Drugie zaproszenie do złożenia oferty cenowej Nr RNZ.271.1.35.2022 z dnia 16.12.2022r. na wyłapywanie i odbieranie bezdomnych psów z terenu gminy Tykocin wraz z tramnsportem, utrzymaniem i leczeniem
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ NA
Wyłapywanie i odbieranie bezdomnych psów z terenu Gminy Tykocin wraz z transportem, utrzymaniem i leczeniem w schronisku dla zwierząt w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023r.
Postępowanie prowadzone w trybie:
Zapytania ofertowego- postępowanie o wartości poniżej 130 000 zł (poniżej progu stosowania ustawy Pzp)
Tykocin, dnia 16.12.2022 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU O WARTOŚCI
PONIŻEJ 130 000 ZŁOTYCH
Zamawiający: Gmina Tykocin
Ul. 11 Listopada 8
16-080 Tykocin
NIP 9661773554
- Przedmiot zamówienia
Wyłapywanie i odbieranie bezdomnych psów z terenu Gminy Tykocin wraz z transportem, utrzymaniem i leczeniem w schronisku dla zwierząt w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023r.
- Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy lecz nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023r.
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Wyłapywanie lub odbiór bezdomnych zwierząt z terenu gm. Tykocin (woj. Podlaskie) po otrzymaniu zgłoszenia od pracownika Urzędu Miejskiego w Tykocinie (czas reakcji: 48 h licząc od otrzymania zgłoszenia, z zastrzeżeniem, że w uzasadnionych przypadkach wymagany czas reakcji może być krótszy),
- Umieszczenie odłowionych psów w schronisku oraz zapewnienie zwierzęciu przebywającemu w schronisku odpowiedniej opieki, wyżywienia, nadzoru weterynaryjnego, profilaktyki i leczenia,
- Sterylizacja albo kastracja zwierząt w schronisku (przy czym o konieczności wykonania zabiegu decyduje lekarz weterynarii),
- Szczepienie zwierząt odłowionych z terenu gm. Tykocin,
- Poszukiwanie właściciela dla bezdomnych zwierząt odłowionych z terenu gm. Tykocin,
- Usypianie ślepych miotów zwierząt odłowionych z terenu gm. Tykocin,
- Chipowanie zwierząt odłowionych z terenu gm. Tykocin,
- Przesyłanie Zamawiającemu wraz z fakturą:
- protokołów odłowionych psów z poprzedniego miesiąca,
- ewidencji ilości odłowionych psów z poprzedniego miesiąca,
- ewidencji ilości psów oddanych do adopcji w poprzednim miesiącu
- ewidencja ilości padłych psów w poprzednim miesiącu,
- ewidencja chipowania wszystkich odłowionych psów.
(powyższe załączniki będą podstawą do zapału faktury)
- W schronisku, z którym gmina Tykocin aktualnie posiada zawartą umowę, przebywa 11 psów. Ilość może ulec zmianie na dzień zawarcia nowej umowy. Wyłapywanie i utrzymywanie zwierząt w schronisku dla bezdomnych zwierząt odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz.U. z 2022.572 t.j), rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz.U. z 1998 r, Nr 116, poz 753). Zamawiającemu przysługuje prawo przeprowadzenia kontroli prawidłowości świadczenia usługi, także w miejscu prowadzenia działalności wykonawcy.
- Wykaz dokumentów składających się na kompletną ofertę
Lp. |
Wymagane dokumenty |
1. |
Formularz ofertowy wraz z oświadczeniami (załącznik nr 1)
|
2. |
Posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, wydanego w formie decyzji przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług (w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) – art. 7 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2022 poz. 2519 t.j);
|
3. |
Posiada aktualne zezwolenie Powiatowego Lekarza Weterynarii właściwego miejscowo dla Wykonawcy wydane w formie decyzji stwierdzającej spełnienie wymagań weterynaryjnych w zakresie gromadzenia zwierząt, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2020r. poz. 1421 z póżn.zm);
|
5. |
Aktualny odpis z odpowiedniego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
|
6. |
Potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia umowy zawartej z lekarzem weterynarii w zakresie opieki weterynaryjnej nad bezdomnymi zwierzętami w schronisku.
