Ogłoszenie o przetargu z dnia 24 grudnia 2020r.
Dz.U./S S251
24/12/2020
631260-2020-PL
1 / 5
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:631260-2020:TEXT:PL:HTML
Polska-Tykocin: Usługi udzielania kredytu
2020/S 251-631260
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina TykocinKrajowy numer identyfikacyjny: 9661773554Adres pocztowy: ul. 11 Listopada 8Miejscowość: TykocinKod NUTS: PL841 BiałostockiKod pocztowy: 16-080Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Iwona DworzańczykE-mail: sekretariat@umtykocin.pl Tel.: +48 857181627Faks: +48 856869312Adresy internetowe:Główny adres: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.plAdres profilu nabywcy: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)
Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Udzielenie i obsługa kredytu - długoterminowego w wysokości 8.566.000 zł oraz krótkoterminowego w wysokości 2.000.000 zł
Numer referencyjny: RNZ. 271.2.10.2020
II.1.2)
Główny kod CPV
24/12/2020S251
https://ted.europa.eu/TED
1 / 5
Dz.U./S S251
24/12/2020
631260-2020-PL
2 / 5
66113000 Usługi udzielania kredytu
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)
Krótki opis:
Udzielenie i obsługa kredytu - długoterminowego w wysokości 8.566.000 zł, w tym z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Tykocin w 2021 roku - 7.366.000 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów – 1.200.000 zł, - krótkoterminowego w wysokości 2.000.000 zł na sfinansowanie przejściowego deficytu, w tym na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej – 1.000.000 zł.
II.1.5)
Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Kredyt długoterminowy w wysokości 8.566.000 zł.
Część nr: 1
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
66113000 Usługi udzielania kredytu
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL841 Białostocki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gmina Tykocin, POLSKA
II.2.4)
Opis zamówienia:
Udzielenie i obsługa kredytu - długoterminowego w wysokości 8.566.000 zł, w tym z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Tykocin w 2021 roku - 7.366.000 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów – 1.200.000 zł.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/09/2035
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
24/12/2020S251
https://ted.europa.eu/TED
2 / 5
Dz.U./S S251
24/12/2020
631260-2020-PL
3 / 5
Kredyt krótkoterminowy w wysokości 2.000.000 zł.
Część nr: 2
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
66113000 Usługi udzielania kredytu
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL841 Białostocki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gmina Tykocin, POLSKA
II.2.4)
Opis zamówienia:
Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 2.000.000 zł na sfinansowanie przejściowego deficytu, w tym na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej – 1.000.000 zł.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2021
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki udziału
III.1.1)
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający określa, że przedmiotowy warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. posiada odpowiednie zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2020r. poz. 1896 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
III.2)
Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)
Warunki realizacji umowy:
Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie wykonawcy.
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Opis
24/12/2020S251
https://ted.europa.eu/TED
3 / 5
Dz.U./S S251
24/12/2020
631260-2020-PL
4 / 5
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 27/01/2021
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)
Warunki otwarcia ofert
Data: 27/01/2021
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 27.01.2021 r. o godz. 10:30
W siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Miejskim w Tykocinie ul. 11 Listopada 8, 16 – 080 Tykocin na sali konferencyjnej.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert nastąpi poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonane zostanie poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.3)
Informacje dodatkowe:
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaTel.: +48 224587840Faks: +48 224587800Adres internetowy: www.uzp.gov.pl/kio
VI.4.3)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes w uzyskaniu zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przepisów wykonawczych jak też postanowień niniejszej SIWZ, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale
24/12/2020S251
https://ted.europa.eu/TED
4 / 5
Dz.U./S S251
24/12/2020
631260-2020-PL
5 / 5
VI ustawy Pzp – odwołanie oraz skarga. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp.
Odwołanie:
Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy Pzp albo w terminie 15 dni jeśli zostało przesłane w inny sposób.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.
Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 4 i 5 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu, należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia;
Jeżeli Zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego obowiązku nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
Szczegółowo kwestie odnoszące się do odwołania przedstawione są w art. 180-192 ustawy Pzp.
Skarga do sądu:
1) na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu;
2) skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego;
3) skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi;
4) szczegółowo kwestie dotyczące skargi do sądu uregulowane zostały w art. 198 a – 198 g ustawy Pzp.
Środki ochrony prawnej, przysługują podmiotom określonym w art. 179 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaTel.: +48 224587840Faks: +48 224587800Adres internetowy: www.uzp.gov.pl/kio
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
22/12/2020
24/12/2020S251
https://ted.europa.eu/TED
Metryka strony