zarzadzenie 62_11
Zarządzenie Nr 62/2011
Burmistrza Tykocina
z dnia 19 września 2011 roku
w sprawie powołania komisji do dokonania odbioru średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z funkcją do ograniczania skażeń chemicznych do wyposażenia Jednostki OSP w Tykocinie
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ zarządzam co następuje:
§ 1.Powołuję Komisję w składzie :
Przewodniczący Komisji:1. Pan Adam Sokolewicz - Naczelnik OSP Tykocin
Członkowie Komisji ze strony Zamawiającego1. Pan Kazimierz Toczydłowski - kierowca OSP2. Pani Wiesława Sakowicz - Dąbrowska - referent ds. p/poż
Członkowie Komisji ze strony Wykonawcy:Iwona Olszewska- przedstawiciel Wykonawcy
Obecny przy odbiorze:Pan Janusz Kondrat Naczelnik Wydziału Technicznego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku - doradca
§ 2. Wyżej wymieniona Komisja dokona odbioru średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z funkcją do ograniczania skażeń chemicznych do wyposażenia jednostki OSP w Tykocinie pod względem zgodności ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia , oraz złożoną ofertą przetargową z dnia 7.07.2011 r.
§ 3. Zebranie członków Komisji na placu Ochotniczej Straży Pożarnej w Tykocinie w dniu 20.09.2011 r. (wtorek) o godzinie 10:00.
§4. Komisja z zakończonych czynności sporządzi protokół .
§5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metryka strony