ZAPYTANIE OFERTOWE znak: RNZ. 271.1.4.2022.ID z dnia 02 lutego 2022 r.„Opracowanie operatów szacunkowych na potrzeby ustalenia wysokości opłat adiacenckich i planistycznych”

Nasz znak:

Dotyczy pisma znak:

z dnia:

Data

RZN. 271.1.4.2022.JD

-

-

02-02-2022 r.

 

            ZAPYTANIE OFERTOWE

znak: RNZ. 271.1.4.2022.ID z dnia 02 lutego 2022 r.

zaproszenie do złożenia oferty na realizację zadania pod nazwą:

OPRACOWANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH NA POTRZEBY USTALENIA WYSOKOŚCI OPŁAT ADIACENCKICH I PLANISTYCZNYCH

  1. Zamawiający:

Gmina Tykocin

  1. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin

Tel.: 85 718 16 27

NIP: 9661773554

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku, 7:30 – 15:30
e-mail do korespondencji: sekretariat@umtykocin.pl
skrzynka ePuap : /UM_Tykocin/skrytka
www: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl

  1. Tryb udzielenia zamówienia. Ze względu na wartość zamówienia nieprzekraczającą kwoty 130 000 zł w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej pzp., prowadzone jest w formie zapytania ofertowego.
  2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie operatów szacunkowych na potrzeby ustalenia wysokości opłat adiacenckich w trybie art. 98a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 z późn. zm.) oraz opłat planistycznych w trybie art. 36 ust. 4a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym                         (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 741 z późn. zm.).  Zamówienie jest podzielone na części: części 1 opłata adiacencka i część 2 opłata planistyczna.

 

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

  1. a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
  2. b) posiadania wiedzy i doświadczenia.
  3. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  4. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu złożenia oferty i potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1) formularz ofertowy – załącznik nr 1

2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

  1. Opis sposobu obliczenia ceny

1) Wykonawca określa cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia podając wartość netto, podatek VAT oraz wartość brutto zgodnie z formularzem ofertowym;

2) Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia;

3) Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.

  1. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert - kryterium wyboru ofert jest cena /C/ - 100%

 

  1. Termin wykonania zamówienia:

90 dni od dnia podpisania zlecenia.

  1. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę wykonawcy wraz z załącznikami należy wysłać na adres mailowy: sekretariat@umtykocin.pl                          w nieprzekraczalnym terminie do 10 lutego 2022 r. do godz. 10:00.

Ofertę można złożyć w formie skanu lub dokumentu opatrzonego podpisem kwalifikowanym, drogą pisemną na adres urzędu miejskiego w Tykocinie.

W temacie wiadomości e-mail, pisma należy wpisać:           

OFERTA – Postępowanie znak RNZ. 271.1.4.2022.JD.

OPRACOWANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH NA POTRZEBY USTALENIA WYSOKOŚCI OPŁAT ADIACENCKICH I PLANISTYCZNYCH

 

  1. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami i udzielania wyjaśnień:

Pani Julia Dunda – tel. 85 686 93 09.

  1. Informacje dodatkowe:
  • W przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej przekroczy środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji.
  • Zamawiający zastrzega prawo do wezwania wykonawców do wyjaśnienia / uzupełnienia treści złożonych ofert, treśc wyjaśnień nie dotyczy i uzupełnień nie dotyczy ceny za którą Wykonawca wykona usługę.
  • Wszelkie ceny podane w ofercie i innych dokumentach sporządzanych przez Wykonawcę muszą być wyrażone w złotych polskich.
  • Wszelkie przyszłe rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
  • Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający może dokonać wyboru kolejnej oferty najkorzystniejszej spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

 

 

  1. Oświadczam, że znana jest mi pełna treść niniejszego ogłoszenia oraz pełna treść załączników do ogłoszenia oraz wzór umowy, i że nie wnoszę zastrzeżeń do brzmienia treści tych dokumentów..
  2. Oświadczam, iż uważam się za związanego powyższą ofertą 30 dni od terminu złożenia oferty przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
  3. Zobowiązujemy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
  4. Oświadczamy, że jesteśmy:

o małym lub średnim przedsiębiorcą* omikroprzedsiębiorstwem*

* Zaznaczyć właściwe

  1. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego
    w niniejszym postępowaniu.
  2. PEŁNOMOCNIK W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY WSPÓLNEJ

      Nazwisko, imię ………………………………… telefon ………………………… Zakres: - do reprezentowania w postępowaniu* -
      do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy* - do zawarcia umowy*

  1. Zastrzegamy, że informacje wskazane poniżej, zawarte na stronach ...................... oferty, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie powinny być udostępnione innym Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu:

............................................................................................................................................................................................................

(wypełnić jeśli dotyczy)

  1. Wykaz załączonych dokumentów (wypisać odpowiednią ilość załączników):………………………………………

 

....................................... data: .....................................

              /miejscowość/

..............................................................

/podpis i pieczęć imienna Wykonawcy lub

osoby upoważnionej do jego reprezentowania/

 

1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

Sporządziły: Iwona Dworzańczyk, Julia Dunda.

 

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.

Załącznik nr 2 - Wykaz działek wskazanych do opłaty adiacenckiej

Załącznik nr 2a - Wykaz działek wskazanych do opłaty planistycznej

Załącznik nr 3 - Projekt umowy

Załącznik nr 4 -Wzór protokołu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

 

z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
  2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tykocin, ul. 11 listopada 8, 16-080 Tykocin;
  3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@umtykocin.pl
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
    z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. Dodatkowo Pani/Pana dane mogą być udostępnione podmiotom współpracującym z administratorem, świadczącym obsługę prawną, organizacyjną oraz innym podmiotom z którymi administrator podpisze umowę powierzenia.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
  8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
  9. Posiada Pani/Pan:
  10. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
    (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
  11. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie
    z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
    );
  12. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
  13. Nie przysługuje Pani/Panu:
  14. w związku z art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  15. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  16. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  17. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

                                              

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Miasta i Gminy Tykocin

Wytwarzający/odpowiadający: Iwona Dworzańczyk

Data wytworzenia: 2022-02-03

Wprowadzający: Filip Kurzyna

Data modyfikacji: 2022-02-17

Opublikował: Filip Kurzyna

Data publikacji: 2022-02-03