z26
Zarządzenie Nr 26/08
Burmistrza Tykocina
z dnia 11 sierpnia 2008 roku
W sprawie powołania komisji do odbioru częściowego robót dotyczących robót polegających na wykonaniu przyłączy kanalizacyjnych z budynku szkoły w Radulach
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ zarządzam co następuje:
§1.Powołuję Komisję odbioru robót w następującym składzie :
1. Przewodniczący Komisji :
- Alina Matysiuk Stankiewicz – Architekt Gminy
2. Członkowie Komisji:
Członkowie Komisji ze strony Zamawiającego
- Teresa Andruszkiewicz – zastępca Burmistrza
Członkowie Komisji ze strony Wykonawcy
- Andrzej Dobrzyński - właściciel
Obecni przy odbiorze:
- Jerzy Juchimiuk – Inspektor nadzoru
§ 2. Odbiór robót wymienionej w niniejszym zarządzeniu odbędzie się w dniu 12.08.2008 r. o godzinie 10.00.
§3. Do zadań komisji należy:
1. Sprawdzanie robót zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
2. Ocena jakości robót inwestycji w oparciu o dostępne materiały oraz wizytacja w terenie.
3. Dokonanie protokolarnego odbioru inwestycji lub wyznaczenie daty ponownego odbioru robót w przypadku stwierdzenia usterek i wad wymaganych do usunięcia uniemożliwiających dokonanie odbioru.
§4. Komisja zakończy prace z chwilą dokonania odbioru .
§5. Zarządzenie wchodzi z dniem podpisania
Metryka strony