droga łopuchowo
Tykocin 2010-04-19
BURMISTRZ TYKOCINA
OBWIESZCZENIE
Sprawa PIF. 7632 – 4/10
Stosownie do art. 49 KPA z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 – tekst jednolity z późniejszymi zmianami) oraz art. 75 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz.U. Nr 199 poz. 1227/ zawiadamia się o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.:
przebudowa drogi gminnej Nr 105509B w m. Łopuchowo, gm. Tykocin wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz niezbędną przebudową i regulacją istniejącej infrastruktury technicznej na działkach o nr ewidencji geodezyjnej 66, 96, 111, 140, 157, 207, 306, 820 położonych w Łopuchowie, gm. Tykocin.
Ponadto zawiadamia się o wystąpieniu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Białymstoku z zapytaniem o konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania w/w przedsięwzięcia na środowisko.
Wniosek został umieszczony w publicznie dostępnym wykazie danych wniosków o środowiskowych uwarunkowaniach oraz strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w pokoju nr 3 w Referacie Planowania Inwestycji i Funduszy Strukturalnych Urzędu Miejskiego w Tykocinie, w godzinach 800-1500.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości na okres 14 dni tj. od 19.04.2010. do 03.05.2010r przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tykocinie: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/ oraz wywieszenie na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tykocinie przy ul. Złotej 2 oraz w miejscu realizacji inwestycji w dniu 19.04.2010 r.
Z up. Burmistrza Tykocina
Teresa Andruszkiewicz
Metryka strony