protokol 1_11

 
PROTOKÓŁ 1/10
Komisji Infrastruktury i Finansów
Rady Miejskiej w Tykocinie
z dnia 15 grudnia 2010 r.
 
                Posiedzenie Komisji Infrastruktury i Finansów Gminy Tykocin Rady Miejskiej w Tykocinie odbyło się pod przewodnictwem Przewodniczącego Rady Miejskiej Pana Jerzego Augustynowicza.
 
                W posiedzeniu udział wzięli członkowie komisji, pracownicy urzędu oraz zaproszeni goście według list załączonych do protokołu.
 
Do punktu 1.
Przewodniczący Pan Jerzy Augustynowicz przywitał wszystkich zgromadzonych. Stwierdził obecność 4 radnych, czyli wymagane quorum i rozpoczął posiedzenie o godzinie 10.10.
 
Do punktu 2.
                Przewodniczący Jerzy Augustynowicz odczytał członkom komisji przewidywany porządek obrad.
 
                W zarządzonym głosowaniu jawnym za proponowanym porządkiem obrad głosowało 4 członków komisji. Porządek został przyjęty jednogłośnie i przedstawiał się następująco:
 
Porządek obrad:
 
1.       Otwarcie posiedzenia.
2.       Przyjęcie porządku obrad.
3.       Wybór Przewodniczącego i Z-cy Przewodniczącego Komisji.
4.       Zaopiniowanie inwestycji na 2011 rok.
5.       Zaopiniowanie projektu budżetu gminy na 2011 rok w działach:
a)       Rolnictwo i łowiectwo (dział 010)
b)       Górnictwo i kopalnictwo (dział 100)
c)        Transport i łączność (dział 600)
d)       Gospodarka mieszkaniowa (700)
e)       Działalność usługowa (cmentarze) (710)
f)        Administracja publiczna (750)
g)       Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nie posiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem (756)
h)       Obsługa długu publicznego (757)
i)         Rezerwy ogólne i celowe (758)
j)         Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa (dział 754)
k)        Gospodarka komunalna i ochrona środowiska (dział 900)
6.       Zaopiniowanie Zarządzenia Nr 67/10 Burmistrza Tykocina z dnia 12 listopada 2010 r.   w sprawie projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Tykocin na lata 2011 – 2014 wraz z prognozą kwoty długu i spłat zobowiązań na lata 2011 – 2016.
7.       Założenia do Planu Pracy Komisji na 2011 rok.  
8.       Wolne wnioski i informacje.
9.       Zamknięcie posiedzenia.
 
Do punktu 3.
 
                Przewodniczący Jerzy Augustynowicz zwrócił się z prośbą do członków komisji o zgłaszanie kandydatów na Przewodniczącego i Z-cę Przewodniczącego Komisji Infrastruktury i Finansów.
 
                Radny Grzegorz Perkowski na Przewodniczącego komisji zgłosił Radnego Mieczysława Pańkowskiego. Na Z-cę Przewodniczącego Radnego Jana Nartowicza. Zgłoszeni Radni wyrazili zgodę na kandydowanie.
 
                W zarządzonym głosowaniu jawnym za wyborem Radnego Mieczysława Pańkowskiego na Przewodniczącego Komisji Infrastruktury i Finansów głosowało 4 radnych.
Radny Mieczysław Pańkowski został wybrany na Przewodniczącego Komisji Infrastruktury i Finansów jednogłośnie.
 
                W zarządzonym głosowaniu jawnym za wyborem Radnego Jana Nartowicza na Wiceprzewodniczącego Komisji Infrastruktury i Finansów głosowało 4 radnych. Radny Jan Nartowicz został wybrany na Z-cę Przewodniczącego Komisji Infrastruktury i Finansów jednogłośnie.
 
                Burmistrz Pan Krzysztof Chlebowicz pogratulował wybranym radnym na funkcję Przewodniczącego i Zastępcy, życząc podejmowania trafnych i uczciwych decyzji, które będą wpływały na rozwój gminy Tykocin.
 
                Przewodniczący Rady Miejskiej Pan Jerzy Augustynowicz pogratulował Przewodniczącemu Komisji Panu Mieczysławowi Pańkowskiemu i przekazał prowadzenie posiedzenia.
 
