Zarządzenie Nr 4/07

Zarządzenie Nr 4/07

Burmistrza Tykocina

z dnia  28.02.2007 roku

 

w sprawie powołania Komisji odbioru autobusu związanego z realizacją projektu pn. ,, Likwidacja barier transportowych – zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych z gminy Tykocin”

 

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591z póżn. zm.) zarządzam co następuje:

 

§ 1.

Powołuję Komisję odbioru  autobusu w następującym składzie :

 

1. Przewodniczący Komisji:

-  Alina Matysiuk Stankiewicz – architekt gminy

 

2. Członkowie Komisji:

Członkowie Komisji ze strony Zamawiającego

-  Krzysztof Wnorowski – inspektor ds. drogownictwa

- Adam Sokolewicz -  Kierowca autobusu

 

§ 2.

1. Odbiór autobusu wymienionej w § 1 niniejszego Zarządzenia odbędzie się w dniu

      1.03.2007 r. o godzinie 12.00

 

2. Zebranie członków komisji o godz. 11.30 w budynku Urzędu Miejskiego w Tykocinie przy Pl. Czarnieckiego 2 pok. Nr 3

 

 

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Miasta i Gminy Tykocin

Wytwarzający/odpowiadający: Paweł Pogorzelski

Wprowadzający: Paweł Pogorzelski

Data wprowadzenia: 2007-08-16

Data modyfikacji: 2007-08-16

Opublikował: Paweł Pogorzelski

Data publikacji: 2007-08-16