Zapytanie ofertowe z dnia 2017-09-08

Zapytanie ofertowe

 

Na :  ,,Dostawę oleju napędowego i benzyny bezołowiowej do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tykocinie”

 

 

Postępowanie nie podlega ustawie z   dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. (tekst jednolity Dz. U. z 2015 poz.2164) zwanej dalej ustawą- wartość zamówienia nie przekracza kwoty 30 000 euro (art.4 pkt 8 w/w ustawy)

 

 

  1. Nazwa Zamawiającego

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tykocinie                                                                                                                                           

  1. Browarna 2

16-080 Tykocin

Tel./fax: (085) 7187711

 

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30

 

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy    paliw w niżej wymienionych szacunkowych ilościach do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji GZGKiM  w Tykocinie  :

  1. Etylina Pb 95 – 250 litrów

2.Olej napędowy – 21 000 litrów

Warunki dostawy: -  Dostawa paliw realizowana będzie poprzez tankowanie pojazdów i urządzeń  Zamawiającego na Stacji paliw Wykonawcy, mieszczącej   się w granicach administracyjnych Gminy Tykocin, a w przypadku gdy wykonawca nie posiada stacji na terenie gminy Tykocin wówczas musi zapewnić sobie zdolności techniczne umożliwiające Zamawiającemu bezpośrednie zatankowanie( z tzw. dystrybutora objazdowego) samochodów Zamawiającego  w granicach administracyjnych gminy Tykocin ( W przypadku gdy oferent posiada dwie lub więcej stacji paliw zlokalizowanych w granicach administracyjnych gminy Tykocin Zamawiający będzie korzystał ze stacji paliw położonej najbliżej  siedziby Zamawiającego)

Stacja paliw Wykonawcy powinna być czynna co najmniej w godzinach 700-1700, w dni robocze .

Wykonawca jest zobowiązany wystawić Zamawiającemu zbiorcze faktury VAT za zakupione paliwo na zasadach określonych w art. 106 ustawy o podatku od towarów i usług oraz przepisach wykonawczych wydanych na jego podstawie .Do faktury zbiorczej Wykonawca dołączy dokument Wz stwierdzający każdorazowe tankowanie. Dokument Wz musi zawierać następujące informacje:

  1. datę zakupu
  2. nr karty drogowej
  3. nazwisko i imię kierowcy oraz podpis
  4. ilość zakupionego paliwa wraz z dzienną jednostkową ceną sprzedaży i łączną wartością netto oraz brutto.

(Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart paliwowych stosowanych przez danego oferenta, który spełni podstawowe wymogi rozliczeniowe stawiane przez Zamawiającego"   w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wystawić Zamawiającemu zbiorcze faktury VAT za zakupione paliwa na zasadach określonych w art. 106 ustawy o podatku od towarów i usług oraz przepisach wykonawczych wydanych na jego podstawie. Do faktury zbiorczej Wykonawca dołączy załącznik oraz raport elektroniczny".

Załącznik do faktury powinien  zawierać: numer karty flotowej, numer rejestracyjny pojazdu, ilość i rodzaj pobranego produktu, miejscowość - numer stacji w której odbyła się    transakcja,  cena jednostkowa, wartość netto, brutto i po upuście. Dodatkowo raport elektroniczny będzie zawierał dokładną datę transakcji)

 

Dodatkowo Zamawiający będzie wymagał potwierdzenia tankowania na karcie drogowej, poprzez:

a)wpisanie ilości zakupionego paliwa

b)podpis osoby Wykonawcy

c)pieczęci Wykonawcy potwierdzającej tankowanie.

 

 Jakość oferowanych paliw powinna odpowiadać warunkom Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015, poz.1680.)

 

Wspólny Słownik Zamówień CPV:

09132100-4 – benzyna bezołowiowa

09134100-8 olej napędowy

Zakup paliwa odbywał się będzie sukcesywnie ( nawet codziennie) poprzez tankowanie pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Zamawiającego.