                Burmistrz Pan Krzysztof Chlebowicz powiedział, że lata 2006 - 2010, w których pozyskano ogrom środków finansowych na teren gminy Tykocin niestety minęły. Obecnie zaspokajając bieżące potrzeby Urzędu Miejskiego, Centrum Kultury, Sportu i Turystyki Ziemi Tykocińskiej, Biblioteki i oświaty oraz spłacając zaciągnięte kredyty nie wystarcza środków finansowych na inwestycje. Dopiero po spłaceniu kredytów w 2013 roku pojawi się potencjał inwestycyjny. Należy zastanowić się czy spłacamy kredyty nie realizując następnych inwestycji, czy zaciągamy kolejne.
 
Przewodniczący Komisji Mieczysław Pańkowski powiedział, że jeżeli istniałaby możliwość pozyskania środków finansowych, wówczas należy zwiększyć zadłużenie gminy.
 
Burmistrz Pan Krzysztof Chlebowicz powiedział, że w każdej miejscowości są oczekiwania. Uważa, że należy funkcjonować w zadłużeniu w granicach 5 mln zł czyli około 30 % (zadłużenie na koniec kadencji) i realizować potrzeby wszystkich miejscowości gminy Tykocin. Nie będą to duże, milionowe inwestycje.  
 
 
Do punktu 4.
 
           Skarbnik Pani Dorota Sadowska powiedziała, że z tabeli Zadania inwestycyjne w 2011 roku wykreślono inwestycję- Adaptacja części remizy OSP na świetlicę wiejską w Sierkach, ponieważ inwestycję przełożono na 2012 rok. Omówiła zadania inwestycyjne w 2011 roku, tabela stanowi załącznik do oryginału protokołu.
 
                Burmistrz Pan Krzysztof Chlebowicz powiedział, że w kosztorysie na inwestycję- zamknięcie i rekultywacja Gminnego Składowiska Odpadów Komunalnych w Tykocinie jest zapisana duża kwota na dowiezienie gliny. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku i przeprowadzenia przetargu można byłoby zaproponować nawiezienie gliny z gminnej żwirowni siłami Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tykocinie. To są tylko plany, pewne są inwestycje, na które podpisano już umowy czyli budowa ulic w Tykocinie na drodze wojewódzkiej Nr 671 oraz przebudowa Kaplicy NMP w Tykocinie.  
                Dodał, że pilną inwestycją do zrealizowania jest przebudowa wodociągu na ulicy Sokołowskiej w Tykocinie, w związku ze zbliżającą się przebudową drogi wojewódzkiej Nr 671. Zapytał Kierownik Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tykocinie Panią Barbarę Olszewską na jakim etapie są przygotowania.
 
                Kierownik Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tykocinie Pani Barbara Olszewska odpowiedziała, że projekty zostały już przekazane, sprawa jest w toku.
 
                Burmistrz Pan Krzysztof Chlebowicz zapytał Radnego Józefa Kowalewskiego o oczekiwania odnośnie planowanych do realizacji potrzeb w jego okręgu wyborczym.   
 
                Radny Józef Kowalewski powiedział, że najważniejsze jest żwirowanie dróg i w najbliższych latach remont remizy we wsi Sawino.
 
                Burmistrz Pan Krzysztof Chlebowicz powiedział, że na przystosowanie do użytkowania świetlicy w Łaziukach potrzebne są duże środki finansowe, w 2011 roku zostanie wymieniony dach i okna budynku. W najbliższych latach trzeba wyremontować świetlicę w Sawinie.
 
                Skarbnik Pani Dorota Sadowska powiedziała, że w związku z przeniesieniem płatności za przebudowę świetlicy w Sierkach na 2012 rok powstały oszczędności, za które proponuje się zakup sprzętu do odśnieżania.
 
                Burmistrz Pan Krzysztof Chlebowicz powiedział, że sprzęt do odśnieżania jest bardzo stary i wymaga wymiany. Można byłoby zakupić ciągnik białoruski do odśnieżania wraz z pługiem. Zwrócił się z prośbą do pracownika Urzędu Miejskiego Pana Piotra Korzińskiego o przedstawienie ofert.
 
