Drugie zaproszenie do złożenia oferty cenowej Nr RNZ.271.1.35.2022 z dnia 16.12.2022r. na wyłapywanie i odbieranie bezdomnych psów z terenu gminy Tykocin wraz z tramnsportem, utrzymaniem i leczeniem

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ NA

 

Wyłapywanie i odbieranie bezdomnych psów z terenu Gminy Tykocin wraz z transportem, utrzymaniem i leczeniem w schronisku dla zwierząt w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023r.

 

Postępowanie prowadzone w trybie:

Zapytania ofertowego- postępowanie o wartości poniżej 130 000 zł (poniżej progu stosowania ustawy Pzp)

Tykocin, dnia 16.12.2022 r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU O WARTOŚCI
PONIŻEJ 130 000 ZŁOTYCH

Zamawiający: Gmina Tykocin

Ul. 11 Listopada 8

16-080 Tykocin

NIP 9661773554

  1. Przedmiot zamówienia

Wyłapywanie i odbieranie bezdomnych psów z terenu Gminy Tykocin wraz z transportem, utrzymaniem i leczeniem w schronisku dla zwierząt w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023r.

  • Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy lecz nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023r.   
  1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
  2. Wyłapywanie lub odbiór bezdomnych zwierząt z terenu gm. Tykocin (woj. Podlaskie) po otrzymaniu zgłoszenia od pracownika Urzędu Miejskiego w Tykocinie (czas reakcji: 48 h licząc od otrzymania zgłoszenia, z zastrzeżeniem, że w uzasadnionych przypadkach wymagany czas reakcji może być krótszy),
  3. Umieszczenie odłowionych psów w schronisku oraz zapewnienie zwierzęciu przebywającemu w schronisku odpowiedniej opieki, wyżywienia, nadzoru weterynaryjnego, profilaktyki i leczenia,
  4. Sterylizacja albo kastracja zwierząt w schronisku (przy czym o konieczności wykonania zabiegu decyduje lekarz weterynarii),
  5. Szczepienie zwierząt odłowionych z terenu gm. Tykocin,
  6. Poszukiwanie właściciela dla bezdomnych zwierząt odłowionych z terenu gm. Tykocin,
  7. Usypianie ślepych miotów zwierząt odłowionych z terenu gm. Tykocin,
  8. Chipowanie zwierząt odłowionych z terenu gm. Tykocin,
  9. Przesyłanie Zamawiającemu wraz z fakturą:

- protokołów odłowionych psów z poprzedniego miesiąca,

- ewidencji ilości odłowionych psów z poprzedniego miesiąca,

- ewidencji ilości psów oddanych do adopcji w poprzednim miesiącu

- ewidencja ilości padłych psów w poprzednim miesiącu,

- ewidencja chipowania wszystkich odłowionych psów.

(powyższe załączniki  będą podstawą do zapału faktury)

  1. W schronisku, z którym gmina Tykocin aktualnie posiada zawartą umowę, przebywa 11 psów. Ilość może ulec zmianie na dzień zawarcia nowej umowy. Wyłapywanie i utrzymywanie zwierząt w schronisku dla bezdomnych zwierząt odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz.U. z 2022.572 t.j), rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz.U. z 1998 r, Nr 116, poz 753). Zamawiającemu przysługuje prawo przeprowadzenia kontroli prawidłowości świadczenia usługi, także w miejscu prowadzenia działalności wykonawcy.
  2. Wykaz dokumentów składających się na kompletną ofertę

 

Lp.

Wymagane dokumenty

 

1.

 

Formularz ofertowy wraz z oświadczeniami (załącznik nr 1)

 

 

 

2.

 

Posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, wydanego w formie decyzji przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług             (w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) – art. 7 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2022 poz. 2519 t.j);

 

 

3.

 

Posiada aktualne zezwolenie Powiatowego Lekarza Weterynarii właściwego miejscowo dla Wykonawcy wydane w formie decyzji stwierdzającej spełnienie wymagań weterynaryjnych w zakresie gromadzenia zwierząt, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2020r. poz. 1421 z póżn.zm);

 

 

 

5.

 

Aktualny odpis z odpowiedniego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

 

 

6.

 

Potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia umowy zawartej z lekarzem weterynarii w zakresie opieki weterynaryjnej nad bezdomnymi zwierzętami w schronisku.

