zarzadzenie 53
ZARZĄDZENIE NR 53/2014
BURMISTRZA TYKOCINA
z dnia 10 września 2014 roku
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji za 2014 rok
Na podstawie Zarządzenia Nr 48/2014 Burmistrza Tykocina z dnia 3 września 2014 r. w sprawie zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, zarządzam:
§ 1. Sporządzenie inwentaryzacji w Urzędzie Miejskim w Tykocinie zgodnie z harmonogramem stanowiącym Załącznik Nr 1 do Zarządzenia.
§ 2. Powołuję zespoły spisowe zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do Zarządzenia.
§ 3. Zobowiązuję Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej i Głównego Księgowego do przeprowadzenia szkolenia osób powołanych do przeprowadzenia inwentaryzacji.
§ 4. Zobowiązuję osoby odpowiedzialne materialnie do odpowiedniego przygotowania i uporządkowania rejonów spisowych oraz znajdujących się w nich składników, jak również do udziału w czynnościach spisów z natury.
§ 5. Za sprawny i terminowy przebieg inwentaryzacji odpowiada Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej.
§ 6. Osoby powołane na członków zespołu spisowego ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu z natury.
§ 7. Arkusze spisowe otrzyma Przewodniczący Komisji Inwetaryzacyjnej.
§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metryka strony