Regulamin
ZARZĄDZENIE NR 120.8.2019
BURMISTRZA TYKOCINA
z dnia 21 stycznia 2019 r.
w sprawie ustalenia Regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim
w Tykocinie
Na podstawie art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 994 ze zm.) oraz art. 11, 12, 13, 13a, 14 i 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1260 ze zm.), zarządzam co następuje:
- 1. Ustalam Regulamin naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Tykocinie stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
- 2. Zarządzenie podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Tykocinie.
- 3. Traci moc zarządzenie nr 41/05 Burmistrza Tykocina z dnia 17 listopada 2005 r. w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Tykocinie.
- 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Tykocina
Mariusz Dudziński
Załącznik do zarządzenia Nr 120.8.2019
Burmistrza Tykocina
z dnia 21 stycznia 2019 r.
Regulamin naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Tykocinie
Rozdział 1.
Postanowienia ogólne
- 1. 1. Celem Regulaminu jest ustalenie zasad zatrudniania na podstawie umowy o pracę pracowników samorządowych na stanowiskach urzędniczych, w tym kierowniczych stanowiskach urzędniczych, w Urzędzie Miejskim w Tykocinie, w oparciu o otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowiska pracy.
- Nabór, o którym mowa w ust. 1 przeprowadza się w drodze postępowania rekrutacyjnego.
- Niniejszy Regulamin nie ma zastosowania do zatrudniania pracowników samorządowych:
1) na stanowiskach pomocniczych i obsługi;
2) na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika samorządowego;
3) na stanowiskach obsadzanych w ramach wewnętrznego ruchu kadrowego spowodowanego zmianami organizacyjnymi, przesunięciami pracowników, awansami.
Rozdział 2.
Podjęcie decyzji o rozpoczęciu procedury rekrutacyjnej na wolne stanowisko urzędnicze
- 2. 1. Decyzję o rozpoczęciu procedury rekrutacyjnej podejmuje Burmistrz Tykocina:
1) w przypadku kierowniczego stanowiska urzędniczego – z własnej inicjatywy;
2) w przypadku stanowiska urzędniczego – na wniosek Kierownika Referatu.
- Wniosek, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, powinien być przekazany Burmistrzowi Tykocina z miesięcznym wyprzedzeniem, pozwalającym na uniknięcie zakłóceń w funkcjonowaniu danego Referatu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
- Kierownik Referatu zobligowany jest do przedłożenia wraz z wnioskiem do akceptacji Burmistrza Tykocina opisu stanowiska urzędniczego objętego procedurą rekrutacyjną, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
- W przypadku kierowniczego stanowiska urzędniczego opisu dokonuje Sekretarz Tykocina i przedkłada go do akceptacji Burmistrzowi Tykocina.
- Opis stanowiska, o którym mowa w ust. 3, zawiera:
1) określenie zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy;
2) określenie szczegółowych wymagań związanych ze stanowiskiem (niezbędne i dodatkowe);
3) informację o warunkach pracy na danym stanowisku;
4) inne dane określające indywidualny charakter danego stanowiska pracy.
- Akceptacja opisu stanowiska pracy oraz zgoda Burmistrza Tykocina powodują rozpoczęcie procedury naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze.
Rozdział 3.
Powołanie Komisji Rekrutacyjnej
- 3. 1. Przeprowadzenia procedury naboru i oceny kandydatów dokonuje Komisja Rekrutacyjna.
- Komisję Rekrutacyjną powołuje dla każdego naboru Burmistrz Tykocina w drodze zarządzenia.
- W skład Komisji Rekrutacyjnej wchodzą:
1) Przewodniczący Komisji – Sekretarz Gminy;
2) Członkowie Komisji - Kierownik Referatu wnioskujący o zatrudnienie lub inne osoby wskazane przez Burmistrza Tykocina;
3) Sekretarz Komisji – pracownik ds. kadr
- Komisja Rekrutacyjna pracuje w składzie conajmniej trzyosobowym.
- W pracach Komisji nie może uczestniczyć osoba, która jest małżonkiem lub krewnym albo powinowatym do drugiego stopnia włącznie, osoby, której dotyczy postępowanie rekrutacyjne, albo pozostaje wobec niej w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do jej bezstronności.
