Przetarg
Tykocin: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego (mikrobusu), który w wersji standardowej jest samochodem 9-cio miejscowym, przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim w ramach projektu : Likwidacja barier transportowych- zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach programu pn: Program wyrównywania różnic między regionami II w obszarze D
Numer ogłoszenia: 176030 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Numer ogłoszenia: 176030 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin , ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, woj. podlaskie, tel. 085 7181627, faks 085 7181627.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego (mikrobusu), który w wersji standardowej jest samochodem 9-cio miejscowym, przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim w ramach projektu : Likwidacja barier transportowych- zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach programu pn: Program wyrównywania różnic między regionami II w obszarze D.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego samochodu osobowego (mikrobusu), który w wersji standardowej jest samochodem 9-cio miejscowym przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim, Wykonawca winien dostarczyć dla Zamawiającego wraz z samochodem niezbędną dokumentację do zarejestrowania samochodu na terenie RP jako samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych Wykonawca winien zapewnić możliwość serwisowania samochodu w autoryzowanej stacji obsługi na terenie województwa podlaskiego SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego (mikrobusu) 9-cio osobowego (1 miejsce kierowca + 8 miejsc dla osób niepełnosprawnych w tym 1 miejsce z możliwością zamontowania wózka inwalidzkiego ) przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim wyposażonego w najazdy, rok produkcji 2011 lub 2012, rodzaj paliwa: olej napędowy, silnik wysokoprężny DIESEL z turbodoładowaniem, moc silnika nie mniejsza niż 110 KM, pojemność skokowa minimum 1950 cm3, skrzynia 6 biegowa manualna, układ zabezpieczający blokowania kół - ABS, system stabilizacji toru jazdy - ESP, system zapobiegający poślizgowi kół napędowych - ASR, wspomaganie układu kierowniczego, minimum 2 poduszki powietrzne: kierowcy i pasażerów obok kierowcy, immobiliser, autoalarm, centralny zamek , drzwi przesuwne boczne z prawej strony, Lakier metalizowany - srebrny, stanowisko wózka inwalidzkiego wraz z najazdami, atestowane mocowanie do wózka inwalidzkiego , szyby boczne przednie elektrycznie sterowane, elektrycznie podgrzewane i regulowane lusterka zewnętrzne, pokrowce ochronne na siedzenia, podłogi wyłożone odporną na uszkodzenia mechaniczne, łatwo zmywalną i antypoślizgową wykładziną, fotel kierowcy z regulacją wysokości, pasy bezpieczeństwa na wszystkich fotelach, radioodtwarzacz z CD/Mp3 z kompletem głośników, apteczka samochodowa, komplet narzędzi min. podnośnik samochodowy i klucz do kół, opony zimowe (dodatkowy komplet z felgami ), oznakowanie samochodu dla osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami o ruch drogowym (oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych), wielkość zużywanej energii [obliczona zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 96 poz. 559) jako iloczyn zużycia paliwa [l/km] i wartości energetycznej paliwa równej 36[MJ/l] mniejsza lub równa 2,88 [MJ/km], wielkość emisji dwutlenku węgla [obliczona zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz. U. z 2011r. Nr 96 poz. 559)] mniejsza lub równa 205 [g/km], wielkość łączna emisji: tlenków azotu, cząstek stałych, węglowodanów [obliczona zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz. U. z 2011r. Nr 96 poz. 559)] mniejsza lub równa 0,220[g/km], samochód spełniający wymogi EURO 5 w zakresie emisji spalin, Samochód należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin GWARANCJE: gwarancja na mechanizmy min. 2 lata od dnia odbioru, gwarancja na lakier min 2 lata od dnia odbioru, gwarancja na perforację nadwozia min 10 lat od dnia odbioru..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia (zał. Nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia (zał. Nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia (zał. Nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia (zał. Nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia (zał. Nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
· inne dokumenty
Opis minimalnych wymagania dla samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - (Formularz parametrów technicznych wg załącznika nr 4 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku Nr 1 do SIWZ b)pełnomocnictwo - w przypadku , gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, pok. nr 10 , na pisemny wniosek...
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, pok. nr 10 , na pisemny wniosek...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin pok. Nr 7 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest dofinansowany ze środków PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze D.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 28.05.2012 r.
Tykocin dn. 28.05.2012 r
Burmistrz Tykocina
mgr inż. Krzysztof Chlebowicz
Metryka strony