Regulamin

ZARZĄDZENIE NR 120.8.2019

BURMISTRZA TYKOCINA

z dnia 21 stycznia 2019 r.

w sprawie ustalenia Regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim

w Tykocinie

Na podstawie art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 994 ze zm.) oraz art. 11, 12, 13, 13a, 14 i 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1260 ze zm.), zarządzam co następuje:

  • 1. Ustalam Regulamin naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Tykocinie stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
  • 2. Zarządzenie podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Tykocinie.
  • 3. Traci moc zarządzenie nr 41/05 Burmistrza Tykocina z dnia 17 listopada 2005 r. w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Tykocinie.
  • 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Burmistrz Tykocina

Mariusz Dudziński


 

Załącznik do zarządzenia Nr 120.8.2019

Burmistrza Tykocina

z dnia 21 stycznia 2019 r.

 

Regulamin naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Tykocinie

 

Rozdział 1.

Postanowienia ogólne

  • 1. 1. Celem Regulaminu jest ustalenie zasad zatrudniania na podstawie umowy o pracę pracowników samorządowych na stanowiskach urzędniczych, w tym kierowniczych stanowiskach urzędniczych, w Urzędzie Miejskim w Tykocinie, w oparciu o otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowiska pracy.
  1. Nabór, o którym mowa w ust. 1 przeprowadza się w drodze postępowania rekrutacyjnego.
  2. Niniejszy Regulamin nie ma zastosowania do zatrudniania pracowników samorządowych:

1) na stanowiskach pomocniczych i obsługi;

2) na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika samorządowego;

3) na stanowiskach obsadzanych w ramach wewnętrznego ruchu kadrowego spowodowanego zmianami organizacyjnymi, przesunięciami pracowników, awansami.

Rozdział 2.

Podjęcie decyzji o rozpoczęciu procedury rekrutacyjnej na wolne stanowisko urzędnicze

  • 2. 1. Decyzję o rozpoczęciu procedury rekrutacyjnej podejmuje Burmistrz Tykocina:

1) w przypadku kierowniczego stanowiska urzędniczego – z własnej inicjatywy;

2) w przypadku stanowiska urzędniczego – na wniosek Kierownika Referatu.

  1. Wniosek, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, powinien być przekazany Burmistrzowi Tykocina z miesięcznym wyprzedzeniem, pozwalającym na uniknięcie zakłóceń w funkcjonowaniu danego Referatu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  2. Kierownik Referatu zobligowany jest do przedłożenia wraz z wnioskiem do akceptacji Burmistrza Tykocina opisu stanowiska urzędniczego objętego procedurą rekrutacyjną, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
  3. W przypadku kierowniczego stanowiska urzędniczego opisu dokonuje Sekretarz Tykocina i przedkłada go do akceptacji Burmistrzowi Tykocina.
  4. Opis stanowiska, o którym mowa w ust. 3, zawiera:

1) określenie zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy;

2) określenie szczegółowych wymagań związanych ze stanowiskiem (niezbędne i dodatkowe);

3) informację o warunkach pracy na danym stanowisku;

4) inne dane określające indywidualny charakter danego stanowiska pracy.

  1. Akceptacja opisu stanowiska pracy oraz zgoda Burmistrza Tykocina powodują rozpoczęcie procedury naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze.

 

 

Rozdział 3.

Powołanie Komisji Rekrutacyjnej

  • 3. 1. Przeprowadzenia procedury naboru i oceny kandydatów dokonuje Komisja Rekrutacyjna.
  1. Komisję Rekrutacyjną powołuje dla każdego naboru Burmistrz Tykocina w drodze zarządzenia.
  2. W skład Komisji Rekrutacyjnej wchodzą:

1) Przewodniczący Komisji – Sekretarz Gminy;

2) Członkowie Komisji - Kierownik Referatu wnioskujący o zatrudnienie lub inne osoby wskazane przez Burmistrza Tykocina;

3) Sekretarz Komisji – pracownik ds. kadr

  1. Komisja Rekrutacyjna pracuje w składzie conajmniej trzyosobowym.
  2. W pracach Komisji nie może uczestniczyć osoba, która jest małżonkiem lub krewnym albo powinowatym do drugiego stopnia włącznie, osoby, której dotyczy postępowanie rekrutacyjne, albo pozostaje wobec niej w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do jej bezstronności.
  3. Komisja działa do czasu zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy.

Rozdział 4.

