Ogłoszenie o naborze na stanowisko Podinspektora w Referacie Finansowo-Księgowym w Urzędzie Miejskim w Tykocinie.
OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Tykocina
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy
w Urzędzie Miejskim w Tykocinie z siedzibą w Tykocinie przy ul. 11 Listopada 8
w Referacie Finansowo - Księgowym na stanowisko
Podinspektor
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- wykształcenie: wyższe
- min. 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach administracji publicznej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
- umiejętności zawodowe: biegła umiejętność obsługi programów komputerowych firmy Groszek tj.: Budżet, Środki Trwałe, Księgowość Zobowiązań, Egzekucja), znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, ordynacji podatkowej
2. Wymagania dodatkowe:
- biegła umiejętność obsługi programów komputerowych (m.in. pakiet MS Office),
- znajomość obsługi systemu EZD, systemu obsługi prawnej Lex
- wysoka kultura osobista,
- kreatywność, odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie i samodzielność, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań, dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji, szybkiego i efektywnego działania,
- odporność na stres
3. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy m.in.:
- Sporządzanie raportów z terminala płatniczego za okresy obejmujące do 7 dni, na koniec tygodnia i na koniec każdego miesiąca.
- Prowadzenie ewidencji komputerowej analitycznej do kont syntetycznych 011,013,014,020,071,072.
- Sporządzenie wydruków umorzeń i amortyzacji środków trwałych oraz dokumentu PK do ujęcia w księgach rachunkowych.
- Sporządzenie sprawozdań GUS dotyczących środków trwałych.
- Przygotowywanie dokumentów PK w zakresie środków trwałych, będących podstawą ewidencji w programie „Budżet”.
- Przygotowywanie dokumentów OT, LT, PT (inne), na podstawie otrzymanych protokołów lub innych dokumentów.
- Przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego według obowiązujących przepisów.
- Prowadzenie urządzeń księgowych analitycznych związanych z opłatą za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w tym przygotowanie dokumentów PK.
- Miesięczne uzgadnianie kwot wprowadzonych do systemu „Budżet”, w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Windykacja należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Współpraca z sołtysami w zakresie pobierania opłat oraz rozliczanie sołtysów z pobranej w drodze inkasa opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Sporządzanie deklaracji na podatek od nieruchomości, leśny i podatek od środków transportowych.
- Obsługa terminala płatniczego.
- Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
- Rozliczanie opłaty targowej.
- Prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania.
- Przygotowywanie danych do ujęcia w informacji o stanie mienia gminy Tykocin oraz do sprawozdań finansowych.
- Kompletowanie wyciągów bankowych.
Obsługa jednostek organizacyjnych w zakresie: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tykocinie, Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tykocinie, Port Kultury Tykocin i Gminna Biblioteka Publiczna w Tykocinie:
- Prowadzenie ewidencji komputerowej analitycznej do kont syntetycznych 011,013,014,020,071,072.
- Sporządzenie wydruków umorzeń i amortyzacji środków trwałych oraz dokumentu PK do ujęcia w księgach rachunkowych.
- Sporządzenie sprawozdań GUS dotyczących środków trwałych.
- Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
- Sporządzanie deklaracji na podatek od nieruchomości, rolny i podatek od środków transportowych – GZGKiM, PKT i GB.
- Ewidencja księgowa w systemie „Budżet” zdarzeń gospodarczych – PKT i Gminnej Biblioteki Publicznej.
- Sporządzanie specyfikacji do kont rozrachunkowych – 201, 234, 240 na koniec każdego kwartału – PKT i Gminnej Biblioteki Publicznej.
- Przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego według obowiązujących przepisów.
- Sporządzanie sprawozdań GUS (PKT, GB i MGOPS).
- Przygotowywanie dokumentów do rozliczenia projektów realizowanych przez PKT i GB.
- Kompletowanie wyciągów bankowych.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
- wyposażenie stanowiska pracy: komputer z oprogramowaniem, drukarka, skaner, inne urządzenia biurowe,
- fizyczne warunki pracy: praca jednozmianowa w budynku Urzędu Miejskiego w Tykocinie wymagająca bezpośredniego oraz telefonicznego kontaktu z klientami, podmiotami zewnętrznymi, instytucjami; w budynku jednostki zapewnione są bezpieczne warunki pracy z występowaniem barier architektonicznych; budynek piętrowy, bez windy, stanowisko pracy na parterze,
- informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Tykocinie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy,
- kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),
- oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*.
- klauzula zgody kandydata na przetwarzanie danych do celów rekrutacji w brzmieniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez Burmistrza Tykocina na potrzeby przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa" - złożone na druku dostępnym do pobrania na stronie internetowej Biuletynu informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tykocinie - w zakładce: ,,Nabór na stanowiska urzędnicze”
*w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
7. Terminy i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko Podinspektor w Referacie Finansowo - Księgowym w Urzędzie Miejskim w Tykocinie” należy składać w formie pisemnej w zaklejonych kopertach w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tykocinie (w Punkt Obsługi Klienta, parter) lub przesłać na adres: 16-080 Tykocin, ul. 11 Listopada 8, Urząd Miejski w Tykocinie, do dnia 25 listopada 2023 r. do godziny 15.30 (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie).
8. Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Urząd Miejski w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem można kontaktować się elektronicznie z Inspektorem Ochrony Danych: iod@umtykocin.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Tykocinie.
- Informacje o odbiorcach danych: Referat Organizacyjny w Urzędzie Miejskim w Tykocinie.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Tykocinie (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Burmistrz Tykocina ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 21 Kodeksu pracy oraz art. 11 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
9. Inne:
- Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu oraz złożonych za pomocą profilu zaufanego.
- Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane w ciągu 30 dni od dnia rozstrzygnięcia konkursu, a nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
- Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów.
- Kandydaci, którzy zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, proszeni są o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości.
- Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Tykocinie przy ul. 11 Listopada 8.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 85 6869310
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Metryka strony