RNZ.6733.4.2024.SG

Tykocin, dn. 10 maja 2024 r.

 

RNZ.6733.4.2024.SG

 

O B W I E S Z C Z E N I E

 

o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

 

 

     Na podstawie art. 49 oraz art. 10 § 1 i art. 40 § 5 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 572) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.)

z a w i a d a m i a m,

że na wniosek Gminy Tykocin reprezentowanej przez Zastępcę Burmistrza Tykocina, Pana Roberta Sidorskiego 16-080 Tykocin, ul. 11 Listopada 8,  z dnia 10 kwietnia 2024 r.  zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na:

 

modernizacji punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych „PSZOK I” wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na części działki o nr ewid. 1396 w miejscowości Tykocin, obręb Tykocin, gmina Tykocin.

 

W związku z powyższym informuję, że na każdym etapie postępowania, od dnia dokonania niniejszego zawiadomienia w Urzędzie  Miejskim w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8, pokój nr 7,  strony w sprawie mogą zapoznać się z aktami sprawy,  składać wnioski i zastrzeżenia w formie pisemnej.

 

Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

 

 

                                                                                             

    WYWIESZONO

na tablicy ogłoszeń                                                                                      

Od dnia: 10.05.2024 r.

Do dnia: 24.05.2024 r.

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Miasta i Gminy Tykocin

Wytwarzający/odpowiadający: Szymon Grzegorczyk

Data wytworzenia: 2024-05-10

Wprowadzający: Anna Nartowicz

Data modyfikacji: 2024-05-10

Opublikował: Anna Nartowicz

Data publikacji: 2024-05-10