ZAPYTANIE OFERTOWE znak: RNZ. 271.1.4.2022.ID z dnia 02 lutego 2022 r.„Opracowanie operatów szacunkowych na potrzeby ustalenia wysokości opłat adiacenckich i planistycznych”
Nasz znak: |
Dotyczy pisma znak: |
z dnia: |
Data |
RZN. 271.1.4.2022.JD |
- |
- |
02-02-2022 r. |
ZAPYTANIE OFERTOWE
znak: RNZ. 271.1.4.2022.ID z dnia 02 lutego 2022 r.
zaproszenie do złożenia oferty na realizację zadania pod nazwą:
OPRACOWANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH NA POTRZEBY USTALENIA WYSOKOŚCI OPŁAT ADIACENCKICH I PLANISTYCZNYCH
- Zamawiający:
Gmina Tykocin
- 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin
Tel.: 85 718 16 27
NIP: 9661773554
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku, 7:30 – 15:30
e-mail do korespondencji: sekretariat@umtykocin.pl
skrzynka ePuap : /UM_Tykocin/skrytka
www: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl
- Tryb udzielenia zamówienia. Ze względu na wartość zamówienia nieprzekraczającą kwoty 130 000 zł w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej pzp., prowadzone jest w formie zapytania ofertowego.
- Przedmiotem zamówienia jest opracowanie operatów szacunkowych na potrzeby ustalenia wysokości opłat adiacenckich w trybie art. 98a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 z późn. zm.) oraz opłat planistycznych w trybie art. 36 ust. 4a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 741 z późn. zm.). Zamówienie jest podzielone na części: części 1 opłata adiacencka i część 2 opłata planistyczna.
- Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
- a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
- b) posiadania wiedzy i doświadczenia.
- c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu złożenia oferty i potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) formularz ofertowy – załącznik nr 1
2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
- Opis sposobu obliczenia ceny
1) Wykonawca określa cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia podając wartość netto, podatek VAT oraz wartość brutto zgodnie z formularzem ofertowym;
2) Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia;
3) Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
- Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert - kryterium wyboru ofert jest cena /C/ - 100%
- Termin wykonania zamówienia:
90 dni od dnia podpisania zlecenia.
- Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę wykonawcy wraz z załącznikami należy wysłać na adres mailowy: sekretariat@umtykocin.pl w nieprzekraczalnym terminie do 10 lutego 2022 r. do godz. 10:00.
Ofertę można złożyć w formie skanu lub dokumentu opatrzonego podpisem kwalifikowanym, drogą pisemną na adres urzędu miejskiego w Tykocinie.
W temacie wiadomości e-mail, pisma należy wpisać:
OFERTA – Postępowanie znak RNZ. 271.1.4.2022.JD. OPRACOWANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH NA POTRZEBY USTALENIA WYSOKOŚCI OPŁAT ADIACENCKICH I PLANISTYCZNYCH |
- Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami i udzielania wyjaśnień:
Pani Julia Dunda – tel. 85 686 93 09.
- Informacje dodatkowe:
- W przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej przekroczy środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji.
- Zamawiający zastrzega prawo do wezwania wykonawców do wyjaśnienia / uzupełnienia treści złożonych ofert, treśc wyjaśnień nie dotyczy i uzupełnień nie dotyczy ceny za którą Wykonawca wykona usługę.
- Wszelkie ceny podane w ofercie i innych dokumentach sporządzanych przez Wykonawcę muszą być wyrażone w złotych polskich.
- Wszelkie przyszłe rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
- Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający może dokonać wyboru kolejnej oferty najkorzystniejszej spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
- Oświadczam, że znana jest mi pełna treść niniejszego ogłoszenia oraz pełna treść załączników do ogłoszenia oraz wzór umowy, i że nie wnoszę zastrzeżeń do brzmienia treści tych dokumentów..
- Oświadczam, iż uważam się za związanego powyższą ofertą 30 dni od terminu złożenia oferty przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
- Zobowiązujemy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
- Oświadczamy, że jesteśmy:
o małym lub średnim przedsiębiorcą* omikroprzedsiębiorstwem*
* Zaznaczyć właściwe
- Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego
w niniejszym postępowaniu. - PEŁNOMOCNIK W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY WSPÓLNEJ
Nazwisko, imię ………………………………… telefon ………………………… Zakres: - do reprezentowania w postępowaniu* -
do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy* - do zawarcia umowy*
- Zastrzegamy, że informacje wskazane poniżej, zawarte na stronach ...................... oferty, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie powinny być udostępnione innym Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu:
............................................................................................................................................................................................................
(wypełnić jeśli dotyczy)
- Wykaz załączonych dokumentów (wypisać odpowiednią ilość załączników):………………………………………
....................................... data: .....................................
/miejscowość/
..............................................................
/podpis i pieczęć imienna Wykonawcy lub
osoby upoważnionej do jego reprezentowania/
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
Sporządziły: Iwona Dworzańczyk, Julia Dunda.
Załączniki:
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2 - Wykaz działek wskazanych do opłaty adiacenckiej
Załącznik nr 2a - Wykaz działek wskazanych do opłaty planistycznej
Załącznik nr 3 - Projekt umowy
Załącznik nr 4 -Wzór protokołu
KLAUZULA INFORMACYJNA
z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tykocin, ul. 11 listopada 8, 16-080 Tykocin;
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@umtykocin.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. - Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. Dodatkowo Pani/Pana dane mogą być udostępnione podmiotom współpracującym z administratorem, świadczącym obsługę prawną, organizacyjną oraz innym podmiotom z którymi administrator podpisze umowę powierzenia.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
- Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Metryka strony