Zapytanie ofertowe z dnia 2017-09-08
Zapytanie ofertowe
Na : ,,Dostawę oleju napędowego i benzyny bezołowiowej do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tykocinie”
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. (tekst jednolity Dz. U. z 2015 poz.2164) zwanej dalej ustawą- wartość zamówienia nie przekracza kwoty 30 000 euro (art.4 pkt 8 w/w ustawy)
- Nazwa Zamawiającego
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tykocinie
- Browarna 2
16-080 Tykocin
Tel./fax: (085) 7187711
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30
- Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paliw w niżej wymienionych szacunkowych ilościach do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji GZGKiM w Tykocinie :
- Etylina Pb 95 – 250 litrów
2.Olej napędowy – 21 000 litrów
Warunki dostawy: - Dostawa paliw realizowana będzie poprzez tankowanie pojazdów i urządzeń Zamawiającego na Stacji paliw Wykonawcy, mieszczącej się w granicach administracyjnych Gminy Tykocin, a w przypadku gdy wykonawca nie posiada stacji na terenie gminy Tykocin wówczas musi zapewnić sobie zdolności techniczne umożliwiające Zamawiającemu bezpośrednie zatankowanie( z tzw. dystrybutora objazdowego) samochodów Zamawiającego w granicach administracyjnych gminy Tykocin ( W przypadku gdy oferent posiada dwie lub więcej stacji paliw zlokalizowanych w granicach administracyjnych gminy Tykocin Zamawiający będzie korzystał ze stacji paliw położonej najbliżej siedziby Zamawiającego)
Stacja paliw Wykonawcy powinna być czynna co najmniej w godzinach 700-1700, w dni robocze .
Wykonawca jest zobowiązany wystawić Zamawiającemu zbiorcze faktury VAT za zakupione paliwo na zasadach określonych w art. 106 ustawy o podatku od towarów i usług oraz przepisach wykonawczych wydanych na jego podstawie .Do faktury zbiorczej Wykonawca dołączy dokument Wz stwierdzający każdorazowe tankowanie. Dokument Wz musi zawierać następujące informacje:
- datę zakupu
- nr karty drogowej
- nazwisko i imię kierowcy oraz podpis
- ilość zakupionego paliwa wraz z dzienną jednostkową ceną sprzedaży i łączną wartością netto oraz brutto.
(Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart paliwowych stosowanych przez danego oferenta, który spełni podstawowe wymogi rozliczeniowe stawiane przez Zamawiającego" w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wystawić Zamawiającemu zbiorcze faktury VAT za zakupione paliwa na zasadach określonych w art. 106 ustawy o podatku od towarów i usług oraz przepisach wykonawczych wydanych na jego podstawie. Do faktury zbiorczej Wykonawca dołączy załącznik oraz raport elektroniczny".
Załącznik do faktury powinien zawierać: numer karty flotowej, numer rejestracyjny pojazdu, ilość i rodzaj pobranego produktu, miejscowość - numer stacji w której odbyła się transakcja, cena jednostkowa, wartość netto, brutto i po upuście. Dodatkowo raport elektroniczny będzie zawierał dokładną datę transakcji)
Dodatkowo Zamawiający będzie wymagał potwierdzenia tankowania na karcie drogowej, poprzez:
a)wpisanie ilości zakupionego paliwa
b)podpis osoby Wykonawcy
c)pieczęci Wykonawcy potwierdzającej tankowanie.
Jakość oferowanych paliw powinna odpowiadać warunkom Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015, poz.1680.)
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
09132100-4 – benzyna bezołowiowa
09134100-8 olej napędowy
Zakup paliwa odbywał się będzie sukcesywnie ( nawet codziennie) poprzez tankowanie pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Zamawiającego.
III. Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy
- Warunki udziału w postępowaniu
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu , dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów ;
- Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada koncesję, o której mowa w art. 32 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. –Prawo energetyczne (tj.Dz.U. z 2012 r. poz.1059 z póżn. zm)na obrót paliwami wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
- Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie należy złożyć.
