Przetarg nieograniczony
Dz.U./S S248
21/12/2020
616558-2020-PL
1 / 6
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:616558-2020:TEXT:PL:HTML
Polska-Tykocin: Słoneczne moduły fotoelektryczne
2020/S 248-616558
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina TykocinKrajowy numer identyfikacyjny: 9661773554Adres pocztowy: ul. 11 Listopada 8Miejscowość: TykocinKod NUTS: PL841 BiałostockiKod pocztowy: 16-080Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Iwona DworzańczykE-mail: sekretariat@umtykocin.pl Tel.: +48 857181627Faks: +48 856869312Adresy internetowe:Główny adres: https://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/Adres profilu nabywcy: https://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)
Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Wdrożenie rozwiązań z zastosowaniem OZE w gminie Tykocin
Numer referencyjny: RNZ. 271.2.9.2020
II.1.2)
Główny kod CPV
09331200 Słoneczne moduły fotoelektryczne
21/12/2020S248
https://ted.europa.eu/TED
1 / 6
Dz.U./S S248
21/12/2020
616558-2020-PL
2 / 6
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych.
II.1.5)
Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)
Opis
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
39370000 Instalacje wodne
44112410 Konstrukcje dachowe
45300000 Roboty instalacyjne w budynkach
45311200 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45320000 Roboty izolacyjne
45330000 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45261215 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL841 Białostocki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gmina Tykocin, POLSKA
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych, która obejmuje w szczególności: dostawę i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznych wraz z optymalizatorami mocy, o łącznej mocy 184,26 kWp (na 5 obiektach Zamawiającego).
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Sprawność modułu fotowoltaicznego w warunkach STC / Waga: 20
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 15
Kryterium jakości - Nazwa: Wytrzymałość na obciążenia mechaniczne / Waga: 10
Kryterium jakości - Nazwa: Współczynnik wypełnienia modułu fotowoltaicznego / Waga: 5
Cena - Waga: 50
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/04/2021
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
21/12/2020S248
https://ted.europa.eu/TED
2 / 6
Dz.U./S S248
21/12/2020
616558-2020-PL
3 / 6
WND-RPPD.05.01.00-20-0521/19. Dofinansowanie w ramach Regionalnego programu operacyjnego województwa podlaskiego na lata 2014–2020, oś priorytetowa V Gospodarka niskoemisyjna, działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii.
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki udziału
III.1.1)
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
III.1.2)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
— posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 800 000,00 PLN (słownie: osiemset tysięcy złotych), w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
— posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 800 000,00 PLN (słownie: osiemset tysięcy złotych).
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca do oferty dołączy:
1) karty techniczne – dla oferowanego modułu fotowoltaicznego, optymalizatorów mocy oraz inwerterów fotowoltaicznych potwierdzające spełnianie parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ;
2) gwarancja producenta w zakresie zaproponowanych inwerterów fotowoltaicznych, tj. oryginalny lub poświadczony za zgodność z oryginałem, dokument w języku polskim, wystawiony przez producenta oferowanego w ofercie inwertera/inwerterów z informacją o długości udzielonej gwarancji na zastosowany w niniejszym postępowaniu inwerter;
3) certyfikat potwierdzający pozytywny wynik testów zgodności modułów z normami IEC 61215, IEC 61730, IEC 61701 lub z normami równoważnymi wydany przez jednostkę oceniającą zgodność zgodnie z art. 30b ust. 1 ustawy Pzp;
4) certyfikat potwierdzający pozytywny wynik testów odporności modułów na amoniak zgodnie z normą IEC 62716:2013 lub równoważną wydany przez jednostkę oceniającą zgodność zgodnie z art. 30b ust. 1 ustawy Pzp.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zdolności tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zdolności na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, jednolity dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty opisane w pkt 8.10–8.15 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
21/12/2020S248
https://ted.europa.eu/TED
3 / 6
Dz.U./S S248
21/12/2020
616558-2020-PL
4 / 6
III.1.3)
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawca winien udokumentować:
Zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
— dostarczył w jednej dostawie co najmniej 10 kompletnych instalacji fotowoltaicznych na budynkach lub minimum jedną instalację fotowoltaiczną o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie.
Uwaga: Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli realizowali wymagane zamówienie w formule robót budowlanych, a nie w formule dostaw z montażem.
Dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, odpowiednie do funkcji, jakie zostaną im powierzone:
— Zamawiający wymaga dysponowania jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót/budowy na min. 2 zamówieniach w zakresie którego było wykonanie instalacji fotowoltaicznych na budynkach o łącznej mocy min. 100,0 kWp.
III.2)
Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)
Warunki realizacji umowy:
Projekt umowy zawierający ogólne warunki umowy stanowi załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Opis
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 21/01/2021
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)
Warunki otwarcia ofert
Data: 21/01/2021
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:
Urząd Miejski w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin (sala konferencyjna), POLSKA.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert nastąpi poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonane zostanie poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.
21/12/2020S248
https://ted.europa.eu/TED
4 / 6
Dz.U./S S248
21/12/2020
616558-2020-PL
5 / 6
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.3)
Informacje dodatkowe:
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaTel.: +48 224587840Faks: +48 224587800Adres internetowy: www.uzp.gov.pl/kio
VI.4.3)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes w uzyskaniu zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przepisów wykonawczych jak też postanowień niniejszej SIWZ, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Pzp – odwołanie oraz skarga. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp.
Odwołanie:
Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy Pzp albo w terminie 15 dni jeśli zostało przesłane w inny sposób.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w
21/12/2020S248
https://ted.europa.eu/TED
5 / 6
Dz.U./S S248
21/12/2020
616558-2020-PL
6 / 6
terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.
Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 4 i 5 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu, należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Jeżeli Zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego obowiązku nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
Szczegółowo kwestie odnoszące się do odwołania przedstawione są w art. 180–192 ustawy Pzp.
Skarga do sądu:
1) na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu;
2) skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego;
3) skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi;
4) szczegółowo kwestie dotyczące skargi do sądu uregulowane zostały w art. 198a–198g ustawy Pzp.
Środki ochrony prawnej, przysługują podmiotom określonym w art. 179 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaTel.: +48 224587840Faks: +48 224587800Adres internetowy: www.uzp.gov.pl/kio
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
16/12/2020
21/12/2020S248
https://ted.europa.eu/TED
6 / 6
Metryka strony