                Pracownik Pan Piotr Korziński, powiedział że można zamówić ciągnik o mocy 105 koni mechanicznych w Mińsku za 81 100 zł netto, tuz za kwotę 5 000 zł i wałek za 7 500 zł. Ciągnik z firmy Pronar o w/w parametrach o 13 000 zł droższy.
 
                Burmistrz Pan Krzysztof Chlebowicz powiedział, że za taką kwotę można byłoby kupić dwa ciągniki.
 
                W zarządzonym głosowaniu za zakupem sprzętu do odśnieżania do Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tykocinie głosowało 4 członków komisji.
 
                W zarządzonym głosowaniu jawnym za realizacją omówionych zadań inwestycyjnych na 2011 rok głosowało 4 członków komisji. Inwestycje zostały zaopiniowane jednogłośnie.
 
Do punktu 5.
 
Rolnictwo i łowiectwo
 
                Skarbnik pani Dorota Sadowska powiedziała, że plan wydatków w kwocie 9.100 zł to składka na izby rolnicze ustalona w wysokości 2 % uzyskanych wpływów z podatku rolnego.
 
                W zarządzonym głosowaniu jawnym za w/w działem głosowało 4 członków komisji. Dział został przyjęty jednogłośnie.
 
Górnictwo i kopalnictwo
 
Skarbnik Pani Dorota Sadowska powiedziała, że planowane wydatki w kwocie 30.500 zł związane są z działalnością żwirowni, z której wydobywa się żwir na potrzeby remontów dróg gminnych. Na koszty działalności żwirowni składają się: wynagrodzenie osoby pełniącej funkcję kierownika zakładu wydobywczego, koszty porządkowania terenu oraz opłata eksploatacyjna.
 
Inspektor ds. drogownictwa Pan Krzysztof Wnorowski powiedział, że żwirownia w Tykocinie podlega pod przepisy zakładu górniczego. Osoba pełniąca funkcję kierownika zakładu wydobywczego przyjeżdża do Tykocina w zależności od potrzeb. Wszystkie dokumenty do prawidłowego funkcjonowania żwirowni pod przepisy zakładu górniczego są przez kierownika uporządkowane.
 
W zarządzonym głosowaniu jawnym za w/w działem głosowało 4 członków komisji. Dział został przyjęty jednogłośnie.
 
Transport i łączność
 
Skarbnik Pani Dorota Sadowska powiedziała, że zaplanowana kwota 642.500 zł jest na poziomie 24,50 % przewidywanego wykonania w 2010 roku. Na wydatki inwestycyjne na drogach gminnych przewiduje się przeznaczyć kwotę 320.000 zł.
Na drogi powiatowe planuje się wydać 25.000 zł na odśnieżanie dróg - kwota z dotacji z Powiatu Białostockiego.
Z planowanej kwoty na wydatki inwestycyjne na drogach gminnych planuje się zrealizować zadanie - Przebudowa dróg gminnych - utwardzenie kruszywem naturalnym za kwotę 320.000 zł. Planuje się utwardzić 6 odcinków dróg na terenie sołectwa Siekierki.
Wydatki bieżące na drogach gminnych planowane są w wysokości 293.000 zł, na poziomie 58 % przewidywanego wykonania roku 2010. Za kwotę tę planuje się kontynuowanie remontów gminnych dróg żwirowych.
Na remonty przystanków planuje się wydać kwotę 4.500 zł.
 
W zarządzonym głosowaniu jawnym za w/w działem głosowało 4 członków komisji. Dział został przyjęty jednogłośnie.
 
 
Gospodarka mieszkaniowa
 
                Skarbnik Pani Dorota Sadowska powiedziała, że plan wydatków w kwocie 115.387 zł jest niższy o 25,46 % od przewidywanego wykonania w 2010 roku. Niższe plan wynika z tego, że w 2010 roku poniesiono wydatki związane z podatkiem VAT, które nie zostaną poniesione w 2011 roku. W ramach wydatków na gospodarkę nieruchomościami zaplanowano wycenę, podział gruntów, ogłoszenia prasowe, opłaty skarbowe oraz wydatki związane z założeniem ksiąg wieczystych dla nieruchomości gminnych. Dodatkowo zaplanowano wydatki związane z utrzymaniem budynków ośrodków zdrowia w Tykocinie i Jeżewie Starym oraz na remonty budynków komunalnych.
W dziale tym planowane są wydatki inwestycyjne w wysokości 25.000 zł z przeznaczeniem na zadanie - Budowa wiaty na składowanie drewna. Wiata jest niezbędna do składowania drewna opałowego na potrzeby Zespołu Szkół i Przedszkola w Tykocinie.
 
