Ogłoszenie o naborze na stanowisko Podinspektora w Referacie Nieruchomości i Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Tykocinie.
Załączniknr3
do Regulaminu naboru na wolne
stanowiska urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Tykocinie
Tykocin, dnia 07.02.2024 r.
RO.2110.1.2024
OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Tykocina
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy
w Urzędzie Miejskim w Tykocinie z siedzibą w Tykocinie przy ul. 11 Listopada 8
w Referacie Nieruchomości i Zamówień Publicznych na stanowisko
Podinspektor
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie: wyższe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
- umiejętności zawodowe: rozwinięta umiejętność pracy w środowisku CAD, GIS/GISON, QGIS, EWOPIS i inne, dobra znajomość pakietu MS Office i CAD,
- znajomość przepisów z dziedziny planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym,
- kwalifikacje zawarte w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych, doświadczenie zawodowe w wydawaniu warunków zabudowy lub współpraca w tym zakresie,
- biegła obsługa komputera i pakietu Microsoft Office,
- dobra orientacja w orzecznictwie z zakresu dziedziny planowania przestrzennego i warunków zabudowy,
- doskonała organizacja swojej pracy, umiejętność ustalania priorytetów i działania pod presją czasu,
- łatwość budowania i utrzymywania relacji,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, systematyczność,
- umiejętność pracy w zespole,
- podstawowa znajomość procesów administracyjnych
3. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy m.in.:
1. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym:
a) przygotowywanie analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym,
b) przygotowywanie materiałów do sporządzania lub zmian miejscowych planów zagospodarowania
przestrzennego,
c) opracowywanie wariantów koncepcji planów miejscowych,
d) opracowywanie projektów planów miejscowych i planów miejscowych rewitalizacji,
e) opracowywanie zmian planów miejscowych,
f) opracowywanie zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
g) prowadzenie dokumentacji prac planistycznych w ramach procedury sporządzania lub zmiany planów miejscowych,
h) prowadzenie dokumentacji prac planistycznych podczas zmiany studium,
i) obsługa procedury formalno-prawnej sporządzania dokumentów planistycznych,
j) organizowanie i uczestnictwo w dyskusjach publicznych dotyczących dokumentów planistycznych,
k) wydawanie decyzji o warunkach zabudowy, decyzji celu publicznego (występowanie o uzgodnienia i opinie),
l) wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego,
m) nadzór i dozór nad cmentarzami wojennymi oraz sprawowanie opieki nad zabytkami,
n) wykonywanie zadań z zakresu ochrony i utrzymania porządku miejsc pamięci narodowej,
o) wydawanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
2. Przygotowywanie i prowadzenie dodatkowych konsultacji społecznych podczas sporządzania planów miejscowych, w tym warsztatów urbanistycznych, spacerów badawczych itp.
3. Przygotowywanie wewnętrznych i zewnętrznych sprawozdań z zakresu planowania przestrzennego.
4. Badanie spójności planów miejscowych z polityką przestrzenną gminy określoną w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
5. Tworzenie i zarządzanie Systemem Informacji Przestrzennej Tykocin w zakresie planowania
i zagospodarowania przestrzennego.
6. Przetwarzanie materiałów i danych opracowywanych lub pozyskiwanych podczas sporządzania dokumentów planistycznych do postaci elektronicznej w formatach odpowiadających gminnemu systemowi informacji przestrzennej.
7. Opracowywanie projektów prawa miejscowego w zakresie ładu przestrzennego, w tym kodeksu krajobrazowego (reklamy, ogrodzenia, mała architektura).
8. Opracowywanie projektów prawa miejscowego w zakresie gminnej ewidencji zabytków.
9. Bieżąca obsługa interesantów.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
- wyposażenie stanowiska pracy: komputer z oprogramowaniem, drukarka, skaner, inne urządzenia biurowe,
- fizyczne warunki pracy: praca jednozmianowa w budynku Urzędu Miejskiego w Tykocinie wymagająca bezpośredniego oraz telefonicznego kontaktu z klientami, podmiotami zewnętrznymi, instytucjami; w budynku jednostki zapewnione są bezpieczne warunki pracy z występowaniem barier architektonicznych; budynek piętrowy, bez windy, stanowisko pracy na parterze,
- uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: oświetlenie sztuczne/ naturalne
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Tykocinie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy,
- kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach, umiejętność pracy w środowisku CAD, GIS/GISON, QGIS, EWOPIS itp.),
- oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*.
- klauzula zgody kandydata na przetwarzanie danych do celów rekrutacji w brzmieniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez Burmistrza Tykocina na potrzeby przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa" - złożone na druku dostępnym do pobrania na stronie internetowej Biuletynu informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tykocinie - w zakładce: ,,Nabór na stanowiska urzędnicze”
*w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
7. Terminy i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko Podinspektor w Referacie Nieruchomości i Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Tykocinie” należy składać w formie pisemnej w zaklejonych kopertach w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tykocinie (Punkt Obsługi Klienta, parter) lub przesłać na adres: 16-080 Tykocin, ul. 11 Listopada 8, Urząd Miejski w Tykocinie, do dnia 16 lutego 2024 r. do godziny 15.30 (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie).
8. Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Urząd Miejski w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem można kontaktować się elektronicznie z Inspektorem Ochrony Danych: iod@umtykocin.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Tykocinie.
- Informacje o odbiorcach danych: Referat Organizacyjny w Urzędzie Miejskim w Tykocinie.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Tykocinie (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Burmistrz Tykocina ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 21 Kodeksu pracy oraz art. 11 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
9. Inne:
- Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu oraz złożonych za pomocą profilu zaufanego.
- Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane w ciągu 30 dni od dnia rozstrzygnięcia konkursu, a nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
- Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów.
- Kandydaci, którzy zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, proszeni są o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości.
- Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Tykocinie przy ul. 11 Listopada 8.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 85 6869305
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Data ogłoszenia: 07-02-2024 r.
Metryka strony