- Komisja działa do czasu zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy.
Rozdział 4.
Etapy naboru na wolne stanowisko urzędnicze
- 4. Ustala się następujące etapy naboru na wolne stanowisko urzędnicze:
1) ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze;
2) przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych;
3) wstępna selekcja dokumentów aplikacyjnych;
4) sporządzenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne;
5) selekcja końcowa w formie testu kwalifikacyjnego lub/ i rozmowy kwalifikacyjnej, zakończona przedstawieniem Burmistrzowi Tykocina przez Komisję Rekrutacyjną wyłonionych nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów;
6) podjęcie decyzji o zatrudnieniu i podpisaniu umowy o pracę;
7) sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru;
8) ogłoszenie informacji o wyniku naboru.
Rozdział 5.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
- 5. 1. Informację o wolnym stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, ogłasza Burmistrz Tykocina.
- Ogłoszenie, o którym mowa w ust. 1 umieszcza się obligatoryjnie w Biuletynie Informacji Publicznej, zwanym dalej „BIP”, oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Tykocinie.
- Możliwe jest umieszczenie ogłoszenia dodatkowo w innych miejscach m.in.:
1) prasie;
2) urzędach pracy;
3) biurach pośrednictwa pracy.
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze zawiera w szczególności:
1) adres Urzędu Miejskiego w Tykocinie;
2) określenie stanowiska urzędniczego;
3) określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które dodatkowe;
4) wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym;
5) informację o warunkach pracy na danym stanowisku;
6) informację, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Tykocinie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%;
7) wskazanie wymaganych dokumentów;
8) określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
- Wymagania, o których mowa w ust. 4 pkt 3 określa się w sposób następujący:
1) wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku;
2) wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku.
- Termin składania dokumentów określony w ogłoszeniu o naborze nie może być krótszy niż 10 dni kalendarzowych od dnia opublikowania ogłoszenia w BIP.
- Wzór ogłoszenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu.
Rozdział 6.
Przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych
- 6. 1. Po ogłoszeniu w BIP i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Tykocinie następuje przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych od kandydatów zainteresowanych pracą na wolnym stanowisku urzędniczym.
- Na dokumenty aplikacyjne składają się:
1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (dyplomy, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach);
4) kserokopie świadectw pracy;
5) opinie, referencje;
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
9) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
10) inne.
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w § 13 ust. 2, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Dokumenty aplikacyjne składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie mogą być przyjmowane tylko po ukazaniu się w BIP ogłoszenia o organizowanym naborze na wolne stanowisko urzędnicze i tylko w formie pisemnej.
- Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych poza ogłoszeniem.
- Wzór kwestionariusza osobowego stanowi załącznik nr 4, wzór oświadczeń o których mowa w ust. 2 pkt 6-11 stanowi załącznik nr 5.
Rozdział 7.
Wstępna selekcja dokumentów aplikacyjnych
- 7. 1. Analizy dokumentów aplikacyjnych dokonuje Komisja Rekrutacyjna.
- Analiza dokumentów polega na zapoznaniu się przez Komisję Rekrutacyjną z aplikacjami złożonymi przez kandydatów.
- Celem analizy dokumentów jest porównanie danych zawartych w aplikacji z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze.
- Wynikiem analizy dokumentów jest wstępne określenie możliwości zatrudnienia kandydata na wolnym stanowisku urzędniczym.
Rozdział 8.
Sporządzenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne
- 8. 1. Po dokonaniu wstępnej selekcji dokumentów aplikacyjnych sporządza się w porządku alfabetycznym listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
- Lista, o której mowa w ust. 1 nie podlega ogłoszeniu w BIP i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Tykocinie, jednakże informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
- Wzór listy, o której mowa w ust. 1 stanowi załącznik nr 6 do regulaminu.
Rozdział 9.
Selekcja końcowa kandydatów
- 9. Selekcja końcowa obejmuje test kwalifikacyjny lub rozmowę kwalifikacyjną.
- 10. 1. Celem testu kwalifikacyjnego jest sprawdzenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania określonej pracy.
- Każde pytanie w teście kwalifikacyjnym ma odpowiednią skalę punktową od 0 do 1.