Burmistrz Pan Krzysztof Chlebowicz powiedział, że została podpisana umowa na zorganizowanie Pogotowia w Jeżewie Nowym.
 
W zarządzonym głosowaniu jawnym za w/w działem głosowało 4 członków komisji. Dział został przyjęty jednogłośnie.
 
Działalność usługowa (cmentarze)
 
Skarbnik Pani Dorota Sadowska powiedziała, że zostały zaplanowane wydatki na porządkowanie grobów przez Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tykocinie w wysokości 2.000 zł.
 
W zarządzonym głosowaniu jawnym za w/w działem głosowało 4 członków komisji. Dział został przyjęty jednogłośnie.
 
Administracja publiczna
 
Skarbnik Pani Dorota Sadowska powiedziała, że plan wydatków na zadania własne w kwocie 1.895.320 zł jest o 11,94 % wyższy od przewidywanego wykonania w 2010 roku.
Wydatki na utrzymanie Rady Miejskiej planuje się w kwocie 75.220 zł, z tego na wypłaty diet radnym 72.600 zł.
Kwota 1.761.500 zł jest planowana na wydatki związane z utrzymaniem Urzędu Miejskiego i jest wyższa o ok. 348.000 zł od wydatków za 2010 rok. Wzrost jest związany z planowanym remontem budynków urzędu oraz zwiększonymi wydatkami na nagrodę jubileuszową.
W 2011 roku planuje się realizację inwestycji pn. Przebudowa budynków Urzędu Miejskiego w Tykocinie, na ten cel przeznacza się 300.000 zł.
Na wynagrodzenia osobowe planuje się środki w wysokości 950.000 zł (o ok. 6 % więcej niż w roku 2010). Pozostałe wydatki związane z zatrudnieniem pracowników planuje się w kwocie 280.400 zł. Wydatki bieżące na działalność urzędu zaplanowano w kwocie 236.100 zł.
Na promocję jednostki samorządu terytorialnego zaplanowano kwotę 30.200 zł, niższe o 22.500 zł od przewidywanych wydatków w 2010 roku. Wydatki planuje się ponieść na zakup materiałów promocyjnych, na organizację „Biesiady Miodowej” oraz innych imprez promocyjnych.
Wydatki na rzecz sołtysów oraz na pozostałe zadania zaplanowano w kwocie 28.400 zł, z przeznaczeniem na wypłatę diet i delegacje sołtysom biorącym udział w sesjach, na zakup niezbędnych materiałów oraz opłatę za umieszczenie anteny do Internetu szerokopasmowego na wieży kościoła.
 
W zarządzonym głosowaniu jawnym za w/w działem głosowało 4 członków komisji. Dział został przyjęty jednogłośnie.
 
Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nie posiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem
 
Skarbnik Pani Dorota Sadowska powiedziała, że wydatki związane z poborem podatków i opłat lokalnych planuje się w wysokości 42.200 zł i przeznacza na opłatę prowizji sołtysom od pobieranych podatków, zakup materiałów (kwitariusze, teczki), na obsługę informatyczną oraz na koszty egzekucji podatków przez urząd skarbowy.
 
W zarządzonym głosowaniu jawnym za w/w działem głosowało 4 członków komisji. Dział został przyjęty jednogłośnie.
 
Obsługa długu publicznego
 
Skarbnik Pani Dorota Sadowska powiedziała, że planowana kwota 150.000 zł jest o ok. 50.000 wyższa od przewidywanych wydatków w 2010 roku. Z kwoty tej planuje się opłatę odsetek od pożyczek i kredytów długoterminowych zaciągniętych w latach poprzednich – ok. 106.000 zł. Dodatkowo planuje się zaciągnięcie kredytu w wysokości 2.100.000 zł, którego koszty odsetek wyniosą ok. 40.000 zł. Kwota 4.000 zł to planowane koszty zaciągnięcia kredytów krótkoterminowych na pokrycie przejściowego deficytu budżetu.
 
