Obwieszczenie_9_03_2017
Tykocin 09 marca 2017
BURMISTRZ TYKOCINA
OBWIESZCZENIE
ROI.6220.3.2017.AP
Stosownie do art. 61 § 4 i art. 49 KPA z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2016 r. poz. 23 – tekst jednolity) oraz art. 75 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016r. poz.353 t.j.) zawiadamia się o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 1,0 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną zlokalizowaną na dz. o nr ew. geod. 2125/4, 2125/5, 2125/6 w miejscowości Tykocin, gm. Tykocin”.
Ponadto zawiadamia się o wystąpieniu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Białymstoku z zapytaniem o konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania w/w przedsięwzięcia na środowisko.
Wniosek został umieszczony w publicznie dostępnym wykazie danych wniosków o środowiskowych uwarunkowaniach oraz strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w pokoju nr 7 w Referacie Planowania Inwestycji i Funduszy Strukturalnych Urzędu Miejskiego w Tykocinie, w godzinach 800-1500.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości na okres 14 dni tj. od 09.03.2017 r. do 24.03.2017 r., przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tykocinie: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/ oraz wywieszenie na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tykocinie przy ul. 11 listopada 8 w dniu 09.03.2017 r.
Burmistrz Tykocina
Krzysztof Chlebowicz
Metryka strony