Zapytanie ofertowe nr RIŚ.271.1.3.2022
Tykocin, 02.02.2022 r.
Urząd Miejski w Tykocinie
ul. 11 Listopada 8
16-080 Tykocin
Zapytanie ofertowe
znak RIŚ.271.1.3.2022
Burmistrz Tykocina na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zamieszcza zapytanie ofertowe na realizację zadania (z uwagi na wartość zamówienia, przepisy ustawy Pzp nie mają zastosowania).
- Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszywa naturalnego o frakcji 0- 31,5 (pospółka drogowa) do remontu dróg gminnych na terenie gminy Tykocin w przewidywanej ilości 5 000 ton. Wskazana ilość jest szacunkowa, dlatego też zastrzega się możliwość zmniejszenia ilości potrzebnego kruszywa w zależności od zapotrzebowania. Wykonawca dokona załadunku kruszywa naturalnego dla Zamawiającego. Po stronie Zamawiającego leży transport oraz rozładunek. Zakup kruszywa może odbywać się w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego.
- Termin realizacji: do 30 listopada 2022 r.
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty
W postępowaniu zostanie wyłoniony Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę ofertową brutto za realizację przedmiotowej usługi. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
C: „Cena ofertowa brutto” – 100% (maksymalna liczba punktów – waga: 100)
Wzór dla kryterium C: „Cena ofertowa brutto”:
C = (Cmin/Co) x 100 pkt
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium – cena ofertowa brutto,
Cmin - oznacza najniższą cenę brutto wykonania przedmiotu zamówienia, spośród ważnych i nieodrzuconych ofert,
Co - oznacza cenę brutto oferty badanej. Liczba punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. W przypadku wycofania się Wykonawcy z postępowania z najwyższą liczbą punktów, Zamawiający zwróci się do kolejnego Wykonawcy, który uzyskał najwyższą liczbę punktów.
Cenę brutto za realizację przedmiotu zamówienia należy wpisać do formularza ofertowego wypełniając odpowiednio Załącznik nr 1. Cena musi być wyrażona w walucie polskiej (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W cenie oferty uwzględnia się podatek od towarów i usług (VAT), jeżeli na podstawie odrębnych przepisów przedmiot zamówienia podlega obciążeniu tym podatkiem. Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty związane z prawidłową i pełną realizacją przedmiotu zamówienia, w tym wszystkie koszty, jakie poniesie Zamawiający w związku z udzieleniem zamówienia (wszystkie obciążenia publicznoprawne). Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN).
Cena ofertowa brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega zmianie.
- Termin składania ofert: do dnia 10.02.2022 r. do godz. 15:30.
- Sposób przygotowania oferty
- Ofertę należy złożyć w formie oryginału pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście na adres: Urząd Miejski w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin lub w formie skanu dokumentu przesłanego na adres e-mail: sekretariat@umtykocin.pl.
- Oferta musi być przygotowana w języku polskim w sposób czytelny.
- Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
- Dokumenty ofertowe muszą być podpisane przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania wykonawcy (tzn. zgodnie z formą reprezentacji określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy) bądź posiadającą(-ce) stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, które należy dołączyć do oferty.
- Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu prawidłowego złożenia/dostarczenia oferty ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data wysłania przesyłki pocztowej lub kurierskiej. Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
- O wynikach postępowania (ewentualnie o jego unieważnieniu) Wykonawcy zostaną powiadomieni drogą e- mail lub telefonicznie.
- Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, składające się na ważną ofertę.
- Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorami załączników, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może dokonywać jej zmian, uzupełnień, wycofań.
- Forma oferty:
- Dokumenty wchodzące w skład oferty powinny być przedstawiane w formie oryginału lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
- Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału do wglądu, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.
- Kompletna oferta powinna zawierać:
- Formularz Oferty stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
- Dopuszcza się możliwość złożenia oferty w formie skanu dokumentów przesłanych na wskazany adres e-mail.
- Informacje dodatkowe:
- Umowa zostanie zawarta zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
- W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Wykonawcy będą zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego.
- Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełnia wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od umowy o realizację przedmiotu niniejszego zapytania.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy:
- 1) Wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
- 2) Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
- 3) Jeżeli Zamawiający uzna, że oferta, którą musiałby wybrać jako najkorzystniejszą nie gwarantuje uzyskania założonego efektu merytorycznego.
- 4) Jeśli Zamawiający uzna, że udzielenie zamówienia w bieżącym postępowaniu nie doprowadzi do realizacji jego celu.
- Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podawania przyczyny.
- Informacje związane z ochroną danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 004.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- Administratorem danych osobowych jest Gmina Tykocin z siedzibą w Tykocin przy ulicy 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin reprezentowana przez Burmistrza Mariusza Dudzińskiego.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym skontaktować się można pod adresem e-mail: iod@umtykocin.pl.
- Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), tj. w oparciu o zgodę osoby, której dane dotyczą.
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rozeznania cenowego- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
- Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa oraz na podstawie umów powierzenia danych Beneficjentowi – Gminie Tykocin oraz Partnerom projektu.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do 31 sierpnia 2026 roku.
- Osoba, której dane osobowe dotyczą posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
- Osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 litera b) i c) RODO.
- Podanie danych osobowych jest warunkiem złożenia skutecznej oferty, a ich niepodanie uniemożliwi wybór oferty.
- Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
- Załączniki:
Integralną częścią zapytania ofertowego są następujące załączniki:
Załącznik 1: Formularz ofertowy
Załącznik 2: Wzór umowy
- Kontakt:
- Krzysztof Wnorowski, insp. ds. dróg, tel.: 85 686 93 04 w godzinach pracy Urzędu.
- Sekretariat Urzędu Miejskiego w Tykocinie tel. 85 718 16 27 email: sekretariat@umtykocin.pl.
Mariusz Dudziński
Burmistrz Tykocina
Metryka strony