Burmistrz Pan Krzysztof Chlebowicz dodał, że wydatki zakładają podwyżki dla pracowników Urzędu Miejskiego i jednostek organizacyjnych.
 
W zarządzonym głosowaniu jawnym za w/w działem głosowało 4 członków komisji. Dział został przyjęty jednogłośnie.
 
Rezerwy ogólne i celowe
 
Skarbnik Pani Dorota Sadowska powiedziała, że kwotę 72.228 zł przeznacza się na rezerwy ogólne i celowe, które będą rozdysponowane w trakcie roku na nieprzewidziane wydatki, z tego: rezerwa ogólna – 42.228 zł, rezerwa celowa na realizację zadań własnych gminy z zakresu zarządzania kryzysowego – 30.000 zł.
 
W zarządzonym głosowaniu jawnym za w/w działem głosowało 4 członków komisji. Dział został przyjęty jednogłośnie.
 
Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa
 
Skarbnik Pani Dorota Sadowska powiedziała, że plan wydatków w kwocie 386.092 zł jest na poziomie 55,51 % przewidywanego wykonania roku 2010. Niższe wykonanie związane jest z planowana niższą kwotą na wydatki inwestycyjne.
Wydatki na ochotnicze straże pożarne planuje się w wysokości 379.100 zł.
Na 2011 rok planuje się wydatki inwestycyjne wysokości 30.000 zł na zadanie - Przebudowa budynku remizy OSP w Jeżewie Starym – wykonanie elewacji.
 
W zarządzonym głosowaniu jawnym za w/w działem głosowało 4 członków komisji. Dział został przyjęty jednogłośnie.
 
Gospodarka komunalna i ochrona środowiska
 
Skarbnik Pani Dorota Sadowska powiedziała, że Zaplanowana kwota 751.914 zł jest wyższa o 11,55 % przewidywanego wykonania w roku 2010.
Na gospodarkę ściekową i ochronę wód zaplanowano kwotę 1.800 zł, przeznaczoną na opłatę za umieszczenie sieci kanalizacyjnej w pasie drogi wojewódzkiej.
Na gospodarkę odpadami została zaplanowana kwota 295.614 zł, o 255.000 zł więcej niż wykonanie 2010 roku. W ramach tego rozdziału zaplanowano wydatki inwestycyjne w wysokości 291.614 zł. Jest to zabezpieczenie środków własnych w wysokości 15 % w realizacji projektu z udziałem środków europejskich pn. Zamknięcie i rekultywacja Gminnego Składowiska Odpadów Komunalnych w Tykocinie, gm. Tykocin na działce o numerze ewid.geod. 756 w Tykocinie. W październiku został złożony wniosek w Urzędzie Marszałkowskim na dofinansowanie projektu. Planowane środki unijne w wysokości 1.652.482 zł zostaną ujęte w budżecie po podpisaniu umowy na dofinansowanie. Inwestycja jest planowana do realizacji przez trzy lata tj. 2011 - 2013, ogólny koszt to 3.718.863 zł, planowane dofinansowanie – 3.148.346 zł.
W ramach rozdz. 90003 – oczyszczanie miast i wsi planuje się wydatki w kwocie 67.000 zł, na poziomie 2010 roku, związane z utrzymaniem czystości w mieście i gminie oraz usuwaniem padłych zwierząt.
Kwota 22.000 zł została zaplanowana na utrzymanie zieleni. Zostanie przeznaczona na usługi wykonywane przez GZGKiM tj. na utrzymanie trawników i rabat.
Na oświetlenie ulic, placów i dróg planuje się wydatkować kwotę 158.500 zł, na 2011 rok nie są planowane inwestycje związane z oświetleniem ulic, dlatego planowana kwota jest o ok. 80.000 zł niższa od wydatków za 2010 rok. Na opłaty za energię planuje się wydać 130.000 zł, a kwotę 25.000 zł na opłaty za naprawy i konserwację lamp.
Dotacje dla Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej zostały zaplanowane w kwocie 142.000 zł. Dotacja celowa na finansowanie inwestycji została zaplanowana w wysokości 140.000 zł, z przeznaczeniem na budowę sieci wodociągowej na terenie Tykocina oraz gminy – 119.000 zł oraz na zakup pomp na hydrofornię i oczyszczalnie – 21.000 zł. Na 2011 rok została zaplanowana dotacja przedmiotowa w wysokości 2.000 zł stanowiąca dopłatę do cen za wywóz nieczystości płynnych.
W ramach pozostałej działalności zaplanowano wydatki w kwocie 65.000 zł z przeznaczeniem na utrzymanie szaletu publicznego – ok. 34.000 zł i na odłów i utrzymanie bezpańskich psów w schronisku – ok. 29.000 zł. Do wymienionych wydatków zostaną dopisane środki na zakup sprzętu do odśnieżania.
 
