Zapytanie ofertowe znak: RNZ.271.1.20.2023.IS z dnia 22.09.2023 r. na realizację zadania pn.,,Opracowanie operatów szacunkowych nieruchomości zasobu Gminy Tykocin w celu aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości”
ZAPYTANIE OFERTOWE
znak: RNZ.271.1.20.2023.IS z dnia 22.09.2023 r.
,,Opracowanie operatów szacunkowych nieruchomości zasobu Gminy Tykocin w celu aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości”
Zamawiający: Gmina Tykocin, ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin
Tel.: 85 718 16 27
NIP: 9661773554
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku, 7:30 – 15:30
e-mail do korespondencji: sekretariat@umtykocin.pl
skrzynka ePuap : /UM_Tykocin/skrytka
www: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl
zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi sporządzenia operatów szacunkowych nieruchomości należących do Gminy Tykocin, oddanych w użytkowanie wieczyste, w celu aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości.
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sporządzeniu operatów szacunkowych, dla określenia wartości nieruchomości w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego na następujące nieruchomości położone w obrębie Tykocin, gmina Tykocin:
- nieruchomość gruntowa oznaczona jako działki nr 1966,1968, 1970, 1972, 1973, 1974/1,
- nieruchomość gruntowa oznaczona jako działki nr 2132/1 i 2132/2,
- nieruchomość gruntowa oznaczona jako działka 2044/2,
- nieruchomość gruntowa oznaczona jako działka 1833/22,
- nieruchomość gruntowa oznaczona jako działka 1833/24,
- nieruchomość gruntowa oznaczona jako działka 1833/26,
- nieruchomość gruntowa oznaczona jako działka 1639/1,
- nieruchomość gruntowa oznaczona jako działka 1670/23,
- nieruchomość gruntowa oznaczona jako działka 1812.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zlecana usługa polega na wykonaniu oraz dostarczeniu zleceniodawcy operatów szacunkowych nieruchomości w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego. Nieruchomości podlegające zamówieniu położone są w obrębie Tykocin, gm. Tykocin. Poniżej przedstawiono tabele z szczegółowymi informacjami dotyczącymi przedmiotowych nieruchomości:
Lp. |
Nr działki, pow. użytek |
Nr KW |
Zagospodarowanie |
1. |
1966, pow. 455 m², 1968, pow. 488 m², 1970, pow. 779 m², 1972, pow, 410 m², 1973, pow. 913 m², 1974/1, pow. 2122 m², Bi |
BI1B/00119405/4 |
Budynek handlowo usługowy |
2. |
2044/2, pow. 84 m², Ba |
BI1B/00106564/2 |
Budynek inny - transformator |
3. |
1833/24, pow. 56 m², Bi |
BI1B/00094772/5 |
- |
4. |
1833/26, pow. 368 m², Bi |
BI1B/00002698/1 |
Budynek handlowo usługowy |
5. |
1833/22, pow. 1460 m², Bi |
BI1B/00094771/8 |
Budynek handlowo usługowy |
6. |
2132/1 pow. 2829 m² i 2132/2, pow. 2171 m², Ba |
BI1B/00074239/1 |
Budynek przemysłowo usługowy |
8. |
1639/1, pow. 604 m², Br -RIVa |
BI1B/00086782/9 |
Budynki inne
|
9. |
1670/23, pow. 96 m², Br-RIVa, |
BI1B/00241378/9 |
- |
10. |
1812, pow. 391 m2, Bi |
BI1B/00002539/9 |
Budynek handlowo usługowy |
W zakresie sporządzanych operatów szacunkowych Wykonawca zobowiązany jest, na pisemny wniosek Zamawiającego, brać udział w postępowaniach przed organami administracyjnymi i sądowymi oraz sporządzać pisemne wyjaśnienia celem ich wykorzystania w prowadzonych postępowaniach.
Wyceny nieruchomości muszą być opracowane w formie operatu szacunkowego, który jest sporządzany na piśmie, a w odniesieniu do operatów szacunkowych również w formie elektronicznej w formacie PDF o wielkości do 10 MB (po stwierdzeniu zgodności pracy ze zleceniem), wykonane ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności oraz zasadami etyki zawodowej, kierując się zasadą bezstronności
w wycenie nieruchomości, jak również zgodnie ze stanem nieruchomości oraz zawierać wszelkie informacje niezbędne przy dokonywaniu wyceny nieruchomości przez rzeczoznawcę majątkowego, w tym wskazanie podstaw prawnych i uwarunkowań dokonanych czynności, rozwiązań merytorycznych, przedstawienia toku obliczeń i wyniku końcowego.
Dodatkowo:
- operat szacunkowy musi zawierać protokół z oględzin nieruchomości oraz dokumentację fotograficzną,
- informacje i materiały niezbędne do wykonania zamówienia Wykonawca uzyska we własnym zakresie, za wyjątkiem informacji możliwych do uzyskania w UG Tykocin - pokój nr 7,
- operat szacunkowy określający wartość nieruchomości musi być sporządzony przez osobę posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (wymagane przedstawienie zaświadczenia),
- operat szacunkowy musi być sporządzony zgodnie z aktualnymi przepisami na dzień sporządzania operatu.
- przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w umowie oraz przedmiotem zamówienia i przepisami prawa.
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
- data rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy
- data zakończenia: 31.10.2023 r.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
- a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
- b) posiadania wiedzy i doświadczenia.
- c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- SPOSÓB, MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
- Pisemną ofertę w języku polskim należy sporządzić wg Załącznika nr 1 do zapytania ofertowego.
- Ofertę należy złożyć:
- osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin w sekretariacie
(pok. nr 9) lub,
- listownie za pośrednictwem poczty, kuriera na adres Zamawiającego: Urząd Miejski w Tykocinie,
ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin lub,
- drogą elektroniczną na adres: sekretariat@umtykocin.pl
w nieprzekraczalnym terminie do 28.09.2023 r. (włącznie) do godz. 15:30
Ofertę można złożyć w wersji papierowej podpisanej odręcznie lub w formie skanu lub dokumentu w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
- Oferta składana w zamkniętej kopercie lub e-mailowo z opisem nazwy i adresem wykonawcy oraz nazwą
i adresem zamawiającego na zamkniętej kopercie lub w temacie wiadomości e-mail, pisma powinna zawierać następujące dane:
Oferta - zapytanie ofertowe do postępowania znak RNZ.271.1.20.2023.IS
,,Opracowanie operatów szacunkowych nieruchomości zasobu Gminy Tykocin w celu aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości”
- Oferta powinna:
- być podpisana,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać nazwę, adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, adres e-mail, numer NIP, REGON, KRS, CIGD
- ofertę ma być złożona w języku polskim (oferty w innym języku nie będą rozpatrywane)
- ofertę można złożyć jedną (w sytuacji złożenia kilku ofert przez oferenta – oferta zostanie odrzucona jako nie zgodna z warunkami niniejszego postępowania)
- oferta ma uwzględniać podatek vat, Wykonawca informuje, iż wybór oferty, nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego*,
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy. Zamawiający bez podania przyczyn, na każdym etapie postępowania może unieważnić niniejsze zamówienie publiczne, na co potencjalny Wykonawca wyraża zgodę bez możliwości dochodzenia jakichkolwiek zobowiązań finansowych po stronie Zamawiającego.
- Zamawiający nie dopuszcza powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom.
- Zamawiający o wyniku postępowania poinformuje na stronie internetowej prowadzonego postępowania: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/ (zakładka przetargi i zamówienia publiczne/Zamówienia publiczne poniżej kwoty 130 000 PLN/Zapytania ofertowe 2023 r.).
- KRYTERIUM OCENY OFERT:
Cena – 100 %
- WARUNKI UMOWY:
1.Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty.
- Oferent, którego oferta zostanie wybrana, zostanie powiadomiony o tym pocztą lub drogą e-mailową lub telefonicznie.
3.Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, o miejscu i terminie podpisania umowy.
- Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania wynikające ze złożonej oferty i zapytania ofertowego.
- Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy:
- strony zawartej umowy,
- termin zawarcia i obowiązywania umowy,
- przedmiot umowy,
- warunki płatności oraz wysokość wynagrodzenia,
- sankcje za niewywiązanie się z umowy.
- OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI I UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ:
Pani Iwona Sokół - tel. 85 686 93 11, e-mail: iwona.sokol@umtykocin.pl
- INFORMACJE DODATKOWE:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
2)Zamawiający zastrzega prawo do wezwania wykonawców do wyjaśnienia/uzupełnienia treści złożonych ofert, treści wyjaśnień nie dotyczy i uzupełnień nie dotyczy ceny za którą Wykonawca wykona usługę.
3)Wszelkie ceny podane w ofercie i innych dokumentach sporządzanych przez Wykonawcę muszą być wyrażone w złotych polskich.
4)Wszelkie przyszłe rozliczenia między zamawiającym, a wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
5)Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający może dokonać wyboru kolejnej oferty najkorzystniejszej spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
6) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenia między Wykonawcą i Zamawiającym będą prowadzone w PLN. Podstawą do wypłacenia wynagrodzenia Wykonawcy będzie prawidłowo wystawiona faktura VAT.
7) Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
8) Koszty udziału w postępowaniu, a w szczególności koszty sporządzenia oferty, pokrywa Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
ZAŁĄCZNIKI:
Zał. nr 1 - Formularz ofertowy
Zał. nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy
Zał. nr 3 – Projekt Umowy
KLAUZULA INFORMACYJNA
z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tykocin, ul. 11 listopada 8, 16-080 Tykocin;
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@umtykocin.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. - Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. Dodatkowo Pani/Pana dane mogą być udostępnione podmiotom współpracującym z administratorem, świadczącym obsługę prawną, organizacyjną oraz innym podmiotom z którymi administrator podpisze umowę powierzenia.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
- Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Metryka strony