zarzadzenie 62_11

 
Zarządzenie Nr 62/2011
Burmistrza Tykocina 
z dnia 19 września 2011 roku
 
w sprawie powołania komisji   do   dokonania odbioru średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z funkcją do ograniczania skażeń chemicznych do wyposażenia Jednostki OSP w Tykocinie
 
 Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ zarządzam co następuje:
 
 § 1.Powołuję Komisję w składzie :
 Przewodniczący Komisji:
1.       Pan Adam Sokolewicz           - Naczelnik OSP Tykocin
     
 Członkowie Komisji ze strony Zamawiającego
1.       Pan Kazimierz Toczydłowski - kierowca OSP
2.       Pani Wiesława Sakowicz - Dąbrowska - referent ds. p/poż
 
Członkowie Komisji ze strony Wykonawcy:
Iwona Olszewska- przedstawiciel Wykonawcy
 
Obecny przy odbiorze:
      Pan Janusz Kondrat Naczelnik Wydziału Technicznego Komendy Miejskiej             Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku - doradca
   
     § 2.  Wyżej wymieniona Komisja dokona odbioru średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z funkcją do ograniczania skażeń chemicznych do wyposażenia jednostki OSP w Tykocinie pod względem zgodności ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia , oraz złożoną ofertą przetargową z dnia 7.07.2011 r.
 
    § 3. Zebranie członków Komisji na placu Ochotniczej Straży Pożarnej w Tykocinie w dniu 20.09.2011 r. (wtorek)  o godzinie 10:00.
                                                                                                                                         
   §4. Komisja z  zakończonych czynności sporządzi protokół .
 
§5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 
 
 

Metryka strony

Udostępniający: UM Tykocin

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Kopczewska

Wprowadzający: Agnieszka Kopczewska

Data wprowadzenia: 2011-09-21

Data modyfikacji: 2011-09-21

Opublikował: Agnieszka Kopczewska

Data publikacji: 2011-09-21