protokół 6

PROTOKÓŁ NR 6/2012
Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Tykocinie
z dnia 25 stycznia 2012 r.
 
                Posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Tykocinie odbyło się pod przewodnictwem Przewodniczącego Pana Romana Klimaszewskiego.
 
W posiedzeniu udział wzięli członkowie komisji oraz pracownicy urzędu i goście zaproszeni według list obecności załączonych do protokołu.
 
Do punktu 1
 
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Roman Klimaszewski przywitał wszystkich zgromadzonych i rozpoczął posiedzenie o godz. 9.10.
 
Do punktu 2
 
Przewodniczący Komisji przedstawił zgromadzonym porządek obrad.
 
                W zarządzonym głosowaniu jawnym za przyjęciem porządku obrad głosowało 3 członków komisji. Porządek obrad został przyjęty jednogłośnie i przedstawiał się następująco:
 
Porządek obrad:
 
1.        Otwarcie posiedzenia.
2.        Przyjęcie porządku obrad.
3.        Opracowanie i przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej za 2011 rok.
4.        Opracowanie planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2012 rok.
5.        Wolne wnioski i informacje.
6.        Zamknięcie posiedzenia.
 
Do punktu 3
 
           Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Roman Klimaszewski przedstawił sprawozdanie z działalności komisji za okres od 21 listopada 2010 r. do 31 grudnia 2011 r., które stanowi załącznik do oryginału protokołu.
 
           W zarządzonym głosowaniu jawnym za przyjęciem sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej głosowało 3 członków Komisji.
 
Do punktu 4
 
Przewodniczący Komisji Roman Klimaszewski przedstawił projekt planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2012 rok.
 
                Przewodniczący Komisji Roman Klimaszewski zaproponował aby jednostką kontrolowaną przez komisję Rewizyjną w 2012 roku był Urząd Miejski w Tykocinie z uwzględnieniem przetargów.
 
 
Członkowie komisji nie wnieśli zmian do planu pracy.
 
                W zarządzonym głosowaniu jawnym za przyjęciem planu pracy Komisji Rewizyjnej członkowie komisji głosowali jednogłośnie (3 głosy za). Plan pracy stanowi załącznik do oryginału protokołu.
 
Do punktu 5
 
            Burmistrz Pan Krzysztof Chlebowicz powiedział, że w miesiącu lutym b.r. na sesję zostaną przedłożone Radzie Miejskiej projekty uchwał o zmianie stawek dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków. W związku z tym zwrócił się z prośbą do Kierownik Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tykocinie Pani Barbary Olszewskiej o omówienie cen taryf.
 
Kierownik Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tykocinie Pani Barbara Olszewska poinformowała, że w związku ze wzrostem kosztów eksploatacji proponuje się podwyżkę cen wody oraz odprowadzania ścieków.
Ceny w 2011 roku kształtują się następująco: zbiorowe zaopatrzenie w wodę 2,00 zł. netto za 1 m3, zbiorowe odprowadzanie ścieków 3,10 zł. netto za 1 m3.
We wniosku o zatwierdzenie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków złożonym do Urzędu Miejskiego w Tykocinie w dniu 13 stycznia 2012 r. cena wody wynosi 2,58 zł za 1 m3 (2,79 zł brutto), a cena za odprowadzanie ścieków 5,50 za 1 m3 (5,94 zł brutto).
Dodała, że z zaleceń pokontrolnych Regionalnej Izby Obrachunkowej w Białymstoku wynika, że Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tykocinie ma obowiązek uwzględnić we wniosku koszty amortyzacji urządzeń wodno-kanalizacyjnych.
 
Do punktu 6
 
                Po wyczerpaniu porządku obrad Przewodniczący Komisji Radny Roman Klimaszewski podziękował wszystkim za przybycie i o godzinie 10.30 zamknął posiedzenie.
 
 
                                                                                             
Podpisy członków Komisji Rewizyjnej:
 
1.       Roman Klimaszewski
2.       Tadeusz Taborowski
3.       Antoni Janusz Sowiński
 
 
 
Protokołowała:
 
Agnieszka Kopczewska
 

Metryka strony

Udostępniający: Komisja Rewizyjna

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Kopczewska

Wprowadzający: Agnieszka Kopczewska

Data wprowadzenia: 2012-07-18

Data modyfikacji: 2012-07-18

Opublikował: Agnieszka Kopczewska

Data publikacji: 2012-07-18