Zapytanie otwarte na realizację zadania pn.: wyłapywanie i dostarczanie psów do schroniska dla bezdomnych zwierząt z terenu gm. Tykocin oraz ich utrzymywanie i leczenie w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 r.
Urząd Miejski w Tykocinie
11 Listopada 8
16 – 080 Tykocin
Tykocin, 01.12.2021 r.
znak sprawy: RNZ. 271.1.41.2021
ZAPYTANIE OTWARTE NA REALIZACJĘ ZADANIA PN.: WYŁAPYWANIE I DOSTARCZANIE PSÓW DO SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GM. TYKOCIN ORAZ ICH UTRZYMYWANIE I LECZENIE W OKRESIE OD DNIA PODPISANIA UMOWY DO 31.12.2022 r.
Burmistrz Tykocina publikuje zapytanie ofertowe na realizację ww. zadania. Ze względu na wartość zamówienia nieprzekraczającą kwoty 130 000 zł w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej pzp. Podstawa prawna: art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy pzp.
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Wyłapanie lub odbiór bezdomnego zwierzęcia z terenu gm. Tykocin (woj. podlaskie) po otrzymaniu zgłoszenia od pracownika Urzędu Miejskiego w Tykocinie (czas reakcji: 48 h licząc od otrzymania zgłoszenia, z zastrzeżeniem, że w uzasadnionych przypadkach wymagany czas reakcji może być krótszy).
- Umieszczenie odłowionych psów w schronisku oraz zapewnienie zwierzęciu przebywającemu w schronisku odpowiedniej opieki, wyżywienia, nadzoru weterynaryjnego, profilaktyki i leczenia.
- Sterylizację albo kastrację zwierząt w schronisku (przy czym o konieczności wykonania zabiegu decyduje lekarz weterynarii).
- Szczepienie zwierząt odłowionych z terenu gm. Tykocin.
- Poszukiwanie właścicieli dla bezdomnych zwierząt odłowionych z terenu gm. Tykocin.
- Usypianie ślepych miotów zwierząt odłowionych z terenu gm. Tykocin.
7.Chipowanie zwierząt odłowionych z terenu gm. Tykocin.
- Przesyłanie Zamawiającemu wraz z fakturą:
- protokołów odłowionych psów w poprzednim miesiącu,
- ewidencji ilości odłowionych psów z poprzedniego miesiąca,
- ewidencji ilości psów oddanych do adopcji w poprzednim miesiącu,
- ewidencji ilości padłych psów w poprzednim miesiącu,
- ewidencji chipowania wszystkich odłowionych psów.
(powyższe dane będą podstawą do zapłaty faktury)
9.W schronisku, z którym gmina Tykocin aktualnie posiada zawartą umowę przebywają 10 psów. Ilość może ulec zmianie na dzień zawarcia nowej umowy.
Wyłapywanie i utrzymywanie zwierząt w schronisku dla bezdomnych zwierząt odbywać będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt ( Dz. U. z 2020 r. poz. 638 ), rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz.U. z 1998 r. Nr 116, poz. 753).
Zamawiającemu przysługuje prawo przeprowadzenia kontroli prawidłowości świadczenia usługi, także w miejscu prowadzenia działalności wykonawcy.
- Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu musi posiadać: aktualne zezwolenie na prowadzenie schroniska dla zwierząt bezdomnych wydane zgodnie z art. 7 ust. 3 ustawy z dn. 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.) kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy złożyć wraz z ofertą.
III. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy lecz nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2022 roku do 31.12.2022 roku
- Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności objętych przedmiotem zamówienia.
KRYTERIUM WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- cena brutto (waga kryterium: 100%)
ilość pkt będzie ustalana wg następującego schematu:
Cmin.
C = ----------------------- x 100 pkt
Cbad.
Gdzie:
C – ilość punktów oferty badanej
Cmin. – najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
Cbad. – cena (brutto) oferty badanej
- Osoba wskazana do kontaktu: Wiesława Sakowicz Dąbrowska stanowisko ds. p.poż. – tel. (85) 686 93 05, poniedziałek – piątek w godz.730- 1530.
- Termin związania ofertą: 21 dni, licząc od dnia otwarcia ofert.
VII. Termin na złożenie ofert: do 8.12.2021 r. do godz. 1100 w Urzędzie Miejskim w Tykocinie ul. 11 Listopada 8, 16 – 080 Tykocin. Otwarcie ofert w dniu 08.12.2021 r. o godz. 1110 na sali konferencyjnej urzędu (parter). Oferty można składać osobiście, pocztą/kurierem lub pocztą email: sekretariat@umtykocin.pl w nieprzekraczalnym terminie do 8 grudnia 2021 r. do godz.11:00
Ofertę można złożyć w formie skanu lub dokumentu opatrzonego podpisem kwalifikowanym. W temacie wiadomości e-mail należy wpisać: Oferta na w postępowanie znak RNZ. 271.1.41.2021
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej następującym opisem: „Oferta na WYŁAPYWANIE I DOSTARCZANIE PSÓW DO SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GM. TYKOCIN ORAZ ICH UTRZYMYWANIE I LECZENIE W OKRESIE OD PODPISANIA UMOWY DO 31.12.2022 r. Nie otwierać przed dniem 08.12.2021 r. przed godz. 1110”.
VIII. Klauzula informacyjna:
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tykocin, ul. 11 listopada 8, 16-080 Tykocin;
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@umtykocin.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. Dodatkowo Pani/Pana dane mogą być udostępnione podmiotom współpracującym z administratorem, świadczącym obsługę prawną, organizacyjną oraz innym podmiotom z którymi administrator podpisze umowę powierzenia.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
- Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Metryka strony