zarzadzenie 10
ZARZĄDZENIE NR 10/2011
BURMISTRZA TYKOCINA
z dnia 18 lutego 2011 roku
w sprawie wyboru podstawowego systemu dokumentowania przebiegu i rozstrzygania spraw, wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Tykocinie oraz określenia listy rodzajów przesyłek wpływających, które nie są otwierane przez punkt kancelaryjny
Na podstawie § 1 ust.3 , § 2 ust.2 i 3 oraz § 42 ust.3 Instrukcji kancelaryjnej stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz.67), zarządzam co następuje:
§ 1
Podstawowym sposobem dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw w Urzędzie Miejskim w Tykocinie jest system tradycyjny.
§ 2
1. Na koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Tykocinie wyznaczam Panią Małgorzatę Ostrowską.
2. Do zadań koordynatora należy bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw.
§ 3
Ustalam listę rodzajów przesyłek wpływających, które nie są otwierane przez punkt kancelaryjny:
1. niejawnych, zgodnie z ustawą z dnia 13 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
2. oznaczonych jako „oferta” w ramach prowadzonych w Urzędzie procedur zamówień publicznych, naborów, konkursów
3. adresowanych imiennie do pracownika Urzędu
4. opatrzonych dopiskiem „do rąk własnych”
5. wartościowych
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2011roku.
Metryka strony