Etapy naboru na wolne stanowisko urzędnicze

  • 4. Ustala się następujące etapy naboru na wolne stanowisko urzędnicze:

1) ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze;

2) przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych;

3) wstępna selekcja dokumentów aplikacyjnych;

4) sporządzenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne;

5) selekcja końcowa w formie testu kwalifikacyjnego lub/ i rozmowy kwalifikacyjnej, zakończona przedstawieniem Burmistrzowi Tykocina przez Komisję Rekrutacyjną wyłonionych nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów;

6) podjęcie decyzji o zatrudnieniu i podpisaniu umowy o pracę;

7) sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru;

8) ogłoszenie informacji o wyniku naboru.

Rozdział 5.

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

  • 5. 1. Informację o wolnym stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, ogłasza Burmistrz Tykocina.
  1. Ogłoszenie, o którym mowa w ust. 1 umieszcza się obligatoryjnie w Biuletynie Informacji Publicznej, zwanym dalej „BIP”, oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Tykocinie.
  2. Możliwe jest umieszczenie ogłoszenia dodatkowo w innych miejscach m.in.:

1) prasie;

2) urzędach pracy;

3) biurach pośrednictwa pracy.

  1. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze zawiera w szczególności:

1) adres Urzędu Miejskiego w Tykocinie;

2) określenie stanowiska urzędniczego;

3) określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które dodatkowe;

4) wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym;

5) informację o warunkach pracy na danym stanowisku;

6) informację, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Tykocinie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%;

7) wskazanie wymaganych dokumentów;

8) określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

  1. Wymagania, o których mowa w ust. 4 pkt 3 określa się w sposób następujący:

1) wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku;

2) wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku.

  1. Termin składania dokumentów określony w ogłoszeniu o naborze nie może być krótszy niż 10 dni kalendarzowych od dnia opublikowania ogłoszenia w BIP.
  2. Wzór ogłoszenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu.

Rozdział 6.

Przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych

  • 6. 1. Po ogłoszeniu w BIP i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Tykocinie następuje przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych od kandydatów zainteresowanych pracą na wolnym stanowisku urzędniczym.
  1. Na dokumenty aplikacyjne składają się:

1) list motywacyjny;

2) kwestionariusz osobowy;

3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (dyplomy, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach);

4) kserokopie świadectw pracy;

5) opinie, referencje;

6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych;

7) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;

8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

9) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

10) inne.

  1. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w § 13 ust. 2, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  2. Dokumenty aplikacyjne składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie mogą być przyjmowane tylko po ukazaniu się w BIP ogłoszenia o organizowanym naborze na wolne stanowisko urzędnicze i tylko w formie pisemnej.
  3. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych poza ogłoszeniem.
  4. Wzór kwestionariusza osobowego stanowi załącznik nr 4, wzór oświadczeń o których mowa w ust. 2 pkt 6-11 stanowi załącznik nr 5.

Rozdział 7.

Wstępna selekcja dokumentów aplikacyjnych

  • 7. 1. Analizy dokumentów aplikacyjnych dokonuje Komisja Rekrutacyjna.
  1. Analiza dokumentów polega na zapoznaniu się przez Komisję Rekrutacyjną z aplikacjami złożonymi przez kandydatów.
  2. Celem analizy dokumentów jest porównanie danych zawartych w aplikacji z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze.
  3. Wynikiem analizy dokumentów jest wstępne określenie możliwości zatrudnienia kandydata na wolnym stanowisku urzędniczym.

Rozdział 8.

Sporządzenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne

  • 8. 1. Po dokonaniu wstępnej selekcji dokumentów aplikacyjnych sporządza się w porządku alfabetycznym listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
  1. Lista, o której mowa w ust. 1 nie podlega ogłoszeniu w BIP i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Tykocinie, jednakże informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
  2. Wzór listy, o której mowa w ust. 1 stanowi załącznik nr 6 do regulaminu.

Rozdział 9.

Selekcja końcowa kandydatów

  • 9. Selekcja końcowa obejmuje test kwalifikacyjny lub rozmowę kwalifikacyjną.
  • 10. 1. Celem testu kwalifikacyjnego jest sprawdzenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania określonej pracy.
  1. Każde pytanie w teście kwalifikacyjnym ma odpowiednią skalę punktową od 0 do 1.
  2. Test uważa się za zaliczony, gdy kandydat uzyska 75 % z możliwych do uzyskania punktów.
  3. Nie zaliczenie testu, wyklucza kandydata z dalszego postępowania.
  • 11. 1. Celem rozmowy kwalifikacyjnej jest nawiązanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem i weryfikacja informacji zawartych w aplikacji.
  1. Rozmowę kwalifikacyjną przeprowadza się w sposób pozwalający zbadać:

1) predyspozycje i umiejętności kandydata gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków;

2) posiadanie wiedzy na temat jednostki, w której ubiega się o stanowisko;

3) obowiązki i zakres odpowiedzialności na stanowiskach zajmowanych poprzednio przez kandydata;

4) cele zawodowe kandydata.

