w sprawie powołania stałej komisji likwidacyjnej w Urzędzie Miejskim w Tykocinie
ZARZĄDZENIE Nr 2/05
BURMISTRZA TYKOCINA
z dnia 14 lutego 2005 roku
w sprawie powołania stałej komisji likwidacyjnej w Urzędzie Miejskim w Tykocinie
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm/ oraz § 43 ust. 4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami majątku ruchomego powierzonego jednostkom budżetowym, zakładom budżetowym i gospodarstwom pomocniczym /Dz. U. Nr 191, poz. 1957/ zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję stałą komisję likwidacyjną w składzie:
1) Pani Małgorzata Ostrowska - Przewodniczący
2) Pani Marzena Rogalewska - członek
3) Pan Piotr Korziński - członek
§ 2. Osoby powołane do komisji ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z przepisami przeprowadzenia likwidacji zużytego bądź wyeksploatowanego sprzętu biurowego i użytkowego.
§ 3. Likwidacji dokonuje się na wniosek osoby odpowiedzialnej materialnie.
§ 4. Z czynności likwidacji (zniszczenia) komisja sporządza protokół zawierający następujące dane:
1) datę likwidacji (zniszczenia),
2) nazwę, rodzaj i cechy identyfikujące przedmiot,
3) przyczynę likwidacji (zniszczenia),
4) sposób likwidacji (zniszczenia),
5) podpisy z podaniem imienia i nazwiska oraz stanowiska osób upoważnionych do podpisania protokołu.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Tykocina Krzysztof Chlebowicz
Metryka strony