ZAPYTANIE OFERTOWE znak: RNZ. 271.1.1.2022.ID z dnia 31 stycznia 2022 r. "Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Tykocin"
Nasz znak: |
Dotyczy pisma znak: |
z dnia: |
Data |
RZN. 271.1.1.2022 |
- |
- |
31-01-2022 r. |
ZAPYTANIE OFERTOWE
znak: RNZ. 271.1.1.2022.ID z dnia 31 stycznia 2022 r.
zaproszenie do złożenia oferty na realizację zadania pod nazwą:
KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY TYKOCIN
- Zamawiający:
Gmina Tykocin
- 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin
Tel.: 85 718 16 27
NIP: 9661773554
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku, 7:30 – 15:30 e-mail do korespondencji: sekretariat@umtykocin.pl skrzynka ePuap : /UM_Tykocin/skrytka www: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl
- Tryb udzielenia zamówienia. Ze względu na wartość zamówienia nieprzekraczającą kwoty 130 000 zł w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej pzp. Podstawa prawna: art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy pzp. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług konserwacyjnych urządzeń oświetlenia ulicznego w miejscowościach na terenie Gminy Tykocin.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wymianę źródeł światła, dławików, bezpieczników, styczników w lampach oraz naprawę i włączenie całych ciągów linii energetycznych powstałych w skutek awarii, panujących warunków atmosferycznych zlokalizowanie zwarć na linii oświetlenia ulicznego (bez napraw zewnętrznych linii itp., których naprawa dotyczy Zakładu Energetycznego) przy zachowaniu warunków dopuszczalnego ubytku oświetlenia zgodnie ze Szczegółową Instrukcją Eksploatacji Urządzeń Elektroenergetycznych w ZEWT i zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym, 2) konserwację urządzeń sterowniczych umożliwiających ich prawidłowe działanie lub bieżące reagowanie na powstałe nieprawidłowości, 3) naprawę uszkodzonych elementów obudowy oświetlenia po przyjęciu reklamacji o zakłócaniu bez wymiany urządzeń pomiarowych, wymiany słupów wspólnych z linia nn, podcinanie gałęzi drzew zasłaniających źródła światła,
4) czyszczenie kloszy opraw oświetlenia - po zgłoszeniu przez Zamawiającego (nie więcej niż 2 razy w roku), 5) zabezpieczenie w całości materiałów na potrzeby konserwacji, 6) utrzymanie konserwowanych obiektów w należytym stanie technicznym, 7) obsługę urządzeń pomiarowych, e-mail: sekretariat@umtykocin.pl tel./fax.: 85 718 16 27
8) wykonywanie napraw bieżących w celu usprawnienia funkcjonowania oświetlenia poprzez wymianę i przestawienie czasowe zegarów, wymianę przekaźników zmierzchowych i wyłączników, fotokomórek, 9) wprowadzanie zmian czasu pracy oświetlenia w urządzeniach sterujących, 10) Wykonawca zobowiązany będzie wyznaczyć i podać Zamawiającemu kontakt do osoby wraz z nr telefonu, pod który kierowane będą zgłoszenia awarii oświetlenia w dni robocze oraz w dni wolne od pracy, a także adres e-mail, 11) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zutylizuje zdemontowane źródła światła zgodnie z obowiązującymi przepisami, 12) Wykonawca odpowiedzialny jest za bezpieczeństwo i stan urządzeń oświetlenia ulicznego
Istotne warunki realizacji zamówienia:
Materiały muszą spełniać wymagania określone w obowiązujących Normach.
Wszystkie zgłoszenia i reklamacje dotyczące konserwacji muszą być wykonane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia.
Cena obejmuje całkowity koszt materiałów (oprócz zegarów – koszty zakupów ponosi Gmina Tykocin) oraz koszt prac związanych z prawidłowym funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia bądź zwiększenia zakresu prac zleconych do wykonania zgodnie z bieżącymi potrzebami.
- Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
- a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
- b) posiadania wiedzy i doświadczenia.
- c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu złożenia oferty i potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) oferta – według załącznika nr 1,
2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
- Opis sposobu obliczenia ceny
1) Wykonawca określa cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia podając wartość netto, podatek VAT oraz wartość brutto zgodnie z formularzem ofertowym;
2) Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia;
3) Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
- Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert - kryterium wyboru ofert jest cena /C/ - 100%
Kryterium „cena” zostaje przypisana maksymalna liczba 100 punktów. Liczba punktów poszczególnym wykonawcom za kryterium, przyznawana będzie według wzoru: e-mail: sekretariat@umtykocin.pl tel./fax.: 85 718 16 27
Cmin
C = ------------------ x 100
Co
gdzie:
Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich ważnych ofert,
Co - cena brutto ocenianej oferty,
C - liczba punktów za kryterium ceny
- Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2022 r.
- Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę wykonawcy wraz z załącznikami należy wysłać na adres mailowy: sekretariat@umtykocin.pl w nieprzekraczalnym terminie do 7 lutego 2022 r. do godz. 10:00.
Ofertę można złożyć w formie skanu lub dokumentu opatrzonego podpisem kwalifikowanym.
W temacie wiadomości e-mail należy wpisać: Oferta na konserwację oświetlenia ulicznego. Postępowanie znak RNZ. 271.1.1.2022.ID.
- Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami i udzielania wyjaśnień:
w zakresie proceduralnym Pani Iwona Dworzańczyk – tel.: 85 686 93 23,
w zakresie merytorycznym Pan Paweł Pogorzelski – tel.: 85 688 93 06.
- Informacje dodatkowe:
1) W przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej przekroczy środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji.
2) Zamawiający zastrzega prawo do wezwania wykonawców do wyjaśnienia / uzupełnienia treści złożonych ofert.
3) Wszelkie ceny podane w ofercie i innych dokumentach sporządzanych przez Wykonawcę muszą być wyrażone w złotych polskich.
4) Wszelkie przyszłe rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
5) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający może dokonać wyboru kolejnej oferty najkorzystniejszej spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
Załącznik
Formularz ofertowy.
Sporządziła: Iwona Dworzańczyk e-mail: sekretariat@umtykocin.pl tel./fax.: 85 718 16 27
KLAUZULA INFORMACYJNA
z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tykocin, ul. 11 listopada 8, 16-080 Tykocin;
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@umtykocin.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. Dodatkowo Pani/Pana dane mogą być udostępnione podmiotom współpracującym z administratorem, świadczącym obsługę prawną, organizacyjną oraz innym podmiotom z którymi administrator podpisze umowę powierzenia.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
- Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Metryka strony