Obwieszczenie 4
Nasz znak: |
Dotyczy pisma znak: |
z dnia: |
Data |
RNZ.6733.4.2024.SG |
- |
- |
02.10.2024 |
O B W I E S Z C Z E N I E
o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024r. poz. 572) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1130).
zawiadamiam,
o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na:
modernizacji punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych „PSZOK I” wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na części działki o nr ewid. 1396 w miejscowości Tykocin, obręb Tykocin, gmina Tykocin.
W związku z powyższym informuję, iż w terminie 14 dni od dnia dokonania niniejszego zawiadomienia w Urzędzie Miejskim w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8, pokój nr 7 strony w sprawie mogą zapoznać się z aktami sprawy i składać w wyżej wymienionej sprawie uwagi i wnioski w formie pisemnej.
Od decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Białymstoku za moim pośrednictwem w terminie 14 dni od dokonania niniejszego zawiadomienia.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Odwołanie od decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazać dowody uzasadniające to żądanie.
Powyższe obwieszczenie zostało zamieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Tykocinie, a także na stronie http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl w zakładce plany, programy i zamierzenia.
WYWIESZONO
na tablicy ogłoszeń
Od dnia: 02.10.2024 r.
Do dnia: 16.10.2024 r.
Metryka strony