- Test uważa się za zaliczony, gdy kandydat uzyska 75 % z możliwych do uzyskania punktów.
- Nie zaliczenie testu, wyklucza kandydata z dalszego postępowania.
- 11. 1. Celem rozmowy kwalifikacyjnej jest nawiązanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem i weryfikacja informacji zawartych w aplikacji.
- Rozmowę kwalifikacyjną przeprowadza się w sposób pozwalający zbadać:
1) predyspozycje i umiejętności kandydata gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków;
2) posiadanie wiedzy na temat jednostki, w której ubiega się o stanowisko;
3) obowiązki i zakres odpowiedzialności na stanowiskach zajmowanych poprzednio przez kandydata;
4) cele zawodowe kandydata.
- Rozmowę kwalifikacyjną przeprowadza Komisja Rekrutacyjna.
- Każdy członek Komisji Rekrutacyjnej podczas rozmowy przyznaje kandydatowi punkty w skali od 0 do 10.
- 12. W toku naboru Komisja Rekrutacyjna wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, którzy spełnili niezbędne wymagania oraz w największym stopniu spełnili wymagania dodatkowe, których przedstawia Burmistrzowi Tykocina, celem podjęcia decyzji o zatrudnieniu wybranego kandydata.
Rozdział 10.
Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru
- 13. 1. Po zakończeniu selekcji końcowej kandydatów Sekretarz Komisji Rekrutacyjnej sporządza protokół.
- Protokół zawiera w szczególności:
1) określenie stanowiska, na które był prowadzony nabór, liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, wraz ze wskazaniem kandydatów niepełnosprawnych o ile do przeprowadzonego naboru stosuje się przepisy § 13 ust. 2 przedstawianych Burmistrzowi Tykocina;
2) liczbę nadesłanych ofert na stanowisko, w tym liczbę ofert spełniających wymagania formalne;
3) informację o zastosowanych metodach i technikach naboru;
4) uzasadnienie dokonanego wyboru;
5) skład komisji przeprowadzającej nabór.
- Wzór protokołu stanowi załącznik nr 7 do niniejszego Regulaminu.
Rozdział 11.
Podjęcie decyzji o zatrudnieniu i pod pisanie umowy o pracę
- 14. 1. Po przedstawieniu przez Komisję Rekrutacyjną protokołu z przeprowadzonego naboru , ostateczną decyzję w sprawie wyboru i zatrudnienia wybranego kandydata podejmuje Burmistrz Tykocina, z uwzględnieniem ust. 2.
- Jeżeli w Urzędzie Miejskim w Tykocinie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 1.
Rozdział 12.
Ogłoszenie informacji o wynikach naboru
- 15. 1. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru jest upowszechniana przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Tykocinie oraz opublikowanie w BIP przez okres co najmniej 3 miesięcy.
- Informacja, o której mowa w ust. 1, zawiera:
1) adres Urzędu Miejskiego w Tykocinie;
2) określenie stanowiska urzędniczego;
3) imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego;
4) uzasadnienie dokonanego wyboru albo uzasadnienie nierozstrzygnięcia naboru na stanowisko.
- Jeżeli w okresie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru zaistnieje konieczność ponownego obsadzenia tego samego stanowiska, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród kandydatów, o których mowa w § 12. Przepis § 14 ust. 2 stosuje się odpowiednio.
- Wzór informacji o wyniku naboru stanowi załączniki nr 8 do niniejszego Regulaminu.
Rozdział 13.
Sposób postępowania z dokumentami aplikacyjnymi
- 16. 1. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
- Dokumenty aplikacyjne wszystkich osób uczestniczących w procesie rekrutacji będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Rozdział 14.
Postanowienia końcowe
- 17. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.).
Załącznik nr 1
do Regulaminu naboru na wolne
stanowiska urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Tykocinie
............................................................... Tykocin, dnia .........................................
referat
Wniosek
o rozpoczęcie procedury rekrutacyjnej
Zwracam się z prośbą o wszczęcie naboru na stanowisko ..............................................
w Referacie.........................................................................................
