RNZ.6733.4.2024.SG
Tykocin, dn. 10 maja 2024 r.
RNZ.6733.4.2024.SG
O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 49 oraz art. 10 § 1 i art. 40 § 5 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 572) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.)
z a w i a d a m i a m,
że na wniosek Gminy Tykocin reprezentowanej przez Zastępcę Burmistrza Tykocina, Pana Roberta Sidorskiego 16-080 Tykocin, ul. 11 Listopada 8, z dnia 10 kwietnia 2024 r. zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na:
modernizacji punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych „PSZOK I” wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na części działki o nr ewid. 1396 w miejscowości Tykocin, obręb Tykocin, gmina Tykocin.
W związku z powyższym informuję, że na każdym etapie postępowania, od dnia dokonania niniejszego zawiadomienia w Urzędzie Miejskim w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8, pokój nr 7, strony w sprawie mogą zapoznać się z aktami sprawy, składać wnioski i zastrzeżenia w formie pisemnej.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
WYWIESZONO
na tablicy ogłoszeń
Od dnia: 10.05.2024 r.
Do dnia: 24.05.2024 r.
Metryka strony