Zapytanie ofertowe RNZ.271.1.12.2024.IS

Nasz znak:

Dotyczy pisma znak:

z dnia:

Data

RNZ. 271.1.12.2024.IS

-

-

17-09-2024 r.

 

            ZAPYTANIE OFERTOWE

znak: RNZ. 271.1.12.2024.IS z dnia 17 września 2024 r.

zaproszenie do złożenia oferty na realizację zadania pod nazwą:

OPRACOWANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH NA POTRZEBY USTALENIA WYSOKOŚCI OPŁAT ADIACENCKICH Z TYTUŁU PODZIAŁÓW NIERUCHOMOŚCI

  1. Zamawiający:

Gmina Tykocin

  1. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin

Tel.: 85 718 16 27

NIP: 9661773554

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku, 7:30 – 15:30
e-mail do korespondencji: sekretariat@umtykocin.pl
skrzynka ePuap : /UM_Tykocin/skrytka
www: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl

  1. Tryb udzielenia zamówienia. Ze względu na wartość zamówienia nieprzekraczającą kwoty 130 000,00 zł w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej pzp., prowadzone jest w formie zapytania ofertowego.
  2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie operatów szacunkowych na potrzeby ustalenia wysokości opłat adiacenckich z tytułu podziału nieruchomości w trybie art. 98a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1145 z późn. zm.).

1) Przedmiot zamówienia –nieruchomości, które na podstawie decyzji Burmistrza Tykocina uległy podziałowi, wymienione w Załączniku Nr 1 do Zapytania ofertowego.

2) Wyceny nieruchomości (operaty szacunkowe, opinie) winny być sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024r., poz. 1145) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004.207.2109 z późn. zm.) oraz obowiązującymi Standardami Zawodowymi.

3) Uszczegółowiony zakres prac:

  • wykonanie operatów szacunkowych ze wskazaniem wartości rynkowej nieruchomości wg stanu przed oraz po podziale nieruchomości,
  • operaty szacunkowe winny zawierać zarówno część opisową jak i graficzną; dokumentacja fotograficzna nieruchomości winna być zamieszczona w operacie szacunkowym bądź dołączona na nośniku informacji w postaci płyty CD w formacie JPG, stanowiącym załącznik do operatu szacunkowego wyceny nieruchomości; dokumentacja winna obrazować stan faktyczny nieruchomości wg stanu na dzień dokonania jej wyceny.

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

  1. a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
  2. b) posiadania wiedzy i doświadczenia.
  3. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania powyższych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższe warunki na podstawie oświadczeń zawartych w formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 2 i 3 do zapytania. 

  1. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu złożenia oferty i potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1) Oferta – według załącznika nr 2 i dodatkowo:

  1.  kopia posiadanych uprawnień do wykonywania operatów szacunkowych,
  2.  oświadczenia wykonawcy – według załącznika nr 3,
  3.  pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

2) Oferta powinna być napisana w języku polskim i sporządzona na formularzu stanowiącym zał. Nr 2. 

- opatrzona pieczątka firmową

- posiadać datę sporządzenia

- zawierać adres oferenta, adres mailowy, numer telefonu

- podpisana przez oferenta.

 

  1. Opis sposobu obliczenia ceny

1) Wykonawca jest zobowiązany do podania cen jednostkowych netto, brutto i stawki VAT %. Suma cen jednostkowych będzie stanowić wartość całego zamówienia i stanowić będzie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

2) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która ma najniższą cenę za całość  zamówienia. Oferta powinna zawierać cenę brutto za wykonanie  całego zamówienia.

3) Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia;

4) Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.

  1. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert - kryterium wyboru ofert jest cena /C/ - 100%

 

  1. Termin wykonania zamówienia:

40 dni od dnia podpisania umowy.

  1. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę wykonawcy wraz z załącznikami należy wysłać na adres mailowy: sekretariat@umtykocin.pl                          w nieprzekraczalnym terminie do 24 września 2024 r. do godz. 10:00.

Ofertę można złożyć w formie skanu lub dokumentu opatrzonego podpisem kwalifikowanym, drogą pisemną na adres urzędu miejskiego w Tykocinie.

W temacie wiadomości e-mail, pisma należy wpisać:    

OFERTA – Postępowanie znak RNZ. 271.1.12.2024.IS.

OPRACOWANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH NA POTRZEBY USTALENIA WYSOKOŚCI OPŁAT ADIACENCKICH Z TYTUŁU PODZIAŁÓW NIERUCHOMOŚCI

 

  1. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami i udzielania wyjaśnień:

Pani Iwona Sokół – tel. 85 686 93 11.

  1. Informacje dodatkowe:
  • W przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej przekroczy środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji.
  • Zamawiający zastrzega prawo do wezwania wykonawców do wyjaśnienia / uzupełnienia treści złożonych ofert, treść wyjaśnień nie dotyczy i uzupełnień nie dotyczy ceny za którą Wykonawca wykona usługę.
  • Wszelkie ceny podane w ofercie i innych dokumentach sporządzanych przez Wykonawcę muszą być wyrażone w złotych polskich.
  • Wszelkie przyszłe rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
  • Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający może dokonać wyboru kolejnej oferty najkorzystniejszej spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

 

 

Załączniki:

Zał. Nr 1 - Informacja o nieruchomościach

Zał. Nr 2 - Formularz ofertowy

Zał. Nr 3  - Oświadczenia wykonawcy

Zał. Nr 4  - Projekt umowy

 

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

 

z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
  2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tykocin, ul. 11 listopada 8, 16-080 Tykocin;
  3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@umtykocin.pl
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
    z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. Dodatkowo Pani/Pana dane mogą być udostępnione podmiotom współpracującym z administratorem, świadczącym obsługę prawną, organizacyjną oraz innym podmiotom z którymi administrator podpisze umowę powierzenia.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
  8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
  9. Posiada Pani/Pan:
  10. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
    (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
  11. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie
    z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
    );
  12. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
  13. Nie przysługuje Pani/Panu:
  14. w związku z art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  15. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  16. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  17. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.                                             

 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Miasta i Gminy Tykocin

Wytwarzający/odpowiadający: Iwona Sokół

Data wytworzenia: 2024-09-17

Wprowadzający: Monika Markowska

Data modyfikacji: 2024-09-25

Opublikował: Monika Markowska

Data publikacji: 2024-09-17