Wakat powstał z powodu:
- a) rozwiązania umowy o pracę,
- b) przejścia pracownika na emeryturę, rentę,
- c) powstania nowej komórki,
- d) zmiany przepisów prawnych, wprowadzenia nowych zadań do realizacji
e)(innej sytuacji) ...........................................................................................................................................
Uzasadnienie:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.....................................................................
data, podpis i pieczęć Kierownika Referatu
Załącznik nr 2
do Regulaminu naboru na wolne
stanowiska urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Tykocinie
............................................................... Tykocin, dnia .........................................
referat
Opis stanowiska w Urzędzie Miejskim w Tykocinie
- Informacje ogólne dotyczące stanowiska pracy:
- Stanowisko ................................................................................................
- Symbol stanowiska ....................................................................................
- Referat .....................................................................................................
- Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy:
- ……………………………………………………………………………..
- ……………………………………………………………………………..
- ………………………………………………………………………………
- Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie (charakter lub typ szkoły): …………………………….
- kierunek, profil wykształcenia: ………………………………….
- staż pracy, doświadczenie zawodowe : ………………………………
- predyspozycje osobowościowe: …………………………………..
- umiejętności zawodowe: ………………………………………….
- Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie (charakter lub typ szkoły): …………………………….
- kierunek, profil wykształcenia: ………………………………….
- staż pracy, doświadczenie zawodowe : ………………………………
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca w pełnym/ niepełnym wymiarze czasu pracy,
- praca przy komputerze poniżej/ powyżej 4 godzin,
- wyposażenie stanowiska pracy: ………………………………………….
- fizyczne warunki pracy: ………………………………………………….
- uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych:
………………………………………………………………………..
- inne: ……………………………………………………………………..
.....................................................................
data, podpis i pieczęć Kierownika Referatu
Załącznik nr 3
do Regulaminu naboru na wolne
stanowiska urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Tykocinie
Tykocin, dnia ……………….
……………………………
(numer)
OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Tykocina
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko pracy-urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Tykocinie z siedzibą w Tykocinie przy ul. 11 Listopada 8
………………………………………………………………..
(nazwa stanowiska pracy, referat)
- Wymagania niezbędne:
- ………………………………………………………………..
- ………………………………………………………………..
- ………………………………………………………………..
- Wymagania dodatkowe:
- ………………………………………………………………..
- ……………………………………………………………….
- ………………………………………………………………
- Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy:
- ………………………………………………………………..
- ……………………………………………………………….
- ………………………………………………………………
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca w pełnym/ niepełnym wymiarze czasu pracy,
- praca przy komputerze poniżej/ powyżej 4 godzin,
- wyposażenie stanowiska pracy: ………………………………………….
- fizyczne warunki pracy: ………………………………………………….
- uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych:
………………………………………………………………………..
- inne: ……………………………………
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Tykocinie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy/ wyższy niż 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy,
- kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),
- oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*.
*w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
- Terminy i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko ……………………………………” należy składać w formie pisemnej w zaklejonych kopertach w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tykocinie (w Sekretariacie, pok. 10, piętro) lub przesłać na adres: 16-080 Tykocin, ul. 11 Listopada 8, Urząd Miejski w Tykocinie, do dnia ………………….. do godziny ……………… (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie).
- Dane osobowe- klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Urząd Miejski w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem można kontaktować się elektronicznie z Inspektorem Ochrony Danych ………………………………………………………………………………………….
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Tykocinie.
- Informacje o odbiorcach danych: Referat Organizacyjny w Urzędzie Miejskim w Tykocinie.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Tykocinie (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Burmistrz Tykocina ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 11 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
- Inne:
- Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu oraz złożonych za pomocą profilu zaufanego,
- Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane do dnia ………………., a nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone,
- Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów,
- Kandydaci, którzy zostaną zaproszeni na test kwalifikacyjny, proszeni są o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości,
- Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis,
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Tykocinie przy ul. 11 Listopada 8.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: ……………………
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Data ogłoszenia: ……………………
Załącznik nr 4
do Regulaminu naboru na wolne
stanowiska urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Tykocinie
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Imię (imiona) i nazwisko ................................................................................................................
- Imiona rodziców ..............................................................................................................................
- Data urodzenia ................................................................ 4. Obywatelstwo ...............................
