zarzadzenie 53

ZARZĄDZENIE NR  53/2014

BURMISTRZA TYKOCINA

z dnia 10 września 2014 roku

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji za 2014 rok

 

Na podstawie Zarządzenia Nr 48/2014 Burmistrza Tykocina z dnia 3 września 2014 r. w sprawie zasad  przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, zarządzam:

 

§ 1. Sporządzenie inwentaryzacji w Urzędzie Miejskim w Tykocinie zgodnie z harmonogramem stanowiącym Załącznik  Nr 1 do Zarządzenia.

§  2. Powołuję zespoły spisowe zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do Zarządzenia.

§ 3. Zobowiązuję Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej i Głównego Księgowego do przeprowadzenia szkolenia osób powołanych do przeprowadzenia inwentaryzacji.

§ 4. Zobowiązuję osoby odpowiedzialne materialnie do odpowiedniego przygotowania i uporządkowania rejonów spisowych oraz znajdujących się w nich składników, jak również do udziału w czynnościach spisów z natury.

§ 5.  Za sprawny i terminowy przebieg inwentaryzacji odpowiada Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej.

§ 6.  Osoby powołane na członków zespołu spisowego ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu z natury.

§  7.  Arkusze spisowe otrzyma Przewodniczący Komisji Inwetaryzacyjnej.

§  8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 

Metryka strony

Udostępniający: Burmistrz Tykocina

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Kopczewska

Wprowadzający: Agnieszka Kopczewska

Data wprowadzenia: 2014-10-10

Data modyfikacji: 2014-10-10

Opublikował: Agnieszka Kopczewska

Data publikacji: 2014-10-10