Przetarg 2008-02-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin, ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, woj. podlaskie, tel. 085 7181627, fax 085 7181627.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1382 B w m. Sawino od km rob. 0+000,00do km rob. 0+ 550,00.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na :
Przebudowie drogi powiatowej Nr 1382 B w m. Sawino od km rob. 0+000,00do km rob. 0+ 550,00
Szczegółowy opis robót wraz z określonym zakresem, ilościami stanowi załącznik nr 5 Przedmiar robót do SIWZ, Projekt wykonawczy z rysunkami zał. nr 6 , Projekt organizacji ruchu zał. nr 7 oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, wraz ze szczegółowym zakresem robót.- zał. Nr 8
Miejsce realizacji zamówienia (miejscowość: Sawino)
Przebudowie drogi powiatowej Nr 1382 B w m. Sawino od km rob. 0+000,00do km rob. 0+ 550,00
Szczegółowy opis robót wraz z określonym zakresem, ilościami stanowi załącznik nr 5 Przedmiar robót do SIWZ, Projekt wykonawczy z rysunkami zał. nr 6 , Projekt organizacji ruchu zał. nr 7 oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, wraz ze szczegółowym zakresem robót.- zał. Nr 8
Miejsce realizacji zamówienia (miejscowość: Sawino)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.31.23-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 8 000 zł.
Słownie: osiem tysięcy zł..
Słownie: osiem tysięcy zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z póżn. zm.), tj.:
1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo o zamówieniach publicznych( tekst jedn. Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163);
1.5 Wykonają zamówienie publiczne do dnia 29.08.2008 r.;
1.6 Akceptują warunki płatności, tj.: - 30 dni od wystawienia faktury
1.7 Udzielą co najmniej 2 letniej gwarancji na wykonane prace
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa
zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4,
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w
art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego
postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w
dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie
utrudnia uczciwej konkurencji,
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów
potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,
- nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się
na przedłużenie okresu związania ofertą,
3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy:
- niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków
zamówienia,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji,
- zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do
składania ofert,
- zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na
podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,
- który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie
omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
- nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
- nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku
zgody na przedłużenie okresu związania ofertą,
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonych do oferty dokumentów - wg zasady spełnia - nie spełnia
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z póżn. zm.), tj.:
1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo o zamówieniach publicznych( tekst jedn. Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163);
1.5 Wykonają zamówienie publiczne do dnia 29.08.2008 r.;
1.6 Akceptują warunki płatności, tj.: - 30 dni od wystawienia faktury
1.7 Udzielą co najmniej 2 letniej gwarancji na wykonane prace
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa
zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4,
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w
art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego
postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w
dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie
utrudnia uczciwej konkurencji,
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów
potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,
- nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się
na przedłużenie okresu związania ofertą,
3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy:
- niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków
zamówienia,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji,
- zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do
składania ofert,
- zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na
podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,
- który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie
omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
- nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
- nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku
zgody na przedłużenie okresu związania ofertą,
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonych do oferty dokumentów - wg zasady spełnia - nie spełnia
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1. Dokumenty wymagane:
1.1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2;
1.2. Szczegółowy kosztorys ofertowy, zgodny z dołączonym przedmiarem robót zał. Nr 5
1.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawo zamówień
publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1
1.4 Dane dotyczące podwykonawców ( w przypadku ich zatrudnienia) i zakresu powierzonych im części zamówienia - załącznik nr 3
2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
- Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1.3, dla każdego a z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
1. Dokumenty wymagane:
1.1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2;
1.2. Szczegółowy kosztorys ofertowy, zgodny z dołączonym przedmiarem robót zał. Nr 5
1.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawo zamówień
publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1
1.4 Dane dotyczące podwykonawców ( w przypadku ich zatrudnienia) i zakresu powierzonych im części zamówienia - załącznik nr 3
2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
- Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1.3, dla każdego a z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, pok. nr 10 , na pisemny wniosek..
IV.3.4) Termin składania ofert: 17.03.2008 do godziny 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, w sekretariacie pok. nr 7.
Termin Otwarcia ofert:
17.03.2008 r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin pok. Nr 10
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 22.02.2008 r
Tykocin dn. 22.02.2008 r.
Burmistrz Tykocina
Metryka strony