GZGKIM
Tykocin: Dostawa dwóch ciągników rolniczych wraz z pługami odśnieżnymi i posypywarką piasku dla Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tykocinie
Numer ogłoszenia: 21529 - 2011; data zamieszczenia: 18.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Numer ogłoszenia: 21529 - 2011; data zamieszczenia: 18.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tykocinie , ul. Browarna 2, 16-080 Tykocin, woj. podlaskie, tel. 085 7187711, faks 085 7187711.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch ciągników rolniczych wraz z pługami odśnieżnymi i posypywarką piasku dla Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tykocinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych takich samych ciągników rolniczych wraz z osprzętem (pługami odśnieżnymi posypywarką piasku/soli)(rok produkcji ciągników i osprzętu: 2010 lub 2011) do siedziby Zamawiającego. Ciągniki powinny mieć niezbędną dokumentację do zarejestrowania . Minimalne warunki jakie spełniać musi przedmiot dostawy tj: ciągniki: a) moc znamionowa minimum 103 KM b)silnik :rodzaj paliwa - diesel, liczba cylindrów - 4, Pojemność skokowa min. 4700 cm3 c)napęd: na cztery koła 4x4, skrzynia biegów mechaniczna synchronizowana , d)układ hydrauliczny: udźwig tylnego TUZ - min. 4500 kg, minimum dwie pary wyjść hydraulicznych z tyłu ciągnika, przedni układ zawieszenia typu TUZ z minimum dwoma parami wyjść hydraulicznych z przodu ciągnika e)) kabina kierowcy; możliwość wsiadania i wysiadania na obie strony ciągnika, ogrzewana, oświetlenie robocze z przodu i tyłu ciągnika, światło ostrzegawcze (kogut), f)) Wał Odbioru Mocy (WOM)- z przodu i tyłu ciągnika w jednym ciągniku, natomiast w drugim ciągniku WOM tylko z tyłu ciągnika, załączany mechanicznie lub elektrohydraulicznie g) układ kierowniczy: ze wspomaganiem, most belkowy h) ogumienie: ogumienie przód- minimum 360/70/R24 tył- minimum420/ R34 Wykonawca winien dostarczyć dla Zamawiającego wraz z ciągnikami niezbędną dokumentację do zarejestrowania. pługi odśnieżne: a) Kompatybilność pługów odśnieżnych z oferowanymi ciągnikami rolniczymi polegająca na montowaniu pługów z przodu ciągników b) Mocowane na trzypunktowym układzie zawieszenia przednim TUZ, c) Cztery pozycje robocze d) Szerokość robocza od 2400mm do 2800mm e) Sterowanie elektrohydrauliczne f) Kółka podporowe w obu pługach g) Jeden pług powinien mieć gumowe listwy zgarniające, natomiast drugi stalowe listwy zgarniające posypywarka piasku/soli: a)Kompatybilna z oferowanymi ciągnikami (trzypunktowy układ zawieszenia) b)szerokość robocza od 1 do 6 m c) ładowność min. 250 kg d) napęd mechaniczny lub hydrauliczny Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczone ciągniki na okres minimum 18 miesięcy. Gwarancja na pługi odśnieżne i posypywarkę piaski/soli minimum 12 miesięcy. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny w siedzibie Zamawiającego. Miejsce realizacji zamówienia : Tykocin woj. podlaskie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 43.31.31.00-1, 34.14.44.40-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (zał. Nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (zał. Nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (zał. Nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (zał. Nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (zał. Nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
· inne dokumenty
opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu wg załącznika nr 5 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku Nr 1 do SIWZ, b)pełnomocnictwo - w przypadku , gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, pok. nr 10 , na pisemny wniosek..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, pok. nr 10 , na pisemny wniosek..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2011 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Urzędu Miejskiego w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, pok. sekretariatu nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 18.01.2011 r
Tykocin dn. 18.01.2011 r.
Barbara Olszewska
Kierownik GZGKiM w Tykocinie
Metryka strony