  1. Rozmowę kwalifikacyjną przeprowadza Komisja Rekrutacyjna.
  2. Każdy członek Komisji Rekrutacyjnej podczas rozmowy przyznaje kandydatowi punkty w skali od 0 do 10.
  • 12. W toku naboru Komisja Rekrutacyjna wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, którzy spełnili niezbędne wymagania oraz w największym stopniu spełnili wymagania dodatkowe, których przedstawia Burmistrzowi Tykocina, celem podjęcia decyzji o zatrudnieniu wybranego kandydata.

Rozdział 10.

Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru

  • 13. 1. Po zakończeniu selekcji końcowej kandydatów Sekretarz Komisji Rekrutacyjnej sporządza protokół.
  1. Protokół zawiera w szczególności:

1) określenie stanowiska, na które był prowadzony nabór, liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, wraz ze wskazaniem kandydatów niepełnosprawnych o ile do przeprowadzonego naboru stosuje się przepisy § 13 ust. 2 przedstawianych Burmistrzowi Tykocina;

2) liczbę nadesłanych ofert na stanowisko, w tym liczbę ofert spełniających wymagania formalne;

3) informację o zastosowanych metodach i technikach naboru;

4) uzasadnienie dokonanego wyboru;

5) skład komisji przeprowadzającej nabór.

  1. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 7 do niniejszego Regulaminu.

 

Rozdział 11.

Podjęcie decyzji o zatrudnieniu i pod pisanie umowy o pracę

  • 14. 1. Po przedstawieniu przez Komisję Rekrutacyjną protokołu z przeprowadzonego naboru , ostateczną decyzję w sprawie wyboru i zatrudnienia wybranego kandydata podejmuje Burmistrz Tykocina, z uwzględnieniem ust. 2.
  1. Jeżeli w Urzędzie Miejskim w Tykocinie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 1.

Rozdział 12.

Ogłoszenie informacji o wynikach naboru

  • 15. 1. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru jest upowszechniana przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Tykocinie oraz opublikowanie w BIP przez okres co najmniej 3 miesięcy.
  1. Informacja, o której mowa w ust. 1, zawiera:

1) adres Urzędu Miejskiego w Tykocinie;

2) określenie stanowiska urzędniczego;

3) imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego;

4) uzasadnienie dokonanego wyboru albo uzasadnienie nierozstrzygnięcia naboru na stanowisko.

  1. Jeżeli w okresie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru zaistnieje konieczność ponownego obsadzenia tego samego stanowiska, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród kandydatów, o których mowa w § 12. Przepis § 14 ust. 2 stosuje się odpowiednio.
  2. Wzór informacji o wyniku naboru stanowi załączniki nr 8 do niniejszego Regulaminu.

Rozdział 13.

Sposób postępowania z dokumentami aplikacyjnymi

  • 16. 1. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
  1. Dokumenty aplikacyjne wszystkich osób uczestniczących w procesie rekrutacji będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

Rozdział 14.

Postanowienia końcowe

  • 17. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.).

 

Załącznik nr 1

do Regulaminu naboru na wolne

stanowiska urzędnicze

w Urzędzie Miejskim w Tykocinie

 

...............................................................                               Tykocin, dnia .........................................

referat

 

Wniosek

o rozpoczęcie procedury rekrutacyjnej

Zwracam się z prośbą o wszczęcie naboru na stanowisko ..............................................

w Referacie.........................................................................................

Wakat powstał z powodu:

  1. a) rozwiązania umowy o pracę,
  2. b) przejścia pracownika na emeryturę, rentę,
  3. c) powstania nowej komórki,
  4. d) zmiany przepisów prawnych, wprowadzenia nowych zadań do realizacji

e)(innej sytuacji) ...........................................................................................................................................

Uzasadnienie:

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

 

.....................................................................

data, podpis i pieczęć Kierownika Referatu


 

Załącznik nr 2

do Regulaminu naboru na wolne

stanowiska urzędnicze

w Urzędzie Miejskim w Tykocinie

 

...............................................................                               Tykocin, dnia .........................................