 

 

III. Termin wykonania zamówienia

 

Przedmiot zamówienia należy zrealizować w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu
  2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu , dotyczące:
  1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów ;

       - Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada koncesję, o której mowa w art. 32 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. –Prawo energetyczne (tj.Dz.U. z 2012 r. poz.1059 z póżn. zm)na obrót paliwami wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

 

  1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie należy złożyć.
  2. a) formularz ofertowy

b)pełnomocnictwo – w przypadku , gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika

  1. c) Koncesja , zezwolenie lub licencja

 

  1. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i

6.1 Oświad­czenia, wnioski, oraz informacje ( komunikacja) między Zamawiającym  a Wykonawcami   przekazywane są za pośrednictwem operatora pocztowego  w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. –Prawo pocztowe, osobiście , za pośrednictwem posłańca , faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

6.2. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem, że:

       Oferty pod rygorem nieważności muszą być złożone w formie pisemnej,

6.3 Oświad­czenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane przez Wykonawców:

  • W formie pisemnej na adres: Urząd Miejski w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin
  • Drogą elektroniczną na adres e – mail: sekretariat@umtykocin.pl
  • Faksem na nr 85 7181627

 

6.4 Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub droga elektroniczną , każda ze stron na żądanie drugiej potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę Zamawiający domniema iż pismo wysłane przez Zamawiającego na nr faksu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma w dniu i godzinie ich nadania- zgodnie z raportem rejestru połączeń urządzenia faksowego lub potwierdzenia poczty elektronicznej.

 

6.5. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami :

Piotr Korziński

tel/faks. (85) 71816 27 , e – mail: sekretariat@umtykocin.pl

         w godz. pomiędzy 7:30 a 15:30 od poniedziałku do piątku. 

 

VII. Opis sposobu przygotowania oferty

1)    Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.

3)    Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.

4)    Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.

5)    Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.(pełnomocnictwo) oryginał lub poświadczone za zgodność

6)    Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.

 

 

VIII. Miejsce oraz termin składania ofert.

Ofertę należy złożyć w dwóch kopertach* w siedzibie :.

Urzędu Miejskiego  w Tykocinie ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin, Sekretariat pok.  nr 9 do dnia 18.09.2017 r.  do godz. 10:00

Kopertę zewnętrzną, nie oznakowaną nazwą oferenta należy zaadresować:

 

Oferta w postępowaniu na  ,,Dostawę oleju napędowego i benzyny bezołowiowej do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji GZGKiM  w Tykocinie”

                                                                                                                               

Koperta wewnętrzna oprócz opisu jw. winna zawierać nazwę i adres oferenta.

 

Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z w/w opisem ponosi oferent.

 

 

  1. Opis sposobu obliczenia ceny

 

  1. Wykonawca określi cenę na wszystkie elementy zamówienia wymienione w formularzu ofertowym, który po wypełnieniu przez Wykonawcę stanowić będzie ofertę, według następujących zasad:
    • cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w formularzu ofertowym.

   

  1. W formularzu oferty Wykonawca poda cenę 1 l. oleju napędowego oraz etyliny Pb 95 na którą składa się cena 1 litra, ustalona przez Wykonawcę na dzień złożenia oferty oraz upust Wykonawcy – stały przez cały okres obowiązywania umowy, oraz cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
  2. Cenę oferty i ewentualnie składające się na nią ceny jednostkowe należy podać w walucie polskiej, ponieważ w takiej walucie dokonywane będą rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą.
  3. Ceny składowe powinny zawierać wysokość upustu oferowanego przez Wykonawcę.
  4. Zamawiający wymaga, aby obliczona w powyższy sposób cena obejmowała wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

UWAGA:

Cenę oferty i wartość podatku od towarów i usług oraz inne wartości należy przedstawić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb zgodnie z obowiązującymi przepisami

 

  1. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
  2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się niżej podanymi kryteriami.

 

Lp

KRYTERIUM

ZNACZENIE KRYTERIUM

1

Cena brutto

100%

Ilość punktów w kryterium /  Cena brutto / będzie przyznawana z zastosowaniem następującego wzoru:

                         C min.

              C =  ------------  x 100 pkt x 100%

                         C bad.

gdzie:

C      – ilość punktów oferty badanej

C min. – najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert

C bad. – cena (brutto) oferty badanej

Obliczenia dokonywane będą  z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

  1. Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans punktowy

                                                                                                       

 

  1. Informacje o formalnościach, jakie winny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia
  2. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania oraz danych zawartych w ofercie.
  3. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w zapytaniu .

 

XII. Opis części zamówienia

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

XIII. Załączniki

Załączniki:

Nr 1.    Formularz oferta

            Nr 2.   Wzór umowy

 

                                                                                              Zatwierdzono dn. 8.09.2017 r.

                                                                                               Kierownik GZGKiM  w Tykocinie

                                                                                               Barbara Olszewska

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Miasta i Gminy Tykocin

Wytwarzający/odpowiadający: Piotr Korziński

Data wytworzenia: 2017-09-08

Wprowadzający: Paweł Pogorzelski

Data modyfikacji: 2017-09-08

Opublikował: Paweł Pogorzelski

Data publikacji: 2017-09-08