- Miejsce zamieszkania (adres do korespondencji) ...................................................................................
.................................................................................................................................................................
- Wykształcenie ..................................................................................................................................
(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)
..........................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................
(zawód, specjalność, stopień naukowy, tytułu zawodowy, tytuł naukowy)
- Wykształcenie uzupełniające ..............................................................................................................
...................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
(kursy, studia podyplomowe, data ukończenia nauki lub data rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania)
- Przebieg dotychczasowego zatrudnienia
(wskazać okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)
Okres |
Nazwa i adres pracodawcy |
Stanowisko |
|
od |
do |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Dodatkowe uprawnienia, umiejętności, zainteresowania
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(np. stopień znajomości języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera)
.............................................................
(miejscowość i data)
.............................................................
(podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)
Załącznik nr 5
do Regulaminu naboru na wolne
stanowiska urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Tykocinie
Oświadczenie
Ja, niżej podpisany/a …………………………………………. oświadczam, że:
- jestem obywatelem polskim;
- posiadam nieposzlakowaną opinię;
- posiadam pełną zdolność do czynności prawnych;
- korzystam z pełni praw publicznych;
- nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
.............................................................
(miejscowość i data)
.............................................................
(podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)
Załącznik nr 6
do Regulaminu naboru na wolne
stanowiska urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Tykocinie
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne*
………………………………………………………..
(nazwa stanowiska pracy, referat)
w Urzędzie Miejskim w Tykocinie
W wyniku wstępnej selekcji na wyżej wymienione stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji
zakwalifikowali się następujący kandydaci, spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
L.p. |
Imię i nazwisko |
Miejsce zamieszkania (miejscowość) |
1. |
|
|
2. |
|
|
3. |
|
|
.................................................
data i podpis Przewodniczącego Komisji
Rekrutacyjnej
* nie podlega publikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej i tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Tykocinie
Załącznik nr 7
do Regulaminu naboru na wolne
stanowiska urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Tykocinie
Protokół z przeprowadzonego naboru
………………………………………………………..
(nazwa stanowiska pracy, Referat)
w Urzędzie Miejskim w Tykocinie
- W Urzędzie Miejskim w Tykocinie przeprowadzono otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko ……………………….................................................................................
- Liczba złożonych ofert: …….. , w tym ofert spełniających wymagania formalne: ……
- Czynności związane z naborem przeprowadziła Komisja Rekrutacyjna w składzie:
- …………………
- …………………
- …………………
- Lista pięciu najlepszych kandydatów wraz ze wskazaniem kandydatów niepełnosprawnych:
L.p. |
Imię i nazwisko |
Miejsce zamieszkania (miejscowość)
|
Wynik testu kwalifikacyjnego
|
Wynik rozmowy kwalifikacyjnej
|
Suma punktów
|
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
- Zastosowano następującą metodę naboru:
Test kwalifikacyjny
Rozmowa kwalifikacyjna.
- Zastosowano następujące techniki naboru:
Nabór przeprowadzono na podstawie analizy ofert, w tym wykształcenia i dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej kandydatów oraz w oparciu o test kwalifikacyjny i/ lub rozmowę kwalifikacyjną, podczas której kandydaci prezentowali swoje kwalifikacje i umiejętności zawodowe.
- Uzasadnienie wyboru: ......................................................................................................
…………………………………
Zatwierdził
(podpis i pieczęć Burmistrza lub osoby upoważnionej)
Podpisy członków Komisji:
1………………….
2………………….
3…………………..
Protokół sporządziła:
……………………
Tykocin, dnia ……………………
Załącznik nr 8
do Regulaminu naboru na wolne
stanowiska urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Tykocinie
Tykocin, dnia ……………………
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
w Urzędzie Miejskim w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8
na wolne stanowisko urzędnicze
…………………………………………
(nazwa stanowiska pracy)
Burmistrz Tykocina informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione
stanowisko została wybrana/y:
……………………………………
(imię i nazwisko)
zamieszkała/y w miejscowości
……………………………………
(miejscowość)
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
Tykocin, dnia
…………………………………………………………………………….
(data, podpis osoby upoważnionej)
Metryka strony