Zapytanie ofertowe znak: RNZ.271.1.23.2023.IS z dnia 06 listopada 2023

 

            ZAPYTANIE OFERTOWE

znak: RNZ. 271.1.23.2023.IS z dnia 06 listopada 2023 r.

zaproszenie do złożenia oferty na realizację zadania pod nazwą:

WYKONANIE ROZGRANICZENIA NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH W OBRĘBIE SAWINO, GMINA TYKOCIN

  1. Zamawiający:

Gmina Tykocin

  1. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin

Tel.: 85 718 16 27

NIP: 9661773554

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku, 7:30 – 15:30
e-mail do korespondencji: sekretariat@umtykocin.pl
skrzynka ePuap : /UM_Tykocin/skrytka
www: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl

 

  1. Tryb udzielenia zamówienia. Ze względu na wartość zamówienia nieprzekraczającą kwoty 130 000 zł w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zwanej dalej pzp. Podstawa prawna: art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy pzp. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego.

 

III. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozgraniczenia nieruchomości położonych w obrębie Sawino, gm. Tykocin oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 235/1 z działkami sąsiednimi nr 235/2 i 237 oraz działka nr 232/5 z działkami sąsiednimi nr 226, 332/2, 232/4, 232/1, 232/3 i 339.

 

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozgraniczenia celem ustalenia przebiegu granic pomiędzy nieruchomościami położonymi w Sawinie, Gmina Tykocin oznaczonymi w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 235/1 z działkami sąsiednimi nr 235/2 i 237 oraz działka nr 232/5 z działkami sąsiednimi nr 226, 332/2, 232/4, 232/1, 232/3 i 339, przez określenie położenia punktów i linii granicznych, utrwalenie tych punktów znakami granicznymi na gruncie oraz sporządzenie odpowiedniej dokumentacji geodezyjnej celem wydania decyzji administracyjnej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1752 z późn. zm.), a także Rozporządzenie Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz. U. Nr 45, poz. 453).

 

  1. Zakres rzeczowy prac geodezyjnych:

- Analiza stanu prawnego rozgraniczanych nieruchomości

- Wyznaczenie terminu rozpoczęcia czynności ustalenia przebiegu granic i wezwanie stron do stawienia się na gruncie.

- Przeprowadzenie czynności ustalenia granic w trybie rozgraniczenia na gruncie, wyznaczenie i utrwalenie punktów granicznych znakami granicznymi, według zasad określonych w przepisach dotyczących geodezji i kartografii.

- Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej z przeprowadzonego rozgraniczenia + dodatkowo 4 egz. map z rozgraniczenia oklauzulowane pieczątkami PODGIK w Białymstoku.

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

  1. Opis sposobu przygotowania oferty
  2. Oferta powinna być napisana w języku polski i sporządzona na formularzu stanowiącym zał. Nr 2.

- opatrzona pieczątka firmową

- posiadać datę sporządzenia

- zawierać adres oferenta, adres mailowy, numer telefonu

- podpisana przez oferenta.

  1. Do oferty należy dołączyć kopię posiadanych uprawnień do wykonywania rozgraniczania nieruchomości, o których mowa w art. 43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz podpisane oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 3 ).
  2. Termin płatności:

W terminie 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury (szerzej w umowie §6 pkt. 3).

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

  1. a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
  2. b) posiadania wiedzy i doświadczenia.
  3. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania powyższych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższe warunki na podstawie oświadczeń zawartych w formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 2 i 3 do zapytania.  

 

VII. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu złożenia oferty i potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1) oferta – według załącznika nr 2 i dodatkowo:

  1.  kopia posiadanych uprawnień do wykonywania rozgraniczania nieruchomości,
  2.  oświadczenia wykonawcy – według załącznika nr 3,
  3.  pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

VIII. Oceny ofert

  1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
  • Cena za całość zamówienia 100%

Wykonawca jest zobowiązany do podania cen jednostkowych netto, brutto i stawki VAT %. Suma cen jednostkowych będzie stanowić wartość całego zamówienia i stanowić będzie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która ma najniższą cenę za całość  zamówienia. Oferta powinna zawierać cenę brutto za wykonanie  całego zamówienia.

  • Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie.
  • Cena podana w ofercie stanowi sumę wynagrodzenia  brutto  oraz składek  na ubezpieczenie stanowiących koszt płatnika.

 

  1. Termin wykonania zamówienia:

Wykonanie prac przewidziane jest w terminie do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.

  1. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę wykonawcy wraz z załącznikami należy wysłać na adres mailowy: sekretariat@umtykocin.pl w nieprzekraczalnym terminie do 13 listopada 2023 r. do godz. 10:00.

Ofertę można złożyć w formie skanu lub dokumentu opatrzonego podpisem kwalifikowanym, zaufanym, własnoręcznym.

W temacie wiadomości e-mail należy wpisać: Oferta na wykonanie rozgraniczenia nieruchomości położonych w obrębie Sawino, gm. Tykocin. Postępowanie znak RNZ. 271.1.23.2023.IS.

  1. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami i udzielania wyjaśnień:

Pani Iwona Sokół –  tel.: 85 686 93 11.

XII. Informacje dodatkowe:

  • W przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej przekroczy środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji.
  • Zamawiający zastrzega prawo do wezwania wykonawców do wyjaśnienia / uzupełnienia treści złożonych ofert.
  • Wszelkie ceny podane w ofercie i innych dokumentach sporządzanych przez Wykonawcę muszą być wyrażone w złotych polskich.
  • Wszelkie przyszłe rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
  • Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający może dokonać wyboru kolejnej oferty najkorzystniejszej spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

 

Załączniki:

Zał. Nr 1 - Informacja o nieruchomościach

Zał. Nr 2 - Formularz ofertowy

Zał. Nr 3  - Oświadczenia wykonawcy

Zał. Nr 4  - Projekt umowy

 

Sporządziła: Iwona Sokół

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

 

z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
  2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tykocin, ul. 11 listopada 8, 16-080 Tykocin;
  3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@umtykocin.pl
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
    z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. Dodatkowo Pani/Pana dane mogą być udostępnione podmiotom współpracującym z administratorem, świadczącym obsługę prawną, organizacyjną oraz innym podmiotom z którymi administrator podpisze umowę powierzenia.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
  8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
  9. Posiada Pani/Pan:
  10. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
    (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
  11. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie
    z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
    );
  12. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
  13. Nie przysługuje Pani/Panu:
  14. w związku z art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  15. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  16. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  17. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

                                               

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Miasta i Gminy Tykocin

Wytwarzający/odpowiadający: Iwona Sokół

Data wytworzenia: 2023-11-07

Wprowadzający: Anna Nartowicz

Data modyfikacji: 2023-11-13

Opublikował: Anna Nartowicz

Data publikacji: 2023-11-07