Transport pospółki żwirowo piaskowej na tereni gminy Tykocin
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin, ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, woj. podlaskie, tel. 085 7181627, fax 085 7181627.
Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Transport pospółki żwirowo – piaskowej do remontu dróg na terenie Gminy Tykocin’’
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług transportowych,, Transporcie pospółki żwirowo – piaskowej do remontu dróg na terenie Gminy Tykocin’’ ( załadunek ze strony Zamawiającego ) Średnia odległość od miejsca żwirowni do miejsca wyładunku – 9 km. Przewidywana ilość około 18000 m3 (wielkość zamówienia w trakcie realizacji może zostać zmniejszona, lub zwiększona w miarę potrzeb bez ponoszenia żadnych konsekwencji przez Zamawiającego)
Miejsce realizacji zamówienia – teren gminy Tykocin
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60 12 20 00-9
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12. 2008 r..
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z póżn. zm.), tj.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo o zamówieniach publicznych( tekst jedn. Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.);
e) Są dyspozycyjni od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 do 17.00 w okresie od podpisania umowy do 31.12.2008 r.
f) Dysponują sprzętem niezbędnym do zrealizowania zamówienia
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonych do oferty dokumentów – wg zasady „spełnia – nie spełnia”
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
- oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r wg. załącznika nr 2 – dokument potwierdzający spełnianie warunków określonych w pkt. Va,b,c,d
- oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r wg. załącznika nr 2 – dokument potwierdzający spełnianie warunków określonych w pkt. Va,b,c,d
- wykaz sprzętu, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. Nr 3 – dokument potwierdzający spełnianie warunków określonych w pkt. Vf
- oświadczenie o dyspozycyjności zał. Nr 4 - dokument potwierdzający spełnianie warunków określonych w pkt. Ve
- dane dotyczące podwykonawców (w przypadku ich zatrudnienia) i zakresu powierzonych im części zamówienia zał. nr 5
Ponadto Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
- formularz ofertowy (sporządzony wg załączonego wzoru- zał. nr 1 z zachowaniem wszystkich pozycji),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena -100%
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, pok. nr 10 , na pisemny wniosek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do 7.02.2008 r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, pok. nr 7 - sekretariat.
Otwarcie ofert: 7.02.2008 w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, pok. nr 10 godz. 10.15
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP dnia 30.01.2008 r.
Tykocin dn. 30.01.2008 r.
Burmistrz Tykocina
Krzysztof Chlebowicz
Metryka strony