- a) formularz ofertowy
b)pełnomocnictwo – w przypadku , gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika
- c) Koncesja , zezwolenie lub licencja
- Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i
6.1 Oświadczenia, wnioski, oraz informacje ( komunikacja) między Zamawiającym a Wykonawcami przekazywane są za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. –Prawo pocztowe, osobiście , za pośrednictwem posłańca , faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
6.2. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem, że:
Oferty pod rygorem nieważności muszą być złożone w formie pisemnej,
6.3 Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane przez Wykonawców:
- W formie pisemnej na adres: Urząd Miejski w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin
- Drogą elektroniczną na adres e – mail: sekretariat@umtykocin.pl
- Faksem na nr 85 7181627
6.4 Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub droga elektroniczną , każda ze stron na żądanie drugiej potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę Zamawiający domniema iż pismo wysłane przez Zamawiającego na nr faksu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma w dniu i godzinie ich nadania- zgodnie z raportem rejestru połączeń urządzenia faksowego lub potwierdzenia poczty elektronicznej.
6.5. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami :
Piotr Korziński
tel/faks. (85) 71816 27 , e – mail: sekretariat@umtykocin.pl
w godz. pomiędzy 7:30 a 15:30 od poniedziałku do piątku.
VII. Opis sposobu przygotowania oferty
1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
3) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
4) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
5) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.(pełnomocnictwo) oryginał lub poświadczone za zgodność
6) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.
VIII. Miejsce oraz termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w dwóch kopertach* w siedzibie :.
Urzędu Miejskiego w Tykocinie ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin, Sekretariat pok. nr 9 do dnia 18.09.2017 r. do godz. 10:00
Kopertę zewnętrzną, nie oznakowaną nazwą oferenta należy zaadresować:
Oferta w postępowaniu na ,,Dostawę oleju napędowego i benzyny bezołowiowej do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji GZGKiM w Tykocinie”
Koperta wewnętrzna oprócz opisu jw. winna zawierać nazwę i adres oferenta.
Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z w/w opisem ponosi oferent.
- Opis sposobu obliczenia ceny
- Wykonawca określi cenę na wszystkie elementy zamówienia wymienione w formularzu ofertowym, który po wypełnieniu przez Wykonawcę stanowić będzie ofertę, według następujących zasad:
- cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w formularzu ofertowym.
- W formularzu oferty Wykonawca poda cenę 1 l. oleju napędowego oraz etyliny Pb 95 na którą składa się cena 1 litra, ustalona przez Wykonawcę na dzień złożenia oferty oraz upust Wykonawcy – stały przez cały okres obowiązywania umowy, oraz cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Cenę oferty i ewentualnie składające się na nią ceny jednostkowe należy podać w walucie polskiej, ponieważ w takiej walucie dokonywane będą rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą.
- Ceny składowe powinny zawierać wysokość upustu oferowanego przez Wykonawcę.
- Zamawiający wymaga, aby obliczona w powyższy sposób cena obejmowała wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
UWAGA:
Cenę oferty i wartość podatku od towarów i usług oraz inne wartości należy przedstawić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się niżej podanymi kryteriami.
Lp |
KRYTERIUM |
ZNACZENIE KRYTERIUM |
1 |
Cena brutto |
100% |
Ilość punktów w kryterium / Cena brutto / będzie przyznawana z zastosowaniem następującego wzoru:
C min.
C = ------------ x 100 pkt x 100%
C bad.
gdzie:
C – ilość punktów oferty badanej
C min. – najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
C bad. – cena (brutto) oferty badanej
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans punktowy
- Informacje o formalnościach, jakie winny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia
- Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania oraz danych zawartych w ofercie.
- Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w zapytaniu .
XII. Opis części zamówienia
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
XIII. Załączniki
Załączniki:
Nr 1. Formularz oferta
Nr 2. Wzór umowy
Zatwierdzono dn. 8.09.2017 r.
Kierownik GZGKiM w Tykocinie
Barbara Olszewska
Metryka strony