referat

Opis stanowiska w Urzędzie Miejskim w Tykocinie

  1. Informacje ogólne dotyczące stanowiska pracy:
  2. Stanowisko ................................................................................................
  3. Symbol stanowiska ....................................................................................
  4. Referat .....................................................................................................
  5. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy:
  6. ……………………………………………………………………………..
  7. ……………………………………………………………………………..
  8. ………………………………………………………………………………
  9. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
  10. Wymagania niezbędne:
  11. wykształcenie (charakter lub typ szkoły): …………………………….
  12. kierunek, profil wykształcenia: ………………………………….
  13. staż pracy, doświadczenie zawodowe : ………………………………
  14. predyspozycje osobowościowe: …………………………………..
  15. umiejętności zawodowe: ………………………………………….
  16. Wymagania dodatkowe:
  17. wykształcenie (charakter lub typ szkoły): …………………………….
  18. kierunek, profil wykształcenia: ………………………………….
  19. staż pracy, doświadczenie zawodowe : ………………………………
  20. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  21. praca w pełnym/ niepełnym wymiarze czasu pracy,
  22. praca przy komputerze poniżej/ powyżej 4 godzin,
  23. wyposażenie stanowiska pracy: ………………………………………….
  24. fizyczne warunki pracy: ………………………………………………….
  25. uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych:

………………………………………………………………………..

  1. inne: ……………………………………………………………………..

.....................................................................

data, podpis i pieczęć Kierownika Referatu


Załącznik nr 3

do Regulaminu naboru na wolne

stanowiska urzędnicze

w Urzędzie Miejskim w Tykocinie

 

 

Tykocin, dnia ……………….

……………………………

(numer)

OGŁOSZENIE O NABORZE

Burmistrz Tykocina

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko pracy-urzędnicze

w Urzędzie Miejskim w Tykocinie z siedzibą w Tykocinie przy ul. 11 Listopada 8

………………………………………………………………..

(nazwa stanowiska pracy, referat)

  1. Wymagania niezbędne:
  2. ………………………………………………………………..
  3. ………………………………………………………………..
  4. ………………………………………………………………..
  5. Wymagania dodatkowe:
  6. ………………………………………………………………..
  7. ……………………………………………………………….
  8. ………………………………………………………………
  9. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy:
  10. ………………………………………………………………..
  11. ……………………………………………………………….
  12. ………………………………………………………………
  13. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  14. praca w pełnym/ niepełnym wymiarze czasu pracy,
  15. praca przy komputerze poniżej/ powyżej 4 godzin,
  16. wyposażenie stanowiska pracy: ………………………………………….
  17. fizyczne warunki pracy: ………………………………………………….
  18. uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych:

………………………………………………………………………..

  1. inne: ……………………………………
  2. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób

niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Tykocinie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji

zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy/ wyższy niż 6 %.

  1. Wymagane dokumenty:
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy,
  4. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
  5. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy,
  6. kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),
  7. oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię,
  8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  10. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
  11. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*.

*w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

  1. Terminy i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko ……………………………………” należy składać w formie pisemnej w zaklejonych kopertach w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tykocinie (w Sekretariacie, pok. 10, piętro) lub przesłać na adres: 16-080 Tykocin, ul. 11 Listopada 8, Urząd Miejski w Tykocinie, do dnia ………………….. do godziny ……………… (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie).

  1. Dane osobowe- klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  1. Administrator danych i kontakt do niego: Urząd Miejski w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin.
  2. Kontakt do inspektora ochrony danych: we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem można kontaktować się elektronicznie z Inspektorem Ochrony Danych ………………………………………………………………………………………….
  3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Tykocinie.
  4. Informacje o odbiorcach danych: Referat Organizacyjny w Urzędzie Miejskim w Tykocinie.
  5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Tykocinie (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Burmistrz Tykocina ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
  6. Uprawnienia:
  7. prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
  8. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  9. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 11 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  10. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
  11. Inne:
  12. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu oraz złożonych za pomocą profilu zaufanego,
  13. Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane do dnia ………………., a nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone,
  14. Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów,
  15. Kandydaci, którzy zostaną zaproszeni na test kwalifikacyjny, proszeni są o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości,
  16. Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis,
  17. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Tykocinie przy ul. 11 Listopada 8.
  18. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: ……………………

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Data ogłoszenia: ……………………


 

Załącznik nr 4

do Regulaminu naboru na wolne

stanowiska urzędnicze

w Urzędzie Miejskim w Tykocinie

 

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

  1. Imię (imiona) i nazwisko ................................................................................................................
  2. Imiona rodziców ..............................................................................................................................
  3. Data urodzenia ................................................................ 4. Obywatelstwo ...............................
  4. Miejsce zamieszkania (adres do korespondencji) ...................................................................................

.................................................................................................................................................................

  1. Wykształcenie ..................................................................................................................................

(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)

..........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

(zawód, specjalność, stopień naukowy, tytułu zawodowy, tytuł naukowy)

  1. Wykształcenie uzupełniające ..............................................................................................................