 

 

Wykonawca zobowiązuje się w ciągu pięciu dni od wyboru oferty oraz przed podpisaniem umowy złożyć do Zamawiającego wniosek o zezwolenie na prowadzenie schroniska dla zwierząt bezdomnych wydane zgodnie z art. 7 ust. 3 ustawy z dn. 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2022 r. poz. 1421 z późn. zm.) kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy złożyć wraz z ofertą. Wzór wniosku zamieszczono na stronie BIP Zamawiającego (ścieżka dostępu:  Strona główna ->Wzory dokumentów do pobrania-> samodzielne stanowiska-> utrzymanie i ochrona zwierząt) pod adresem:

http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/d5e9d667559dbef/utrzymanie-i-ochrona-zwierzat.html

  1. Sposób przygotowania oferty
  2. Ofertę należy złożyć w formie oryginału pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście na adres: Urząd Miejski w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin, lub w formie dokumentu podpisanego elektronicznie lub w formie skanu dokumentu przesłanego na adres e-mail: sekretariat@umtykocin.pl. W temacie wiadomości e – mail należy wpisać: Oferta w postępowaniu znak sprawy: 271.33.2022
  3. Oferta musi być przygotowana w języku polskim w sposób czytelny.
  4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
  5. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorami załączników, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.
  6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  7. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może dokonywać jej zmian, uzupełnień, wycofań.
  • Termin składania ofert: do 23.12.2022 r. do godz. 00:00.
  • Termin związania ofertą: 7 dni, licząc od dnia otwarcia
  1. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności objętych przedmiotem zamówienia.
  2. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

 

  1. W postępowaniu zostanie wyłoniony Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę ofertową brutto za realizację przedmiotowej usługi.
  2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która przedstawia najniższą cenę. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. W przypadku wycofania się Wykonawcy z postępowania z najniższą ceną, Zamawiający zwróci się do kolejnego Wykonawcy.
  3. Cenę brutto za realizację przedmiotu zamówienia należy wpisać do formularza ofertowego wypełniając odpowiednio Załącznik nr 1. Cena musi być wyrażona w walucie polskiej (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W cenie oferty uwzględnia się podatek od towarów i usług (VAT), jeżeli na podstawie odrębnych przepisów przedmiot zamówienia podlega obciążeniu tym podatkiem. Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty związane z prawidłową i pełną realizacją przedmiotu zamówienia, w tym wszystkie koszty, jakie poniesie Zamawiający w związku z udzieleniem zamówienia (wszystkie obciążenia publicznoprawne). Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN).
  4. Cena ofertowa brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega zmianie.
  5. W przypadku, gdy cena ofert najkorzystniejszej przekroczy środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji.
  6. Zamawiający zastrzega prawo do wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia i uzupełnienia treści złożonej oferty.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na każdym etapie jego prowadzenia bez podania przyczyny.
  8. O wynikach postępowania (ewentualnie o jego unieważnieniu) Wykonawcy zostaną powiadomieni drogą e- mail lub telefonicznie.

 

  1. Informacje związane z ochroną danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Tykocin z siedzibą w Tykocinie przy ulicy 11 listopada 8, 16-080 Tykocin reprezentowana przez Burmistrza.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym skontaktować się można pod adresem e-mail: iod@umtykocin.pl.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
  4. 6 ust 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych w celu ponoszenia wydatków publicznych w sposób celowy i oszczędny, co wymusza stosowanie reguł konkurencyjnych przy wyborze wykonawcy,
  5. 6 ust 1 lit. b RODO w związku z którym przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
  6. Dane Panią/Pana dotyczące mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na mocy przepisów prawa. Dodatkowo Pani/Pana dane mogą być udostępnione podmiotom współpracującym z administratorem, świadczącym obsługę prawną, organizacyjną oraz innym podmiotom z którymi administrator podpisze umowę powierzenia.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5  lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
  8. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  9. Osoba, której dane osobowe dotyczą ma prawo do :
  10. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
  11. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
  12. na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych;
  13. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
  14. Osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:
  15. w związku z art. 17 prawo do usunięcia danych osobowych;
  16. prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
  17. na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 litera b) i c) RODO.
  18. Podanie danych osobowych jest warunkiem złożenia skutecznej oferty, a ich niepodanie uniemożliwi wybór oferty.
  19. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
  • Kontakt
    1. Joanna Stankowska, Podinspektor - tel. 85 686 93 40
    2. Sekretariat Urzędu Miejskiego w Tykocinie, tel. 85 718 16 27
  • Załączniki

Załącznik 1: Formularz ofertowy wraz z oświadczeniami

Załącznik 2: Wzór umowy na schronisko

 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Miasta i Gminy Tykocin

Wytwarzający/odpowiadający: Joanna Stankowska

Data wytworzenia: 2022-12-16

Wprowadzający: Urszula Gołębiewska

Data modyfikacji: 2023-01-11

Opublikował: Urszula Gołębiewska

Data publikacji: 2022-12-16