Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Rozbudowa istniejącej stacji paliw, zlokalizowanej w Tykocinie, przy ul. Sokołowskiej, działka nr 1796/3, polegającej na: rozbudowie pawilonu stacji paliw, demontażu 2 nadziemnych zbiorników gazu płynnego LPG, demontażu wiaty nad stanowiskiem tankowania gazu płynnego, montaż podziemnego zbiornika gazu płynnego LPG o pojemności 7 600 l, montaż podziemnego zbiornika oleju napędowego ON o pojemności 20 000 l, montaż podziemnego zbiornika płynu ADBLUE, budowa wysepek z dystrybutorami oraz wiaty, utwardzenie terenu, budowa kanalizacji deszczowej”
BURMISTRZ TYKOCINA
Tykocin, dn. 30 kwietnia 2020 r.
RIŚ.6220.6.2020.AM
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Zawiadamiam na podstawie art. 10, art. 49, art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2020 poz. 256 ze zm.) oraz art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2020 r. poz. 283 ze zm.) o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek złożony
w dniu 09 marca 2020 r. (uzupełniony w dniu 24 kwietnia 2020 r.) przez Inwestora w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn. „Rozbudowa istniejącej stacji paliw, zlokalizowanej w Tykocinie, przy ul. Sokołowskiej, działka nr 1796/3, polegającej na: rozbudowie pawilonu stacji paliw, demontażu 2 nadziemnych zbiorników gazu płynnego LPG, demontażu wiaty nad stanowiskiem tankowania gazu płynnego, montaż podziemnego zbiornika gazu płynnego LPG o pojemności 7 600 l, montaż podziemnego zbiornika oleju napędowego ON o pojemności 20 000 l, montaż podziemnego zbiornika płynu ADBLUE, budowa wysepek z dystrybutorami oraz wiaty, utwardzenie terenu, budowa kanalizacji deszczowej”.
Ponadto zawiadamia się o wystąpieniu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Białymstoku oraz Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Białymstoku z zapytaniem o konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania w/w przedsięwzięcia na środowisko.
Na podstawie art. 35 § 5 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2020 r. poz. 256 ze zm.) do terminów załatwienia sprawy administracyjnej nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania, okresu trwania mediacji oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo przyczyn niezależnych od organu.
Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć wymienionych w § 3 ust. 1 pkt. 34 lit. b oraz § 3 ust. 1 pkt 35 lit. b Rozporządzenia Rady Ministrów
z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko.
Organem właściwym do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania oraz wydania wnioskowanej decyzji jest Burmistrz Tykocina.
Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz.U. z 2020 poz. 256 ze zm.), polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy oraz składać uwagi i wnioski dotyczące planowanego przedsięwzięcia w pokoju nr 7 w Referacie Inwestycyjno – Środowiskowym Urzędu Miejskiego w Tykocinie, w godz. 730-1530.
Ponieważ liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 wyżej wspomnianej ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, niniejsze zawiadomienie – obwieszczenie zostaje podane do wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tykocinie: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/ oraz wywieszenie na tablicy informacyjnej
Urzędu Miejskiego w Tykocinie przy ul. 11 Listopada 8 w dniu 30.04.2020 r.
Zgodnie z art. 49 ustawy kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego zawiadomienia-obwieszczenia tj. od 30.04.2020 r. do 18.05.2020 r.
Ponadto przypomina się, że zgodnie z art. 49 Kpa, o wszystkich kolejnych czynnościach administracyjnych, strony postępowania będą informowane obwieszczeniem, zamieszczonym na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tykocinie: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/ oraz wywieszenie na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tykocinie przy ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin.
BURMISTRZ TYKOCINA
Mariusz Dudziński
Metryka strony