|
Wykonawca zobowiązuje się w ciągu pięciu dni od wyboru oferty oraz przed podpisaniem umowy złożyć do Zamawiającego wniosek o zezwolenie na prowadzenie schroniska dla zwierząt bezdomnych wydane zgodnie z art. 7 ust. 3 ustawy z dn. 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2022 r. poz. 1421 z późn. zm.) kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy złożyć wraz z ofertą. Wzór wniosku zamieszczono na stronie BIP Zamawiającego (ścieżka dostępu: Strona główna ->Wzory dokumentów do pobrania-> samodzielne stanowiska-> utrzymanie i ochrona zwierząt) pod adresem:
http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/d5e9d667559dbef/utrzymanie-i-ochrona-zwierzat.html
- Sposób przygotowania oferty
- Ofertę należy złożyć w formie oryginału pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście na adres: Urząd Miejski w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin, lub w formie dokumentu podpisanego elektronicznie lub w formie skanu dokumentu przesłanego na adres e-mail: sekretariat@umtykocin.pl. W temacie wiadomości e – mail należy wpisać: Oferta w postępowaniu znak sprawy: 271.33.2022
- Oferta musi być przygotowana w języku polskim w sposób czytelny.
- Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
- Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorami załączników, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może dokonywać jej zmian, uzupełnień, wycofań.
- Termin składania ofert: do 23.12.2022 r. do godz. 00:00.
- Termin związania ofertą: 7 dni, licząc od dnia otwarcia
- Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności objętych przedmiotem zamówienia.
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
- W postępowaniu zostanie wyłoniony Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę ofertową brutto za realizację przedmiotowej usługi.
- Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która przedstawia najniższą cenę. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. W przypadku wycofania się Wykonawcy z postępowania z najniższą ceną, Zamawiający zwróci się do kolejnego Wykonawcy.
- Cenę brutto za realizację przedmiotu zamówienia należy wpisać do formularza ofertowego wypełniając odpowiednio Załącznik nr 1. Cena musi być wyrażona w walucie polskiej (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W cenie oferty uwzględnia się podatek od towarów i usług (VAT), jeżeli na podstawie odrębnych przepisów przedmiot zamówienia podlega obciążeniu tym podatkiem. Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty związane z prawidłową i pełną realizacją przedmiotu zamówienia, w tym wszystkie koszty, jakie poniesie Zamawiający w związku z udzieleniem zamówienia (wszystkie obciążenia publicznoprawne). Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN).
- Cena ofertowa brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega zmianie.
- W przypadku, gdy cena ofert najkorzystniejszej przekroczy środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji.
- Zamawiający zastrzega prawo do wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia i uzupełnienia treści złożonej oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na każdym etapie jego prowadzenia bez podania przyczyny.
- O wynikach postępowania (ewentualnie o jego unieważnieniu) Wykonawcy zostaną powiadomieni drogą e- mail lub telefonicznie.
- Informacje związane z ochroną danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- Administratorem danych osobowych jest Gmina Tykocin z siedzibą w Tykocinie przy ulicy 11 listopada 8, 16-080 Tykocin reprezentowana przez Burmistrza.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym skontaktować się można pod adresem e-mail: iod@umtykocin.pl.
- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
- 6 ust 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych w celu ponoszenia wydatków publicznych w sposób celowy i oszczędny, co wymusza stosowanie reguł konkurencyjnych przy wyborze wykonawcy,
- 6 ust 1 lit. b RODO w związku z którym przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
- Dane Panią/Pana dotyczące mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na mocy przepisów prawa. Dodatkowo Pani/Pana dane mogą być udostępnione podmiotom współpracującym z administratorem, świadczącym obsługę prawną, organizacyjną oraz innym podmiotom z którymi administrator podpisze umowę powierzenia.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Osoba, której dane osobowe dotyczą ma prawo do :
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych;
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 litera b) i c) RODO.
- Podanie danych osobowych jest warunkiem złożenia skutecznej oferty, a ich niepodanie uniemożliwi wybór oferty.
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
- Kontakt
- Joanna Stankowska, Podinspektor - tel. 85 686 93 40
- Sekretariat Urzędu Miejskiego w Tykocinie, tel. 85 718 16 27
- Załączniki
Załącznik 1: Formularz ofertowy wraz z oświadczeniami
Załącznik 2: Wzór umowy na schronisko
Metryka strony