Zapytanie ofertowe znak: RNZ. 271.1.31.2021.ID z dnia 06 września 2021 r. Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby Budowy targowiska „Mój Rynek” w Tykocinie wraz z parkingiem i niezbędną infrastrukturą.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

znak: RNZ. 271.1.31.2021.ID z dnia 06 września 2021 r.

 

zaproszenie do złożenia oferty na realizację zadania pod nazwą:

 

Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby Budowy targowiska „Mój Rynek”

w Tykocinie wraz z parkingiem i niezbędną infrastrukturą

 

  1. Zamawiający:

Gmina Tykocin

  1. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin

Tel.: 85 718 16 27

NIP: 9661773554

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku, 7:30 – 15:30
e-mail do korespondencji: sekretariat@umtykocin.pl
skrzynka ePuap : /UM_Tykocin/skrytka
www: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl

 

  1. Tryb udzielenia zamówienia. Ze względu na wartość zamówienia nieprzekraczającą kwoty 130 000 zł w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej pzp. Podstawa prawna: art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy pzp. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego.

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnej dokumentacji projektowej z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę dla inwestycji: Budowa targowiska „Mój Rynek” w Tykocinie wraz z parkingiem i niezbędną infrastrukturą na części działki nr 1994/1, obręb Tykocin o powierzchni około 7 248 m2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 (opis przedmiotu zamówienia) oraz w załączniku nr 3 (projekt umowy). Przedmiot zamówienia nie obejmuje usługi świadczenia nadzoru autorskiego.

Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

  1. Wszelkie nazwy własne materiałów, urządzeń i produktów użyte w zapytaniu, mają na celu jedynie określenie ich parametrów technicznych, estetycznych, jakościowych. Wszystkie wskazane w zapytaniu znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/.
  2. Wszelkie użyte zapytaniu odniesienia do norm mają na celu jedynie określenie ich parametrów technicznych, estetycznych, jakościowych.
  3. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w zapytaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

  1. a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
  2. b) posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto.
  3. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

  1. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu złożenia oferty i potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1) oferta – według załącznika nr 2,

2) wykaz usług – według załącznika nr 4,

2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

 

  1. Opis sposobu obliczenia ceny

1) Wykonawca określa cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia podając wartość netto, podatek VAT oraz wartość brutto zgodnie z formularzem ofertowym;

2) Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia;

3) Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.

 

  1. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

Kryterium wyboru ofert jest cena /C/ - 100%

1) Kryterium „cena” zostaje przypisana maksymalna liczba 100 punktów. Liczba punktów poszczególnym wykonawcom za kryterium, przyznawana będzie według wzoru:

 

             Cmin

C = ------------------ x 100

               Co

gdzie:

 

Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich ważnych ofert,

Co - cena brutto ocenianej oferty,

C - liczba punktów za kryterium ceny

 

  1. Termin wykonania zamówienia:

150 dni licząc od dnia podpisania umowy.

 

 

  1. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę wykonawcy wraz z załącznikami należy wysłać na adres mailowy: sekretariat@umtykocin.pl w nieprzekraczalnym terminie do 14 września 2021 r.  do godz. 15:00.

 

Ofertę można złożyć w formie skanu lub dokumentu opatrzonego podpisem kwalifikowanym.

W temacie wiadomości e-mail należy wpisać: Oferta na dokumentację projektową. Postępowanie znak RNZ. 271.1.31.2021.ID.

 

  1. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są:

w zakresie proceduralnym

Pani Iwona Dworzańczyk –  tel.: 85 68 69 323,

w zakresie merytorycznym

Pani Karolina Nikitorowicz – tel.: 85 68 69 339.

  1. Informacje dodatkowe:

 

  • W przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej przekroczy środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji.
  • Zamawiający zastrzega prawo do wezwania wykonawców do wyjaśnienia / uzupełnienia treści złożonych ofert.
  • Wszelkie ceny podane w ofercie i innych dokumentach sporządzanych przez Wykonawcę muszą być wyrażone w złotych polskich.
  • Wszelkie przyszłe rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
  • Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający może dokonać wyboru kolejnej oferty najkorzystniejszej spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

 

 

Załączniki:

  1. Opis przedmiotu zamówienia (w tym m.in. zalecenia Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Białymstoku)
  2. Formularz ofertowy.
  3. Projekt umowy.
  4. Wykaz usług.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sporządziła: I. Dworzańczyk

KLAUZULA INFORMACYJNA

 

z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

 

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
  2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tykocin, ul. 11 listopada 8, 16-080 Tykocin;
  3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@umtykocin.pl
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
    z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. Dodatkowo Pani/Pana dane mogą być udostępnione podmiotom współpracującym z administratorem, świadczącym obsługę prawną, organizacyjną oraz innym podmiotom z którymi administrator podpisze umowę powierzenia.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
  8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
  9. Posiada Pani/Pan:
  10. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
    (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
  11. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie
    z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
    );
  12. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
  13. Nie przysługuje Pani/Panu:
  14. w związku z art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  15. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  16. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  17. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Miasta i Gminy Tykocin

Wytwarzający/odpowiadający: Iwona Dworzańczyk

Data wytworzenia: 2021-09-06

Wprowadzający: Filip Kurzyna

Data modyfikacji: 2021-09-06

Opublikował: Filip Kurzyna

Data publikacji: 2021-09-06