...................................................................................................................................................................

..................................................................................................................................................................

(kursy, studia podyplomowe, data ukończenia nauki lub data rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania)

  1. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia

(wskazać okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)

Okres

Nazwa i adres pracodawcy

Stanowisko

od

do

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Dodatkowe uprawnienia, umiejętności, zainteresowania

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

(np. stopień znajomości języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera)

.............................................................

(miejscowość i data)

.............................................................

(podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)


Załącznik nr 5

do Regulaminu naboru na wolne

stanowiska urzędnicze

w Urzędzie Miejskim w Tykocinie

 

 

Oświadczenie

Ja, niżej podpisany/a …………………………………………. oświadczam, że:

  1. jestem obywatelem polskim;
  2. posiadam nieposzlakowaną opinię;
  3. posiadam pełną zdolność do czynności prawnych;
  4. korzystam z pełni praw publicznych;
  5. nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

 

.............................................................

(miejscowość i data)

.............................................................

(podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)


 

Załącznik nr 6

do Regulaminu naboru na wolne

stanowiska urzędnicze

w Urzędzie Miejskim w Tykocinie

 

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne*

………………………………………………………..

(nazwa stanowiska pracy, referat)

 

w Urzędzie Miejskim w Tykocinie

 

W wyniku wstępnej selekcji na wyżej wymienione stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji

zakwalifikowali się następujący kandydaci, spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

 

L.p.

Imię i nazwisko

Miejsce zamieszkania (miejscowość)

1.       

 

 

2.       

 

 

3.       

 

 

 

.................................................

data i podpis Przewodniczącego Komisji

                                                                                                   Rekrutacyjnej

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* nie podlega publikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej i tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Tykocinie


 

Załącznik nr 7

do Regulaminu naboru na wolne

stanowiska urzędnicze

w Urzędzie Miejskim w Tykocinie

 

Protokół z przeprowadzonego naboru

………………………………………………………..

(nazwa stanowiska pracy, Referat)

w Urzędzie Miejskim w Tykocinie

  1. W Urzędzie Miejskim w Tykocinie przeprowadzono otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko ……………………….................................................................................
  2. Liczba złożonych ofert: …….. , w tym ofert spełniających wymagania formalne: ……
  3. Czynności związane z naborem przeprowadziła Komisja Rekrutacyjna w składzie:
  4. …………………
  5. …………………
  6. …………………
  7. Lista pięciu najlepszych kandydatów wraz ze wskazaniem kandydatów niepełnosprawnych:

L.p.

Imię i nazwisko

Miejsce

zamieszkania

(miejscowość)

 

Wynik testu kwalifikacyjnego

 

Wynik rozmowy kwalifikacyjnej

 

Suma punktów

 

1.       

 

 

 

 

 

2.       

 

 

 

 

 

3.       

 

 

 

 

 

  1. Zastosowano następującą metodę naboru:

Test kwalifikacyjny

Rozmowa kwalifikacyjna.

  1. Zastosowano następujące techniki naboru:

Nabór przeprowadzono na podstawie analizy ofert, w tym wykształcenia i dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej kandydatów oraz w oparciu o test kwalifikacyjny i/ lub rozmowę kwalifikacyjną, podczas której kandydaci prezentowali swoje kwalifikacje i umiejętności zawodowe.

  1. Uzasadnienie wyboru: ......................................................................................................

…………………………………

                 Zatwierdził

(podpis i pieczęć Burmistrza lub osoby upoważnionej)

Podpisy członków Komisji:

1………………….

2………………….

3…………………..

Protokół sporządziła:

……………………

Tykocin, dnia ……………………


Załącznik nr 8

do Regulaminu naboru na wolne

stanowiska urzędnicze

w Urzędzie Miejskim w Tykocinie

 

Tykocin, dnia ……………………

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

w Urzędzie Miejskim w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8

na wolne stanowisko urzędnicze

…………………………………………

(nazwa stanowiska pracy)

 

Burmistrz Tykocina informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione

stanowisko została wybrana/y:

……………………………………

(imię i nazwisko)

zamieszkała/y w miejscowości

……………………………………

(miejscowość)

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

 

 

Tykocin, dnia

…………………………………………………………………………….

(data, podpis osoby upoważnionej)

 

Metryka strony

Udostępniający: UM TYKOCIN

Wytwarzający/odpowiadający: Urszula Gołębiewska

Data wytworzenia: 2019-02-14

Wprowadzający: Magdalena Trybułowska

Data wprowadzenia: 2008-08-27

Data modyfikacji: 2019-02-14

Opublikował: Magdalena Trybułowska

Data publikacji: 2008-08-27