W zarządzonym głosowaniu jawnym za w/w działem głosowało 4 członków komisji. Dział został przyjęty jednogłośnie.
 
Przewodniczący Komisji Mieczysław Pańkowski przedstawił projekt Opinii Nr I/1/10 Komisji Infrastruktury i Finansów o projekcie budżetu gminy na 2011 rok, która stanowi załącznik do oryginału protokołu.
 
W zarządzonym głosowaniu jawnym za przyjęciem Opinii Nr I/1/10 Komisji Infrastruktury i Finansów o projekcie budżetu gminy na 2011 rok głosowało 4 członków Komisji. Opinia została przyjęta jednogłośnie.
 
 
 
Do punktu 6.
               
                Skarbnik Pani Dorota Sadowska omówiła Zarządzenie Burmistrza Tykocina Nr 67/10 z dnia 12 listopada 2010 r. w sprawie projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Tykocin na lata 2011 – 2014 wraz z prognozą kwoty długu i spłat zobowiązań na lata 2011 – 2016, który stanowi załącznik do oryginału protokołu.
 
Przewodniczący Komisji Mieczysław Pańkowski przedstawił projekt Opinii Nr I/2/10 Komisji Infrastruktury i Finansów w sprawie projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Tykocin na lata 2011 – 2014 wraz z prognozą kwoty długu i spłat zobowiązań na lata 2011 – 2016, która stanowi załącznik do oryginału protokołu.
 
W zarządzonym głosowaniu jawnym za przyjęciem Opinii Nr I/2/10 Komisji Infrastruktury i Finansów w sprawie projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Tykocin na lata 2011 – 2014 wraz z prognozą kwoty długu i spłat zobowiązań na lata 2011 – 2016 głosowało 4 członków Komisji. Opinia została przyjęta jednogłośnie.
 
Do punktu 7.
 
                Pracownik Urzędu Miejskiego Pani Agnieszka Kopczewska przekazała Radnym projekt planu pracy komisji na 2011 rok, celem rozpatrzenia i  wprowadzenia ewentualnych zmian na posiedzeniu komisji w sprawie przyjęcia planu w miesiącu styczniu. Plan zostanie zatwierdzony uchwałą Rady Miejskiej.  
 
Do punktu 8.
 
                Radny Jan Nartowicz zwrócił się z prośbą w imieniu mieszkańców wsi Pajewo o wybudowanie wodociągu na kolonii Pajewo na odcinku około 700 m.
 
Do punktu 9.
 
W związku z wyczerpaniem porządku dziennego obrad, Przewodniczący Komisji zamknął posiedzenie o godz. 12.50, dziękując wszystkim za przybycie.
 
 
Podpisy członków Komisji Infrastruktury i Finansów:
 
1. Mieczysław Pańkowski- Przewodniczący ……………………………..
2. Jan Nartowicz- Zastępca                            .. ……………………………
3. Grzegorz Perkowski                                           ……………………………..
4. Józef Kowalewski                                                           ……………………………..
 
 
Protokołowała:
 
Agnieszka Kopczewska
 

Metryka strony

Udostępniający: UM Tykocin

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Kopczewska

Wprowadzający: Agnieszka Kopczewska

Data wprowadzenia: 2011-05-04

Data modyfikacji: 2011-05-04

Opublikował: Agnieszka Kopczewska

Data publikacji: 2011-05-04